Bani pentru presă şi în Marea Britanie. Guvernul britanic, la fel ca cel din România, investeşte bani în campanii de informare pe tema Covid, scrie publicaţia Digiday.com.
„Guvernul din Regatul Unit a devenit unul dintre cei mai importanţi clienţi de publicitate pentru publisheri”, scrie sursa citată.
La jumătatea lunii aprilie, Guvernul britanic a lansat un parteneriat publicitar cu industria ziarelor, de trei luni, pentru care ar urma să coste 35 de milioane de lire sterline, adică 44 de milioane de dolari, notează publicaţia Digiday.com.
„Recunoaştem rolul vital pe care-l au organizaţiile media, inclusiv cele locale, în furnizarea de informaţii credibile şi de calitate. De asemenea, înţelegem problemele financiare cu care se confruntă acestea, din cauza scăderii bruşte a veniturilor din publicitate, dar şi a celor cauzate de blocarea printurilor”, a spus purtătoarea de cuvânt a guvernului britanic potrivit sursei citate.
Guvernul britanic a mai cheltuit bani pentru campanii de presă în trecut. În 2019 a dat 6,2 milioane de lire sterline pentru campanii în presă. Cu această sumă, Guvernul s-a plasat pe poziţia 30 în topul advertiserilor din Regat.
Guvernul din România, bani pentru presă. Tot printr-o campanie de informare
Reamintim că la o soluţie asemănătoare a apelat şi Guvernul din România, condus de Ludovic Orban. Autorităţile vor aloca 40 de milioane de euro pentru presă, în următoarele patru luni (200 de milioane de lei).
Adică 10 milioane de euro pe lună, sub forma unei campanii de informare publică privind măsurile de prevenire şi limitare a răspândirii coronavirusului, precum şi campanii de informare publică privind modul de reluare a activităţilor economice şi sociale după încetarea stării de urgenţă.
Trimite un comentariu