Super Bowl-ul nu este doar despre fotbal, ci şi despre parada reclamelor din pauzele publicitare ale evenimentului. Iar spoturile nu sunt doar scumpe de produs, dar şi plasarea lor în pauzele publicitare sunt costisitoare: peste 5,6 milioane de dolari, pentru 30 de secunde, spune presa internaţională.
Care au fost reclamele care au atras atenţia? Multe dintre ele au avut în centru celebrităţi, în roluri neaşteptate. Actorul Jason Momoa a fost prezentat într-un mod neaşteptat. Actorul Bryan Cranston (Breaking Bad) apare într-un remake amuzant al filmului horror The Shining.
Şi tot la capitolul remakeuri, Jeep a refăcut câteva scene celebre din filmul Ziua Cârtiţei, cu acelaşi actor din rolul principal, Bill Murray.
Ellen DeGeneres şi partenera sa Portia de Rossi sunt vedete într-un clip despre viaţa fără dispozitivul Alexa.
De departe reclama cea mai emoţionantă a venit de la Google, intitulată „Loretta”, şi este despre amintirile pe care dorim să le păstrăm.
Tide: „Super Bowl Now, Laundry Later”
Mountain Dew Zero Sugar: „As Good as the Original”
Snickers: „#SnickersFixTheWorld”
Hyundai Sonata: „Smaht Pahk”
Amazon: „#BeforeAlexa”
Google: „Loretta”
Jeep: „Groundhog Day”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
jeep e misto, iar pentru cei care au background filmul respectiv e amuzant pana peste poate. scoate in evidenta masina si senzatia pe care o ofera. cu jeep, nicio zi nu seamana cu alta, nici macar daca ar fi identice. ultima e preferata mea.
clipul cu alexa, asa si asa, buna gaselnita si e si amuzant, dar nu m-a dat pe spate.
snickers e un mister. bine realizat, dar cu un mesaj care imi scapa.... mi-a placut chinook-ul folosit in clip.
al patrulea e ok, destul de lame realizat, dar cu un slogan misto, l-am retinut.