VIDEO. Agenţia de PR Tudor Communication a lansat o serie de emisiuni despre comunicare, jurnalism şi branduri. Producţiile - tip Skype - sunt realizate de Mihaela Raluca Tudor (şefa agenţiei) şi Daniela Palade Teodorescu (directorul editorial).
Emisiunea 2Value TV, cu Mihaela Tudor, pune accent pe opinia specialiştilor şi încearcă să le dea companiilor ponturi şi instrumente pentru a-şi creşte afacerile şi a-şi îmbunătăţi comunicarea internă şi externă.
Se vede în fiecare miercuri, de la ora 17:00, pe pagina de Facebook a Tudor Communication.
Producţia Brands that Value, cu Daniela Palade Teodorescu, aduce poveştile unor branduri de pe piaţa românească şi ale oamenilor din spatele lor.
Este programată în fiecare marţi şi joi, de la ora 14:00.
De partea tehnică a transmisiunilor live se ocupă compania NETv.
„Cele două emisiuni fac parte din strategia de dezvoltare implementată încă de anul trecut de Tudor Communication, odată cu lansarea seriei de evenimente Brands that Value şi a platformei 2Value, prin care şi-a propus să transforme modul în care comunică jurnaliştii şi companiile”, spun reprezentanţii agneţiei.
La ediţia de joi a Brads that Value a fost invitat şi Petrişor Obae, editorul Paginademedia.ro. A fost o discuţie despre jurnalism, perioada actuală pe care o traversează ţara noastră şi felul în care criza va afecta presa.
Comentarii