Derapaj în Cancan, cu un tertip clasic. Site-ul tabloid l-a "omorât" pe Cabral. Ce scrie Cancan?
"Cabral a făcut anunţul morţii sale: A plecat. Fără Lacrimi, A vrut... S-a stins din viaţă"
Cum a reuşit Cabral să facă anunţul morţii sale? Articolul nu explică. Ce scrie, în schimb?
Articolul începe direct: "Cabral Ibacka a făcut anunţul morţii unei persoane foarte importante pentru el, dar şi pentru alte câteva milioane de oameni."
Cine este "persoana foarte importantă"?
Este vorba de Sir Stirling Moss, fost pilot de formula 1, care s-a stins răpus de boală.
De ce aceste titluri pentru clickuri?
Răspunsul vine simplu, chiar în pagina cu Cabral: Spaţiul publicitar este ocupat de Google. Cine apare în acest spaţiu, evident, prin Google, nu direct prin CanCan? Sanador, Jysk sau Partidul Mişcarea Populară au rulat ad-uri pe spaţiul respectiv.
Cancan face parte din grupul lui Radu Budeanu, din care mai fac parte, printre alele Gândul (şi el cu "derapaje" la activ, cu titluri panicarde), Ciao şi Prosport (publicaţie care are o "divizie" de viralizare, Tacataca.ro, expertă în titluri "de trafic").
Citeşte şi: Titlu alarmist şi la limita Fake-News distribuit de contul Pro TV, de pe sport.ro. Aceeaşi abordare şi la Gândul
Citeşte şi: Capital.ro, titlu de Fake-News despre izolarea la domiciliu. Titlul, schimbat ulterior. De la semnul exclamării la semnul întrebării
Citeşte şi: TRAFIC. Cum pui în acelaşi titlu pandemia, pe Carmen Brumă şi ceva topless. Ce au citit românii ieri? Topul, plus o serie de articole "no comment"
Citeşte şi: TRAFIC. Ce-au citit românii online în ianuarie? Tacataca, un subdomeniu al ProSport.ro, primele locuri în top. Nimic de sport. 9 din 10 articole sunt de pe site-urile lui Radu Budeanu
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii