Al treilea sezon al serialului Vlad revine pe micile ecrane în luna februarie. Al treilea sezon al serialului va debuta pe 24 februarie şi va fi difuzat, ca şi până acum, în serile de luni.
Totodată, Pro TV anunţă că serialul Vlad a fost scos la „export”. Televiziunea bulgărească bTV a achiziţionat cele trei sezoane ale serialului licenţiat după producţia turcească Ezel.
Antonii Mangov, Senior Programming Executive Pro TV:
„Au fost multe persoane care au spus că Vlad a fost pariul Pro TV pentru anul 2019. Eu sunt de părere că un pariu nu este un risc atunci când ai cărţi foarte bune în mână. Cu toţii ne dorim să câştigăm. Vlad este rezultatul unui efort susţinut al echipei, iar noi, Pro TV, suntem mai mult decât norocoşi să avem una dintre cele mai puternice şi dedicate echipe de producţie. Faptul că primim aprecieri sau că Vlad devine serial internaţional nu este decât o dovadă suplimentară a muncii acestei echipe fantastice. Sperăm că povestea lui Vlad va primi aceeaşi apreciere şi în alte pieţe.”
Procesul de licenţiere dintre Pro TV şi bTV a fost coordonat de Eccho Rights, compania de la care Pro TV a şi achiziţionat licenţa Ezel (cea care stă la baza serialului Vlad)
„Suntem mereu atenţi la peisajul internaţional de seriale şi suntem încântaţi să vedem că proiecte noi şi cu potenţial continuă să câştige teren, indiferent de origine sau limbă. România este o piaţă fascinantă, cu o dezvoltare rapidă şi suntem mândri să prezentăm Vlad, una dintre cele mai impresionante producţii din teritoriu. Suntem nerăbdători să ducem licenţa către audienţe internaţionale şi suntem convinşi că va avea succes în Bulgaria.”, spune Handan Özkubat, Director of Turkish Drama şi Sales Executive for Romania and Bulgaria at Eccho Rights.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Acum se testează în Bulgaria serialul pentru a se vedea dacă poate deveni un succes international, dacă audientele vor fi slabe, nu cred multe tari se va mai îngrămădi la târgurile de profil pentru al cumpăra.
La fel s-a întâmplat în trecut cu Inima de Țigan, a fost difuzat în Slovacia a avut succes iar mai apoi a fost achiziționat de Croația, Slovenia, Serbia, Ucraina, Turcia, Bulgaria, și de doua televiziuni cu program exclusiv de seriale cu acoperire în toată America latina.