AUDIENŢE DIVERTISMENT. Care au fost cele mai urmărite show-uri de divertisment, în martie? Clasamentul a fost dominat de două producţii diametral opuse: Românii au talent şi Acces Direct.
Pe de-o parte, show-ul Românii au talent a fost lider detaşat de audienţe şi a înregistrat o creştere considerabilă comparativ cu luna februarie. A scos o medie de 3,1 milioane de privitori în martie, faţă de 2,8 milioane în februarie.
Pe de altă parte, Acces Direct este pentru a doua luna la rând cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Cifrele sunt putţin mai mici decât cele din martie, însă „Serialul Vulpiţa” încă prinde. Mai puţin la tineri
Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară şi pe segmentul comercial, unde se regăseşte abia pe locul şase.
Asia Express este producţia care ocupă locul secund pe comercial. Show-ul ocupă poziţia a treia în topul naţional şi cel urban.
Paginademedia.ro prezintă audienţele principalelor emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE 2020:
NAŢIONAL. Show-ul Românii au talent, prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş, este liderul încontestabil în topul audienţelor. În martie, emisiunea a înregistrat cifre în creştere, mai exact 3,1 milioane de telespectatori în medie, faţă 2,8 milioane, cât a înregistrat în februarie.
Acces direct ocupă locul al doilea în toată ţara şi în martie. Cifrele sunt mai mici, comparativ cu cele pe care le avea în februarie. Însă sunt cifre foarte mari. A numărat aproxiamativ 1,8 milioane de telespectatori în medie.
Pe locurile doi şi trei s-au clasat tot două show-uri ale Antenei 1 - Asia Express (1,4 milioane de privitori în medie) şi iUmor (1,2 milioane de telespectatori în medie).
În afară de emisiunea de talent, Pro TV mai are un singur produs clasat în primele cinci la nivel national - Gospodar fără pereche, cu Geanina Ilieş. Producţia a scos 1,2 milioane de telespectatori, în medie.
Kanal D a are un singur show cu audienţe care au sărit de un milion de telespectatori. Este vorba despre Survivor, clasat pe locul şase, cu 1,1 milioane de privitori.
URBAN. Emisiunea Românii au talent a rămas lider şi în mediul urban. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în medie, în luna martie.
Show-ul jurizat de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu şi Florin Călinescu a crescut faţă de luna februarie, arată datele de audienţă.
Locul secund a fost ocupat şi la oraşe de Acces direct, de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost urmărită de 770.000 de persoane de la oraşe. Cifrele au fost constante de la o lună la alta.
Podiumul a fost completat de Asia Express, show prezentat de Gina Pistol. Emisiunea, difuzată în prime time, a avut audienţe aproape cât Acces direct (emisiune de după amiază), aproximativ 760.000 de privitori din mediul urban.
Pe locul patru la oraşe regăsim o producţie Pro TV - Ce spun românii, cu Cabral. Show-ul a scos, în medie, audienţe de 640.000 de persoane.
Locul cinci este ocupat de iUmor de la Antena 1 (613.000 de privitori), iar pe şase s-a clasat Imperiul Leilor de la Pro TV (604.000 de persoane).
Gospodar fără pereche, tot de la Pro TV, a coborât pe locul şapte în mediul urban, cu 550.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc, în martie, tot Româmnii au talent. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o audienţă de peste 670.000 de telespectatori, în medie, în martie.
Pe publicul comercial Acces Direct a pierdut locul doi. S-a regăsit în top abia pe şase, cu o medie de 220.000 de telespectatori în medie. Aceeaşi tendinţă a urmat şi în februarie, când era sus în toată ţara şi la oraşe, dat pe locul şase pe comercial. Mai mult decât atât şi cifrele sunt la fel.
În martie, locul doi pe comercial este ocupat de show-ul Asia Express de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a înregistrat o medie de 400.000 de telespectatori.
Locul trei este ocupat de o producţie Pro TV. Este vorba despre emisiunea cu antreprenori Imperiul Leilor (cea care a fost şi suspendată din cauza pandemiei). A fost urmărită de 370.000 de telespectatori, în medie.
iUmor (308.000) şi Gospodar fără pereche (276.000) ocupă locurile patru şi cinci.
Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 3.131.000 | 17.8 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 1.808.000 | 10.3 | 22 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 1.404.000 | 8.0 | 16 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 1.243.000 | 7.1 | 4 |
5 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 1.237.000 | 7.0 | 4 |
6 | Survivor Romania | Kanal D | 1.179.000 | 6.7 | 19 |
7 | Ce spun romanii | Pro TV | 1.139.000 | 6.5 | 22 |
8 | Imperiul leilor | Pro TV | 1.097.000 | 6.2 | 3 |
9 | Survivor Romania - Rezumat | Kanal D | 1.001.000 | 5.7 | 5 |
10 | Puterea dragostei - Gala | Kanal D | 843.000 | 4.8 | 18 |
11 | In cautarea adevarului | Kanal D | 748.000 | 4.3 | 31 |
12 | Pe bune | Pro TV | 650.000 | 3.7 | 6 |
13 | La Maruta | Pro TV | 636.000 | 3.6 | 22 |
14 | Puterea dragostei | Kanal D | 635.000 | 3.6 | 44 |
15 | Teo Show | Kanal D | 591.000 | 3.4 | 22 |
16 | Schimb de mame | Prima TV | 551.000 | 3.1 | 5 |
17 | FanArena | Kanal D | 542.000 | 3.1 | 10 |
18 | Bravo, ai still Celebrities | Kanal D | 536.000 | 3.1 | 8 |
19 | Bravo, ai stil Celebrities - Gala | Kanal D | 512.000 | 2.9 | 2 |
20 | Vorbeste lumea | Pro TV | 495.000 | 2.8 | 22 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, în mediul URBAN
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 1.656.000 | 17.4 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 771.000 | 8.1 | 22 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 761.000 | 8.0 | 16 |
4 | Ce spun romanii | Pro TV | 637.000 | 6.7 | 22 |
5 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 613.000 | 6.4 | 4 |
6 | Imperiul leilor | Pro TV | 604.000 | 6.3 | 3 |
7 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 543.000 | 5.7 | 4 |
8 | Survivor Romania | Kanal D | 502.000 | 5.3 | 19 |
9 | Survivor Romania - Rezumat | Kanal D | 420.000 | 4.4 | 5 |
10 | Pe bune | Pro TV | 363.000 | 3.8 | 6 |
11 | Puterea dragostei - Gala | Kanal D | 346.000 | 3.6 | 18 |
12 | In cautarea adevarului | Kanal D | 301.000 | 3.2 | 31 |
13 | La Maruta | Pro TV | 301.000 | 3.2 | 22 |
14 | Apropo TV | Pro TV | 273.000 | 2.9 | 4 |
15 | Bravo, ai still Celebrities | Kanal D | 272.000 | 2.9 | 8 |
16 | Teo Show | Kanal D | 262.000 | 2.8 | 22 |
17 | Puterea dragostei | Kanal D | 259.000 | 2.7 | 44 |
18 | Bravo, ai stil Celebrities - Gala | Kanal D | 257.000 | 2.7 | 2 |
19 | Vorbeste lumea | Pro TV | 243.000 | 2.6 | 22 |
20 | FanArena | Kanal D | 234.000 | 2.5 | 10 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 674.000 | 16.0 | 4 |
2 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 404.000 | 9.6 | 16 |
3 | Imperiul leilor | Pro TV | 369.000 | 8.7 | 3 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 308.000 | 7.3 | 4 |
5 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 276.000 | 6.5 | 4 |
6 | Acces Direct | Antena 1 | 219.000 | 5.2 | 22 |
7 | Pe bune | Pro TV | 216.000 | 5.1 | 6 |
8 | Ce spun romanii | Pro TV | 203.000 | 4.8 | 22 |
9 | Survivor Romania | Kanal D | 178.000 | 4.2 | 19 |
10 | Survivor Romania - Rezumat | Kanal D | 150.000 | 3.6 | 5 |
11 | Puterea dragostei - Gala | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 18 |
12 | Apropo TV | Pro TV | 136.000 | 3.2 | 4 |
13 | La Maruta | Pro TV | 117.000 | 2.8 | 22 |
14 | Bravo, ai stil Celebrities - Gala | Kanal D | 117.000 | 2.8 | 2 |
15 | XTRA NIGHT SHOW | Antena 1 | 109.000 | 2.6 | 18 |
16 | Puterea dragostei | Kanal D | 104.000 | 2.5 | 44 |
17 | Bravo, ai still Celebrities | Kanal D | 102.000 | 2.4 | 8 |
18 | In cautarea adevarului | Kanal D | 90.000 | 2.1 | 31 |
19 | Vorbeste lumea | Pro TV | 87.000 | 2.1 | 22 |
20 | FanArena | Kanal D | 79.000 | 1.9 | 10 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
AUDIENŢE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Topul de Prime-Time în martie
AUDIENŢE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua?
FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricţiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii
ŞTIRI. Mai mult interes pentru ştiri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediţii?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Sun curios câți bani fac pe spatele lor