Skip to main content

VIDEO. Teleshopping cu iz de speculă cu gel antibacterian la Prima TV: 819 lei preţul de pornire, 163 de lei la ofertă. Antireclamă la gelurile “clasice”

 
VIDEO. Teleshopping cu iz de speculă cu gel antibacterian la Prima TV: 819 lei preţul de pornire, 163 de lei la ofertă. Antireclamă la gelurile “clasice”

VIDEO. “Pline de chimicale”, “provoacă leziuni din cauza compuşilor chimici”, “gelurile normale au un miros înţepător”. "V-am adus acest produs ca o necesitate!"

Publicitate

Un teleshopping cu iz de speculă la Prima TV, post pe care s-au vândut, în direct, geluri antibacteriene “pe bază de arbore de ceai şi argint coloidal”. Jumătate de oră în care prezentatoarea a “şters pe jos” cu gelurile normale, “pline de chimicale”

Vânzarea a pornit de la 819 lei (aşa era afişat preţul de pornire pe ecran). Cum 236 era preţul corect – spunea prezentatoarea, gelul a fost lăsat “la ofertă”: 163 de lei trei “recipiente” de 300 de ml fiecare.

Gelul antibacterian a fost plasat printre bijuterii. De altfel, site-ul indicat pe ecran era BijuteriiTV.ro (site pe care nu se găseşte, însă, produsul).

Emisiunea a fost difuzată duminică, în intervalul orar 12.00-14.00 (cu bijuterii până la ora 13.30, apoi cu gelul antibacterian “natural”. De notat că gelul antibacterian a fost promovat că "urmează" printre bijuteriile care se vindeau în direct).

Pornind de la o sesizare a unui cititor Paginademedia.ro, am monitorizat emisiunea.

500 de produse au fost vândute în jumătate de oră (dintre care primele 40 apăreau ca vândute la 819 lei).

În jumătate de oră “vânzătoarea” a expus, în mod repetat şi apăsat, toate argumentele pentru a vinde produsul, cu accent pe “chimicalele” nocive din celelalte geluri (altele decât cel promovat, care are ”ingrediente naturale”).

În afara celor spuse de prezentatoare, nu a fost prezentat nicio dovadă care să ateste calităţile produsului (nici cine este producătorul), căruia i-a atribuit şi calităţi curative (la limita legii, care interzice atribuirea unor astfel de calităţi produselor promovate prin teleshopping).

Înainte de un fragment video, câteva mostre din emisiune:

  • “Avem un produs, un produs de care avem nevoie astăzi… Dragilor, acest produs are la bază două ingrediente importante. Este un gel antibacterian, pentru mâini, şi vreau să ştiţi că este pe bază de arbore de ceai şi argint coloidal”.
  • “Apar tot felul de crăpături, apar eczeme, din cauza substanţelor chimice pe care le conţin, de obicei, produsele cu aceste proprietăţi ”
  • Are şi un miros plăcut. Asta e ce nu-mi place la acele soluţii antibacteriene pe care le găsim astăzi – dacă le mai găsim. Dar nu le găsim pe piaţă, e o problemă de câteva săptămâni. Nu întâmplător v-am adus acest gel astăzi.
  • Gelurile au miros puternic din cauza conţinutului de chimicale din cauza conţinutului lor. Mirosul acela înţepător, care te îneacă. Acesta are un miros plăcut, de lamâie.
  • Copiii noştri duc mâna la ochi, la guriţă, cu acei compuşi chimici. Cu aceşti produs poţi duce mâna la ochi.
  • Chimicalele acelea asigură arsuri la nivelul pielii. Are multe elemente chimice care nu foarte sănătoase pentru organismul nostru. Astăzi cred că peste 90% din persoane au ţesutul de la nivelul mâinilor distrus din cauza soluţiilor antibacteriene folosite pline de compuşi chimic care distrug pielea.
  • Ce are acest gel special sunt cele două ingrediente pe care le conţine: arborele de ceai şi acest argint co-lo-i-dal. El are rolul de a controla bacteriile şi mai are rol de refacere a rănilor şi sănătatea pielii.
  • O să ajungem probabil în câteva săptămâni cu crăpături, cu tot felul de eczeme, arsuri la nivelul pielii datorită (sic!) produselor pe care le folosim pentru curăţarea mâinilor şi care conţin foarte mulţi compuşi chimici.
  • Apoi are rol antiviral.

Teleshoppingul cu gel antibacterian de pe Prima TV vine într-o perioadă în care Consiliul Naţional al Audiovizualului le-a cerut publicitarilor să nu profite de situaţia generată de coronavirus, în contextul în care un spot Vel Pitar (care vorbea de "pâinea fără virusul gripal") a fost interzis.

În cazul spotului Vel Pitar a fost invocată o situaţie asemănătoare cu teleshoppingul Prima TV: sugera consumatorilor să nu folosească anumite produse.

Paginademedia.ro a solicitat un punct de vedere postului Prima TV. Până la ora publicării acestui articol, Prima TV nu a răspuns.

Pe ecran, în timpul emisiunii, rula un taxat care spunea “Ofertele comerciale din prezenta emisiune de teleshopping nu sunt formulate de radiodifuzor şi nu implic nicio responsabilitate din partea acestuia

VIDEO. Teleshopping cu gel antibacterian la Prima TV

CNA a interzis reclama Vel Pitar cu pâinea „fără virusul gripal” şi face apel la publicitari să nu mai exploateze această situaţie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dorel Dorel
    Emisiunea e produsă de Telemedia InteracTV, aceeaşi firmă din Budapesta care face "Câştigaţi acum" pentru Etno. Promoţia cu gelul antibacterian s-a prezentat şi în versiunea maghiară a emisiunii (difuzată pe ATV). Potrivit regulamentului de pe site, nici măcar stocurile afişate pe ecran nu sunt obligatoriu cele reale.
  • DODO DODO
    cine gireaza autenticitatea si calitatea acestor produse? au vreun aviz de specialitate ? toate ( inclusiv puzderia de suplimente ) pot deveni mai nasoale decit pandemia Pe tv -uri le doare in basca ca-si iau banii DSP sau protectia consumatorului nu se autosesizeaza ?
  • Mile Mile
    Eu am cumparat dar imi e rusine sa recunosc.
  • Doru Doru
    @iuli - cred ca tu ai cumparat dar ti-e rusine sa recunosti. Asa mi-a spus un prieten.
  • iuli iuli
    @geo, o cunoștință a cumpărat produse de la ei și sunt fake!
  • geo geo
    Sunt curios daca cineva de pe aici a cumparat ceva de la ei, mai ales acele bijuterii stralucitoare. Sunt chiar bijuterii adevarate sau altceva...asa de curiozitate va intreb.
  • barosan barosan
    3 lucruri esentiale in natura: apa, aerul si fraierul
  • jk jk
    Ati adus aminte de CNA
    CNA-ul poate da sancțiuni, sau hai sa nu cautam sancțiuni, înainte să întrebăm dacă si ce se încalcă din prevederile audiovizualului
  • Gabi Gabi
    Credeți că îi interesează pe cei de la Prima ce anume se promovează? Teleshopping să fie, mai ales în vremuri de criză. În schimb, în vreme ce celelalte televiziuni și-au extins spațiul pentru știri, Prima a renunțat la jurnalul de noapte, în condițiile în care nu au nici măcar matinal. Păcat că postul ăsta nu ajunge pe mâinile cuiva interesat să-l resusciteze, că potențial are.
  • Zyx Zyx
    Ce mizerie!!! Niste ticalosi cu totii. Cum poti sa dufusezi asa o mizerie??? Si prezentatoarea asta cate minciuni debiteaza pt bani.
  • daniel daniel
    prima tv a devenit cea mai slaba tv nu se mai uita nimeni ,,nu se investeste vedete de toata jena emisiuni nasoale sa dispara *** ala de huidu ...cred ca in maxim 3 ani se inchide..

Trimite un comentariu

sus