Skip to main content

FOTO. Schimbare majoră la Observatorul Antenei. Vezi faţă în faţă grafica nouă şi pe cea veche

 
FOTO. Schimbare majoră la Observatorul Antenei. Vezi faţă în faţă grafica nouă şi pe cea veche

GALERIE FOTO. Schimbare radicală la nivel vizual pentru Observatorul Antenei 1. Întreaga grafică (inclusiv logo-ul) a fost modificată, începând cu ediţia de Paşte.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă, faţă în faţă, vechiul Observator cu noua varianta grafică.

Principalele modificări:

  • Culoarea dominantă este acum roşul (înainte era galbenul)
  • Parantezele pătrate sunt elementul distinctiv al noii grafici, personalizate după rubrică (roşii la ştiri, verzi la sport).
  • Logo-ul Observatorului este unul nou.
  • Fonturile întregii grafici sunt noi.
  • În partea de jos a imaginii au apărut icon-uri care trimit la online (facebook, site şi noua secţiune Fii Observator). A fost schimbat şi domeniul site-ului (dar şi identitatea vizuală): de la Observator.TV la observatornews.ro
  • Alte schimbări: ora a fost separată de logo-ul Observatorului (înainte, era peste logo, în stânga imaginii, acum este în dreapta).

Noua identitate vizuală a fost dezvoltată de Antena 1 împreună cu compania britaniă Red Bee, care a lucrat pentru proiecte ca Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.

Ultima schimbare majoră a Observatorului a fost în urmă cu patru ani, când Antena a trecut la emisia HD.

GALERIE FOTO. Noul Observator şi vechiul Observator, faţă în faţă (capturi şi colaje făcute de Paginademedia.ro):

Citeşte şi: GALERIE FOTO. Ştirile Pro TV faţă în faţă cu Ştirile Pro TV. Cea mai mare schimbare de grafică şi studio din ultimii cinci ani

Citeşte şi: GALERIE FOTO. Observatorul de prânz, imagini după relansarea în HD

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Valentin Valentin
    Grafica asta se potrivea (oarecum) mai mult la Antena 3 avand sigla jos si nu se taia din ea cum e in cazul Antenei 1, iar daca are cineva televizor cu tub care permite imaginea doar in format 4:3 "benzile" alea doua nici nu se vad cum trebuie!
  • Ziaristiilu'peste Ziaristiilu'peste
    Dupa atatia ani inca nu inteleg ca problema intact este proprietarul, nu grafica sau firma care o face. Pot sa o aduca si pe Esca si toata echipa de la protv, cat timp familia Voiculescu va detine acest trust, pot sa dea banii pe branding si rebranding in fiecare luna, vor fi bani pierduti. Faptul ca proprietarul este un turnator/ infractor nu poate fi spalat de nicio firma, cu atat mai mult cu cat Voiculescu este cel mai detestat personaj din Ro , mai detestat decat Nastase, Iliescu sau Basescu.
    In momentul in care postul/trustul va fi preluat de o entitate neinregimentata politic, pro tv poate avea mari probleme. Insa asta nu se va intampla cat timp voiculescu este la butoane, intact este jucaria care il tine viu si nu va renunta la ea decat pe lumea cealalta.
    Nu va amagiti cu succesul unor emisiuni in vreme de pandemie, situatia este conjuncturala, temporara, in rest A1 este frecvent sub kanald, iar A3 pierde la Romania Tv, desi continutul lor este peste cele 2 posturi. Motivul? Felix!
  • jk jk
    @Andrei e cel mai bun si pertinent comentariu/argumente până în prezent
    @Alin si sigla știrilor


    Nu e rau,dar e departe de slab fata de ce a fost inainte,nici nu mai discut de dinainte de noiembrie 2016
    Genericul de la început e cam singurul punct forte 100% după mine
    Imi e dor de "personalizarea " știrilor,cu benzi si culori pentru fiecare interval orar
    La meteo nu e cine stie ce frumusete dar parca fenomenele arata mai bine
    Recunosc ca vocea aia de la emisiunile de pe post m a debusolat usor,dar na,fiind sarbatorile/criza probabil nu aveau pe altcineva
    Ora e ok pusă,dar cam mica
    Mi e dor din nou de textul secundar, de sub "burtiera principala" scoasă de ceva timp
    Iar cei care ziceti ca vai observatorul e cu psd ul nu e chiar asa.Chiar dacă venirea Sandrei pare dubioasă. Multi confundă antena 1 cu 3,pe 3 da,aia is cu psd ul
    In fine, noua identitate nu e un pas inainte, dar nici drumul spre sfârșit,poate până când ne obișnuim
    P.S.Noua aplicatie e chiar destul de buna si optima
  • Gabi Gabi
    Nu văd sensul benzilor negre, mai ales a celei de sus, care aglomerează și întunecă ecranul, pare doliu, taie creștetul oamenilor și înjumătățește sigla. Prea încărcat.
  • jk jk
    Galbenul era in ultima perioada,în special pentru știrile cu coronavirus
    Inainte era verde,portocaliu,albastru
    @Iulian si sigla știrilor pro tv e cu rosu,deci...
  • Iulian Iulian
    Culoarea dominantă este acum roșul

    Si partidul PSD ce culoare are ?
  • Live Live
    Red Bee si-au batut joc de ei
    Noua identitate vizuala este un mare pas inapoi.
    Totul este haotic pe ecran.
  • Marius Viorel Marius Viorel
    Prea tehnic. Prea impersonal
  • Andrei Andrei
    Culoarea nu era "galbenul".Era verde,portocaliu și albastru,in functie de jurnal.Galben era la breaking news si de cand e pandemia
  • Andrei Andrei
    1.Temele muzicale...n-au fost schimbate la trecerea pe HD deci era nevoie și sunt destul de ok chiar dacă nu la fel de lungi sau puse în evidență ca în vechiul format.
    2.Vocea de off de la emisiunile Monei Segall(Iadul Bucătarilor,Asia Express,The Wall,Chefi la Cuțite) e total neinspirată pentru Observator pentru că toate lumea o identifică cu divertismentul și emisiunile Monei.
    3.Grafica în sine.Ca logo,prea simplist.Fontul din interiorul e la fel ca cel vechi al Observatorului(înainte de HD).Nu știu ce au vrut să arate prin asta.Parantezele le-au gândit probabil ca un "simbol" al brandului.Nimic rău în asta.Problema e că arată,pe românește "dă săraci" și extrem de simplist.Da,e greu să creezi un simbol pentru o platformă de știri dar nu știu cum au reușit data trecută să facă un pachet mult mai integrat cu care se puteau "juca" în voie la ediții speciale.Cea mai mare problemă sunt bările de sus și jos și faptul că prezentatorii mai apar peste aia de sus cu o frunte sau juma' de ochi.Și dacă în platou se poate regla,operatorii de teren cum să se gândească mereu că e o bară semi-transparentă sus și trebuie ținut cont de ea.Luminile sunt praf.Acel schimb de culori între jurnale arăta că ei chiar folosesc platoul.Acum e un alb spălăcit care nu înseamnă nimic.Plus că au pus parantezele în ecran(tot ca soluție de branding :)) ) Au un platou care poate fi luminat și folosit inteligent și au ales să aprindă 3 lumini și să arate cadrele de început și final cam vreo 1,2 secunde.Ecranul e folosit la mișto,efectiv.
    4.Soluția de la meteo(și nu o să menajez deloc) e o vomă.Cu verde peste maro și o grafică de România Tv.Realitatea augumentată arată spălăcită.(anterior era bine colorată și conturată).
    5.Sportul...să-și facă redacție de sport când o să fie bine organizat jurnalul pentru că momentan e un haos general cu sportul care intră și iese la orice oră vrea.
    Pe 19 aprilie(un haos general de la 18:52 la 20:02) a fost dezorganizate totală și dacă un simplu telespectator,ca mine,observă asta,înseamnă că e de rău.Și faptul că Asia a intrat la 20:02 nu e vina acelei campanii Timișoreana pentru că dacă nu era campania,tot erau promo-uri în timpul ăla.
    Știu ca s-au grăbit să ne arate că Observatorul nu mai este un produs al Antenei 3.(prost gândită situația pentru că sunt acolo să furnizeze știri,nu să facă Războiul de Independență față de Antena 3) însă e o grabă care îi va costa în cele din urmă.Nu aveau nimic de demonstrat din punct de vedere editorial.Știrile sunt bine documentate,montate și realizate iar de când a luat Stoiceasca frâiele,Observatorul a avut niște exclusivități interesante (și nu din zona PSD,ba chiar din zona opusă).
    Știu că fanaticii politici au impresia că Observatorul a fost un "mecanism de manipulare în masă finanțat integral de Partidul Social Democrat(PSD)"...o conspirațională de asta.Observatorul a fost și este curat din acest punct de vedere,indiferent de cine este produs.
    P.S.Acele paranteze peste materiale arată cumva pe ecrane cât juma' de perete.Însă când am văzut cum arată pe telefon...
    P.S.2.E nevoie de rebranding ca post tv,poate chiar ca trust.De la logo până la grafica(plictisitoare) a Antenei.Dar aleg să ne arate pe "bucăți"că au cu ce dar probabil n-au chef sau le e frică să schimbe un logo care arată așa din 1993 cu actualizările care au constat în mici rotunjiri.Probabil e nevoie de o mai bună stabilitate a grupului pentru asta.

Trimite un comentariu

sus