Skip to main content

InternetCorp, regie şi publisher online, donează 10% din campaniile de comunicare către Crucea Roşie Română

 
InternetCorp, regie şi publisher online, donează 10% din campaniile de comunicare către Crucea Roşie Română

InternetCorp, regie de publicitate şi publisher online, va dona 10% din toate campaniile de comunicare şi video realizate sau rezervate în perioada următoare pentru a susţine eforturile în lupta împotriva noului coronavirus.

Publicitate

Compania operează, printre altele, site-urile start-up.ro, wall-street.ro, kudika.ro, 9AM.ro şi garbo.ro. Totodată, are în portofoliu administrarea spaţiului publicitar pentru peste 30 de site-uri. Printre acestea: Avocatnet.ro, ziare.com, timesnewroman, andreearaicu.ro, softfpedia.ro, stareanatiei, eurosport.ro şi zonait.ro.

Cum justifică InternetCorp această decizie:

"Pentru a veni în sprijinul luptei împotriva noului coronavirus realizată atât de medicii români, cât şi de voluntari care ajută persoanele ce nu se pot deplasa să aibă acces la alimente în această perioadă, InternetCorp a decis să doneze 10% din toate campaniile de comunicare şi video din perioada următoare realizate de către site-urile proprii, dar şi de către cele din regia de publicitate către Crucea Roşie Română."

Donaţiile, explică oficialii InternetCorp, vor fi făcute automat pentru fiecare campanie de publicitate din perioada următoare în cadrul unor pachete speciale dedicate agenţiilor de media şi clienţilor direcţi.

Din comunicatul InternetCorp:

InternetCorp poate crea în această perioadă proiecte speciale scrise, podcasturi, campanii video, evenimente online sub forma webinariilor. Brandurile şi agenţiile care vor încheia contracte pentru serviciile de promovare ale Internet Corp în această perioadă vor putea opta şi pentru desfăşurarea efectivă a campaniilor la o dată ulterioară, pentru a asigura un impact cât mai mare.

Donaţiile vor fi făcute pentru a susţine eforturile din perioada pandemiei cu noul coronavirus, dar poate continua pentru a susţine eforturile transformării României.

Toate campaniile desfăşurate de către brandurile şi agenţiile de media pe site-urile InternetCorp vor fi semnalizate special şi vor face trimitere către Crucea Roşie Română, pentru a creşte vizibilitatea privind eforturile organizaţiei şi pentru a mări numărul donaţiilor individuale din rândul cititorilor site-urilor din portofoliu.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus