Întrecere în comentarii. Burger King România a dat o postare virală pe Facebook, cu ocazia Valentine's day. Un fel de leapşa cu branduri. A mers! A reuşit să adune în comentarii unele dintre cele mai mari branduri din România.
Totul a pornit de un mesaj simplu: It's complicated - with McDonald's and KFC
Ce-a urmat? O avalanşă de răspunsuri din partea unor branduri mari, cât şi din partea unor mai mici.
- Pro TV, Adina Buzatu, Vivre, Kiss FM, Sprite, Casa Pariurilor, Virgin Radio, Jägermeister şi chiar Ministerul Afacerilor Interne sunt doar câteva dintre brandurile care au scris comentarii.
Ce au scris? - Au fost răspunsuri creative, cu trimitere la postarea Burger King.
- Pro TV: De la noi, aveţi patru DA! Treceţi în etapa următoare!
- Adina Buzatu: Va promit cele mai frumoase tinute, atat la ceremonie cat si la un posibil divort!
- Vivre: Aducem noi patul!
- Kiss FM: Noi aducem muzica
- Sprite: Haterii ar spune că three is a crowd #ramaifresh
- Casa Pariurilor: Cotă 1.10 că se despart pe 13 februarie.
- H&M: Uită pentru moment cât de complicată este relaţia cu o terapie prin shopping în magazinele noastre. Fii mereu în tendinţe!
- eSky: Vă oferim noi o cameră... sau două?
- Beko: Ne oferim noi sa spalam vasele dupa petrecere.
- Lajumate.ro: Dacă vă este greu să faceţi primul pas, vă aducem noi Lajumate
Postarea celor de la Burger King a strâns 2.600 de share-uri, 3.800 de comentarii şi peste 10.000 de reacţii.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
P.s. Au comentat și cu pagina “Gospodar fără pereche”