Radio Guerrilla împlineşte, astăzi, patru ani de la relansare. Pe 27 mai 2016, se auzeau, din nou, în FM-ul românesc vocile postului Radio Guerrilla.
Staţia radio marchează patru ani de la relansare, cu o promoţie pentru ascultători. Este vorba despre un card - Cardul Radio Guerrilla - care dă reduceri la produsele vândute de afacerile intrate în comunitatea Avanpost Radio Guerrilla. E un fel de Revolut.
Înainte de toate detaliile despre Cardul Guerrilla, câteva detalii despre iniţiativa Avanpost.
Reamintim că proiectul îşi propune să promoveze mici afaceri, din diverse domenii - de la clinici la cafenele şi mici făbricuţe. Acestea primesc „ştampila" Avanpost Radio Guerrilla. În fiecare zi, cei care au aceste afaceri sunt invitaţi să intre în direct pe Radio Guerrilla. Mihai Dobrovolschi a vorbit, pe larg, despre acest proiect la Interviurile Paginademedia.ro.
Acum, ce este cardul lansat astăzi?
Este un card de debit Mastercard Gold, emis Libra Internet Bank, cu un comision de 9 lei taxă de administrare (pe lună). Funcţionează ca un fel de „Revolut”, cu transferuri pe loc cu prietenii, salon VIP in aeroport, asigurare automata sau cursuri de schimb valutar.
Mai mult, dă o reducere de 10% în orice loc, restaurat, hotel sau magazin, care are „ştampila” Avanpost:
„La plata cu Cardul Radio Guerrilla intr-un Avanpost Radio Guerrilla ai automat 10% reducere instant. Da, in orice Avanpost, fie el restaurant, hotel, clinica, magazin, din orice domeniu, cumperi cu 10% reducere instant”, spun reprezentanţii staţiei radio.
Cardul poate fi comandat prin aplicaţia Avanpost Radio Guerrilla. Vine în două variante: Roz sau Camuflaj.
VIDEO. Dobrovolschi, despre proiectul Avanpost Guerrilla
Patru ani de la relansarea Radio Guerrilla
Astăzi se împlinesc patru ani de la relansarea Radio Guerrila, din 27 mai 2016. Staţia revenea după trei ani de pauză. Pe 23 septembrie 2013, Radio Guerrilla îşi oprea emisia în FM. Cele 24 de licenţe ale Guerrilla (23 terestre şi una prin satelit) fuseseră retrase de Consiliul Naţional al Audiovizualului.
De ce?
Proprietarul de atunci al radioului, Realitatea Media (aflată şi atunci în insolvenţă), a încercat să vândă la licitaţie frecvenţele Guerrilla, lucru interzis de Legea Audiovizualului. Prin urmare, membrii au decis, prin vot, retragerea frecvenţelor
Radio Guerrilla a fost lansat în anul 2004.
Numele a fost dat de Dragoş Muşat (Tetelu), după cum a povestit Adrian Popescu, Managing Partner Radio Guerrilla, într-un articol pentru IQads.
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Alooo ! Ciocu’. mic si joc din glezne ca nici guvizii nu mai musca la prosteala voastra. Cifrele vorbeste. Cifrele invinge. Agentiile si clientii sa se uite cu atentie la market share-ul Guerila la ultimul val de audiente :
(Prime-Time) în valurile ianuarie - aprilie 2019 și ianuarie - aprilie 2020
BUCURESTI Daily Reach 2019 Market Share 2019 (%) Daily Reach 2020 Market Share 2020 (%)
12 Guerrilla 42.000 3.5 26.400 2.1
O scadere catastrofala comparTiv cu anul trecut . De la 3,5 % la 2,1%.
De vina-s Exarhu, Tanase, Vintila, Craioveanu, Petru si *** care de fapt au construit acesr radio .Dar cum se intampla pe la noi Impostorii devin eroi. Rusinica Dragnea, Ciolacu, Adrean Popicu si Dobro.
Asta-i mai lipsea chelului : cardul de margaitar.
Schimbati directorul postului si playlistul pina nu e prea tirziu.
Treziti-va pana nu va fi prea tarziu. Audientele cum au iesit Dobro? Linisteee.
Management amatorial dublat de criza care vine va termina trist acest radio pe vremuri elitist.
Din păcate, nu mai este ce a fost, "not by a long shot". A murit și Tamango, Dumnezeu să îl ierte...
Atât ca orientare "politică", dar și ca orice vreți voi, nu mai este ceea ce ar fi trebuit să fie.
Sunt alternative, inclusiv locale, cum este EBS Radio, mult, mult mai bune, cu stream-uri variate și infrastructură. Nici măcar emisiunile care "deschid minți" nu mai sunt astfel.
Păcat să "nu te retragi în glorie"...
PS: Paginademedia.ro, tot mai aveți butonul de "Google+"?! Au trecut totuși ceva ani...