Skip to main content

Campania #amgrijă, pornită de Digi24, se extinde în tot grupul Digi: Magazinele şi-au redus programul, iar echipele de teren au primit echipamente de protecţie

 
Campania #amgrijă, pornită de Digi24, se extinde în tot grupul Digi: Magazinele şi-au redus programul, iar echipele de teren au primit echipamente de protecţie

Grupul Digi continuă măsurile de prevenţie. Campania #amgrijă, pornită de jurnaliştii televiziunii Digi24, se extinde în tot grupul, la magazine şi operatorii de reţele.

Publicitate

Astfel, echipele care merg pe teren la intervenţii au primit echipamente de protecţie, iar magazinele şi-au redus programul de lucru.

„Campania #amgrijă îşi propune să transmită clienţilor Digi România, telespectatorilor şi ascultătorilor platformelor audiovizuale ale grupului, informaţii despre eforturile echipelor noastre pentru a menţine calitatea serviciilor la acelaşi nivel ca în condiţiile normale de activitate.

Campania #amgrijă are la bază fotografii autentice, neprelucrate, realizate în situaţii reale de lucru”, spun reprezentanţii Digi.

Reamintim că Digi 24 difuzează o serie de spoturi TV în care personaje centrale sunt reporteri de teren sau prezentatori de ştiri. Aceştia spun #amgrijă, într-o campanie despre efectul epidemiei de coronavirus în vieţile noastre.

Pe scurt, o parte din măsurile de prevenţie luate la nivelul grupului Digi:

  • Operatorii de reţele au primit echipamente de protecţie şi au fost instruiţi conform noilor reglementări privind securitatea şi sănătatea muncii, astfel încât să respecte măsurile de igienizare şi distanţare cerute autorităţi pentru limitarea răspândirii Covid-19, spun oficialii Digi.
  • În sediile centrale şi de filiale au fost luate măsuri de triaj de acces şi s-a redus maximal posibil prezenţa fizică a angajaţilor ca urmare a adoptării programului de lucru în ture, pentru asigurarea permanenţei, sau a lucrului de la domiciliu.
  • Se face periodic igienizarea tuturor spaţiilor şi se folosesc echipamente de protecţie pentru posturile unde există interacţiune umană.
  • Magazinele Digi România şi-au redus programul de lucru, iar angajaţii lucrează în ture pentru a limita interacţiunile cu clienţii.
  • Site-ul şi aplicaţia digiromania.ro au fost optimizate pentru traficul în creştere din această perioadă, în care oamenii sunt sfătuiţi să-şi plătească facturile online.

S-au luat măsuri de prevenţie inclusiv la nivelul televiziunii Digi24, încă de la începutul epidemiei. Jurnaliştii lucrează în două ture: jumătate dintre angajaţii staţiei de ştiri au intrat în autoizolare şi au lucrat de acasă timp de două săptămâni. În urmă cu câteva zile au făcut schimb.

La fel s-a întâmplat şi în cazul DigiSport, care a pierdut o parte din conţinut după suspendarea competiţiilor sportive din cauza Coronavirusului. Digi FM îşi face matinalul şi o parte din emisiuni de-acasă.

Citeşte şi:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus