De la reclame cu burgeri perfecţi, la cele cu burgeri stricaţi.
Ce companie „întreagă la minte” ar face o reclamă în care produsul-vedetă, un burger, apare stricat. Şi nu oricum. Ci mucegăit de-a dreptul.
Faimosul lanţ fast-food Burger King a făcut-o cu cel mai popular brand al lor, burgerul Whopper, pe care l-a prezentat într-o campanie, cum se transformă dintr-un sendviş arătos, într-unul mucegăit. Totul sub mesajul „Frumuseţea produselor fără conservanţi artificiali”.
Motivul?
Compania a vrut să anunţe că renunţă la conservanţii din produsele sale. Nu chiar în toată lumea, ci în „cele mai multe ţări europene şi în anumite zone din SUA”, după cum anunţă USA Today.
Campania îndrăzneaţă a celor de la Burger King deja a devenit vedetă în presa de peste Ocean, spunând despre ea că încalcă aproape toate regulile din publicitate.
În plus, campania celor de la Burger King vine şi pe fondul numeroaselor ştiri apărute de-a lungul anilor, cu hamburgeri, produşi de alte companii, vechi şi de 20 de ani care arătau încă proaspeţi.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu