Pe panourile din Bucureşti vom citi, de azi şi până la sfârşitul anului, Ştirile Pozitive ale zilei, preluate de pe Profit.ro.
Ştirile Pozitive - din domeniul economic - se vor vedea pe toate panourile digitale pe care compania Phoenix Media le operează în Capitală.
Dio Boacă, Phoenix Media, explică proiectul:
"Este un produs care arată încă o dată strânsa legătură dintre Digital şi Digital Outdoor - Ştirile Pozitive ale zilei - de pe Profit.ro. Aceste ştiri vor fi preluate automat: sunt peste 20 de ştiri pe zi, iar update-urile se fac la fiecare 10 minute.
Cred că 90% dintre voi au citit deja Ştirile Pozitive ale Dimineţii de pe Facebook, ştiri create şi făcute de Orlando Nicoară, ştiri care se bucură de o notorietate fabuloasă şi care aduc acea rază de lumină de care avem nevoie cu toţii."
Produsul este deschis posibililor sponsori:
"Produsul poate fi personalizat şi sponsorizat (este un produs cu ştiri economice) şi nu m-ar mira ca multe branduri să-şi dorească brandul asociat cu puţinele lucruri pozitive din piaţa de media în acest moment.
Văd o mulţime de categorii: retail, telecom, bănci, asigurări etc, care pot veni alături de noi," spune Dio Boacă despre proiect.
Phoenix Media deţine în Bucureşti 60 de panouri publicitare digitale. Dintre acestea, 45 sunt de mari dimensiuni şi sunt amplasate în intersecţii importante din toate sectoarele Capitalei.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu