Un fel de newslettere timp de criză. Grupul Publicis România (din care fac parte agenţii ca Publicis, Leo Burnett sau MSL The Practice) anunţă două proiecte, realizate de oamenii din companie, cu informaţii, ştiri sau recomandări pentru companii în timpul crizei cauzate de coronavirus.
Este vorba despre „Strategic Daily Bulletin” şi „White Papers”, care conţin „informaţii esenţiale pentru business-urile”, după cum spun chiar ei.
Daily Bulletin (cu 42 de ediţii) şi White Papers (în două ediţii) au mers către 800 de persoane, clienţi şi parteneri, din peste 20 de industrii diferite precum: Retail, FMCG, Farmaceutice, Auto, Banking, Telecom şi Electronics.
De ce această iniţiativă?
Răspund reprezentanţii Publicis:
„Plecând de la premisa că informarea în contextul Covid-19 este deosebit de importantă pentru fiecare afacere, Grupul a pus la dispoziţia clienţilor şi partenerilor săi produse dezvoltate in-house – rapoarte business-focused – oferind astfel o radiografie completă a acestei perioade.
Documentele pot fi accesate de clienţi de pe platforme desktop sau mobil, oricând, de oriunde, devenind de cele mai multe ori baze pentru decizii de business sau de comunicare”, menţionează sursa citată.
Strategic Daily Bulletin - Ştiri, tendinţe sau informaţii financiare
Strategic Daily Bulletin a fucnţionat ca un fel de newsletter, care a apărut la începutul crizei, în urmă cu două luni.
Au fost trimise, până acum, 42 de ediţii. Acestea au avut, printre altele, noutăţi zilnice despre situaţia actuală, ştiri pozitive, tendinţe privind comportamentul consumatorului, informaţii financiare sau articole inspiraţionale.
Printre secţiunile raportului, se află şi cea dedicată comportamentului consumatorului, care prezintă evoluţia acestuia încă de la începutul primelor semne de Covid-19 în ţara noastră.
Ulterior încetării stării de urgenţă, frecvenţa lui s-a redus la săptămânal
White Papers - Ghid de recomandări pentru branduri
Publicis a venit şi cum un ghid cu recomandări pentru branduri - White Papers, care a apărut de două ori până acum. Conţine rapoarte, informaţii despre contextul de business, tendinţe în comunicare, recomandări şi idei despre paşii ce pot fi urmaţi în situaţia actuală, de criză.
„Aceste materiale sunt radiografii ale industriilor Auto, Bere, Finanţe, FMCG Food, FMCG non_Food, Oil & Gas, Retail sau Telecom”, spun reprezentanţii grupului.
Aceştia mai spun:
„Fiecare raport prezintă contextul de business general dar şi specific pentru fiecare industrie, schimbări macro globale şi locale, contextul de comunicare din România, reacţia brandurilor la situaţia globală şi recomandări, idei pentru momentul depăşirii crizei.”
Ştefan Iordache, COO Publicis Groupe România:
„Pentru unele organizaţii, supravieţuirea pe termen scurt este un lucru important în prezent. Alţii se concentrează la cum se vor repoziţiona imediat ce vor trece de această perioadă.
Deşi incertitudinea predomină, să fii informat a însemnat mereu să ai un avantaj şi să poţi lua decizii argumentate concret. De aceea, la Publicis Groupe România am dezvoltat instrumente care vin în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri, care conţin informaţii complexe, pentru a avea o înţelegere cât mai bună a ceea ce se întâmplă zilnic în România.
Ele au fost foarte bine primite de către clienţi şi feedback-ul lor ne determină să continuăm”, spune acesta despre proiectul grupului.
Trimite un comentariu