AUDIENŢE. Antena 1, liderul serii de duminică. A doua ediţie de Asia Express, show produs de Mona Segall, a pus postul TV pe poziţia de lider detaşat pe toate targeturile de audienţă.
Poziţia bună şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat derby-ul Dinamo - FCSB, încheiat cu scorul 2-1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Asia Express cu ediţia a doua:
NAŢIONAL. A doua ediţie de Asia Express a fost prima, la nivel naţional, cu peste 1,2 milioane de telespectatori, în cele aproape patru ore emisiune.
A fost peste Kanal D, urmărit de puţin peste un milion de persoane, pe acelaşi interval, în timp ce Pro TV a fost al treilea.
Loc bun şi pentru Digi Sport 1, care a avut o medie de 700.000 de persoane. Postul a avut, pe intervalul 20.00 - 22.15, derby-ul Dinamo - FCSB.
URBAN. Reality-show-ul Antenei 1 s-a apropiat de 700.000 de telespectatori, la oraşe, urmat fiind de Digi Sport 1, cu meciul Dinamo - FCSB.
Şi aici, Pro TV a avut poziţia a treia, cu 420.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Asia Express a avut prima poziţie şi pe publicul comercial, cu o medie de 340.000 de persoane şi o cotă de piaţă de 22,2%, cifre cu mult peste media obişnuită a postului, în prime-time.
Pro TV, cu filmul Doctor Strange, a fost pe doi, cu aproape 250.000 de telespectatori media şi o cotă de piaţă de 16%.
Digisport, Look şi Telekom, locuri bune cu derby-ul Dinamo-FCSB
DigiSport a avut aceleaşi poziţii în clasament şi pe intervalul partidei Dinamo-FCSB (19.50-22.10), doar că audienţele (evident) au fost mai mari decât pe intervalul de intersecţie cu Asia Express.
Şi celelalte posturi care au dat meciul - Look Plus şi Telekom - au avut audienţe bune cu partida de fotbal.
La nivelul întregii ţări, meciul a avut o audienţă de 950.000 de telespectatori pe DigiSport (locul patru în top), 400.000 pe Look Plus (locul 8) şi 165.000 pe Telekom.
La oraşe, 670.000 de telespectatori au văzut meciul pe DigiSport (locul 2, după Antena 1), 123.000 pe Look Plus şi 75.000 pe Telekom.
Pe publicul comercial, partida a strâns 230.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe DigiSport (a fost după Antena 1 şi Pro TV), 50.000 pe Look şi 35.000 pe Telekom.
Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.240.000 | 7.1 | 15.3 |
2 | Kanal D | 1.006.000 | 5.7 | 12.4 |
3 | Pro TV | 835.000 | 4.8 | 10.3 |
4 | DigiSport 1 | 701.000 | 4 | 8.7 |
5 | Romania TV | 623.000 | 3.5 | 7.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 679.000 | 7.1 | 16.1 |
2 | DigiSport 1 | 504.000 | 5.3 | 12 |
3 | Pro TV | 418.000 | 4.4 | 9.9 |
4 | Kanal D | 367.000 | 3.9 | 8.7 |
5 | Romania TV | 300.000 | 3.2 | 7.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 338.000 | 8 | 22.2 |
2 | Pro TV | 244.000 | 5.8 | 16 |
3 | DigiSport 1 | 188.000 | 4.4 | 12.3 |
4 | Kanal D | 108.000 | 2.5 | 7.1 |
5 | Prima TV | 50.000 | 1.2 | 3.3 |
Comentarii