Skip to main content

AUDIENŢE MARTIE. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpiţa scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top

 
AUDIENŢE MARTIE. Românii au talent, fără rival. E primul loc. Vulpiţa scoate, încă, cifre mari. Asia Express, în top

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Care au fost cele mai urmărite show-uri de divertisment, în martie? Clasamentul a fost dominat de două producţii diametral opuse: Românii au talent şi Acces Direct.

Publicitate

Pe de-o parte, show-ul Românii au talent a fost lider detaşat de audienţe şi a înregistrat o creştere considerabilă comparativ cu luna februarie. A scos o medie de 3,1 milioane de privitori în martie, faţă de 2,8 milioane în februarie.

Pe de altă parte, Acces Direct este pentru a doua luna la rând cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Cifrele sunt putţin mai mici decât cele din martie, însă „Serialul Vulpiţa” încă prinde. Mai puţin la tineri

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară şi pe segmentul comercial, unde se regăseşte abia pe locul şase.

Asia Express este producţia care ocupă locul secund pe comercial. Show-ul ocupă poziţia a treia în topul naţional şi cel urban.

Paginademedia.ro prezintă audienţele principalelor emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE 2020:

NAŢIONAL. Show-ul Românii au talent, prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş, este liderul încontestabil în topul audienţelor. În martie, emisiunea a înregistrat cifre în creştere, mai exact 3,1 milioane de telespectatori în medie, faţă 2,8 milioane, cât a înregistrat în februarie.

Acces direct ocupă locul al doilea în toată ţara şi în martie. Cifrele sunt mai mici, comparativ cu cele pe care le avea în februarie. Însă sunt cifre foarte mari. A numărat aproxiamativ 1,8 milioane de telespectatori în medie.

Pe locurile doi şi trei s-au clasat tot două show-uri ale Antenei 1 - Asia Express (1,4 milioane de privitori în medie) şi iUmor (1,2 milioane de telespectatori în medie).

În afară de emisiunea de talent, Pro TV mai are un singur produs clasat în primele cinci la nivel national - Gospodar fără pereche, cu Geanina Ilieş. Producţia a scos 1,2 milioane de telespectatori, în medie.

Kanal D a are un singur show cu audienţe care au sărit de un milion de telespectatori. Este vorba despre Survivor, clasat pe locul şase, cu 1,1 milioane de privitori.

URBAN. Emisiunea Românii au talent a rămas lider şi în mediul urban. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în medie, în luna martie.

Show-ul jurizat de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu şi Florin Călinescu a crescut faţă de luna februarie, arată datele de audienţă.

Locul secund a fost ocupat şi la oraşe de Acces direct, de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost urmărită de 770.000 de persoane de la oraşe. Cifrele au fost constante de la o lună la alta.

Podiumul a fost completat de Asia Express, show prezentat de Gina Pistol. Emisiunea, difuzată în prime time, a avut audienţe aproape cât Acces direct (emisiune de după amiază), aproximativ 760.000 de privitori din mediul urban.

Pe locul patru la oraşe regăsim o producţie Pro TV - Ce spun românii, cu Cabral. Show-ul a scos, în medie, audienţe de 640.000 de persoane.

Locul cinci este ocupat de iUmor de la Antena 1 (613.000 de privitori), iar pe şase s-a clasat Imperiul Leilor de la Pro TV (604.000 de persoane).

Gospodar fără pereche, tot de la Pro TV, a coborât pe locul şapte în mediul urban, cu 550.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc, în martie, tot Româmnii au talent. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o audienţă de peste 670.000 de telespectatori, în medie, în martie.

Pe publicul comercial Acces Direct a pierdut locul doi. S-a regăsit în top abia pe şase, cu o medie de 220.000 de telespectatori în medie. Aceeaşi tendinţă a urmat şi în februarie, când era sus în toată ţara şi la oraşe, dat pe locul şase pe comercial. Mai mult decât atât şi cifrele sunt la fel.

În martie, locul doi pe comercial este ocupat de show-ul Asia Express de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a înregistrat o medie de 400.000 de telespectatori.

Locul trei este ocupat de o producţie Pro TV. Este vorba despre emisiunea cu antreprenori Imperiul Leilor (cea care a fost şi suspendată din cauza pandemiei). A fost urmărită de 370.000 de telespectatori, în medie.

iUmor (308.000) şi Gospodar fără pereche (276.000) ocupă locurile patru şi cinci.

Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Post Persoane Rtg% Difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 3.131.000 17.8 4
2 Acces Direct Antena 1 1.808.000 10.3 22
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 1.404.000 8.0 16
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 1.243.000 7.1 4
5 Gospodar fara pereche Pro TV 1.237.000 7.0 4
6 Survivor Romania Kanal D 1.179.000 6.7 19
7 Ce spun romanii Pro TV 1.139.000 6.5 22
8 Imperiul leilor Pro TV 1.097.000 6.2 3
9 Survivor Romania - Rezumat Kanal D 1.001.000 5.7 5
10 Puterea dragostei - Gala Kanal D 843.000 4.8 18
11 In cautarea adevarului Kanal D 748.000 4.3 31
12 Pe bune Pro TV 650.000 3.7 6
13 La Maruta Pro TV 636.000 3.6 22
14 Puterea dragostei Kanal D 635.000 3.6 44
15 Teo Show Kanal D 591.000 3.4 22
16 Schimb de mame Prima TV 551.000 3.1 5
17 FanArena Kanal D 542.000 3.1 10
18 Bravo, ai still Celebrities Kanal D 536.000 3.1 8
19 Bravo, ai stil Celebrities - Gala Kanal D 512.000 2.9 2
20 Vorbeste lumea Pro TV 495.000 2.8 22

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, în mediul URBAN

URBAN Post Persoane Rtg% Difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 1.656.000 17.4 4
2 Acces Direct Antena 1 771.000 8.1 22
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 761.000 8.0 16
4 Ce spun romanii Pro TV 637.000 6.7 22
5 iUmor (sez. 8) Antena 1 613.000 6.4 4
6 Imperiul leilor Pro TV 604.000 6.3 3
7 Gospodar fara pereche Pro TV 543.000 5.7 4
8 Survivor Romania Kanal D 502.000 5.3 19
9 Survivor Romania - Rezumat Kanal D 420.000 4.4 5
10 Pe bune Pro TV 363.000 3.8 6
11 Puterea dragostei - Gala Kanal D 346.000 3.6 18
12 In cautarea adevarului Kanal D 301.000 3.2 31
13 La Maruta Pro TV 301.000 3.2 22
14 Apropo TV Pro TV 273.000 2.9 4
15 Bravo, ai still Celebrities Kanal D 272.000 2.9 8
16 Teo Show Kanal D 262.000 2.8 22
17 Puterea dragostei Kanal D 259.000 2.7 44
18 Bravo, ai stil Celebrities - Gala Kanal D 257.000 2.7 2
19 Vorbeste lumea Pro TV 243.000 2.6 22
20 FanArena Kanal D 234.000 2.5 10

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Post Persoane Rtg% Difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 674.000 16.0 4
2 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 404.000 9.6 16
3 Imperiul leilor Pro TV 369.000 8.7 3
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 308.000 7.3 4
5 Gospodar fara pereche Pro TV 276.000 6.5 4
6 Acces Direct Antena 1 219.000 5.2 22
7 Pe bune Pro TV 216.000 5.1 6
8 Ce spun romanii Pro TV 203.000 4.8 22
9 Survivor Romania Kanal D 178.000 4.2 19
10 Survivor Romania - Rezumat Kanal D 150.000 3.6 5
11 Puterea dragostei - Gala Kanal D 146.000 3.5 18
12 Apropo TV Pro TV 136.000 3.2 4
13 La Maruta Pro TV 117.000 2.8 22
14 Bravo, ai stil Celebrities - Gala Kanal D 117.000 2.8 2
15 XTRA NIGHT SHOW Antena 1 109.000 2.6 18
16 Puterea dragostei Kanal D 104.000 2.5 44
17 Bravo, ai still Celebrities Kanal D 102.000 2.4 8
18 In cautarea adevarului Kanal D 90.000 2.1 31
19 Vorbeste lumea Pro TV 87.000 2.1 22
20 FanArena Kanal D 79.000 1.9 10

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA


AUDIENŢE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Topul de Prime-Time în martie



AUDIENŢE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua?


FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricţiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii


ŞTIRI. Mai mult interes pentru ştiri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediţii?


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • me me
    kanal d are un singur show care a sarti de 1 milion. pai e singurul show. ati facut o cacealma de articol, oameni buni. day time, prime time?? kanal d are singura emisiune, care e 4 zile pe saptamana, iar serialul, care e in restul zilelor, sare de 1 mil 500! ce articol e asta?
  • Mile Mile
    ***, asia a crescut dupa starea de urgență, miercuri 12 rating , critica tu gospodării
  • Iuli Iuli
    Nu-i de mirare de ce Acces direct nu renunță la aceste personaje

    Sun curios câți bani fac pe spatele lor
  • Marian Marian
    Mile daca te bucuri ca emisiunea de cea mai slaba calitate , inseamna ca gradul tau de inteligenta este redus , si dupa cum se vede media la Asia o emisiune regizata si lungita ca sa faca audienta mai mare decat pro nu are audienta care se propaga pe situl lor de minciuni
  • media e grea media e grea
    O analiza gresita. Total. Se compara gainile cu magarii. Niciun analist care se pricepe la media nu poate compara emisiuni din prime time cu emisiuni din day time. Poti sa analizezi productiile din prime time, separat si pe cele din day time, separat. Ce vad aici e o ciorba de media. Chiar nu se gasesc oameni care sa se priceapa la media si care sa faca o analiza pe acest site?
  • Vali Vali
    Puneți și audientele serialelor

Trimite un comentariu

sus