„Suntem cu voi oriunde aţi fi. Suflete tari, româneşti” - Este mesajul celei mai recente campanii Rom. Brandul de ciocolată şi-a schimbat ambalajul, într-o campanie cu dedicaţie pentru românii din diaspora.
În afară de „clasicul” steag naţional, Rom va fi „îmbrăcat” şi în steagul altor ţări: SUA, Germania, Italia, Spania sau Marea Britanie - sunt doar câteva.
Totul vine în contextul pandemiei de coronavirus, care a afectat întreaga planetă, inclusiv românii plecaţi peste hotare. Mulţi dintrei ei au renunţat la ideea de a mai veni în ţară de sărbători.
„Noi îmbracăm Rom în haine internaţionale, în steagul ţărilor unde sunt cei mai mulţi români”, arată o postare de pe Facebook-ul brandului.
Proiectul a fost gândit de agenţia McCann Worldgroup România.
Nu este pentru prima dată când brandul are o astfel de campanie. În preajma Alegerilor Prezidenţiale de toamna trecută, ciocolata şi-a schimbat ambalajul cu mesajul „VOT”.
VIDEO. Rom. Suflete tari. Româneşti
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii