Cum arată adaptare-n pandemie. Lanţul de mall-uri Vivo (Constanţa, Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Piteşti), închis total sau parţial din cauza coronavirusului, a lansat o emisiune online cu influenceri şi oameni de online.
Una dintre gazde este Ana Morodan, influencer şi jurat în emisiunea Mask Singer de la Pro TV. Alături de Morodan, gazde mai sunt şi Ileana Badiu (influencer şi antreprenor), Ana Bîtu (influencer şi copywriter) sau Stephan Pelger (fashion designer).
Emisiunea poartă titlul de (s)Mall Talks şi se vede de trei pe săptămână (luni, miercuri şi vineri), de la ora 17:00, pe paginile de Facebook ale centrelor comerciale de mai sus.
Seria va continua până la finalul lunii iunie, menţionează aceeaşi sursă.
Subiectele dezbătute sunt şi ele adaptate tot la criză, iar printre acestea le amintim pe cele legate de sport, parenting, fashion, cooking sau design interior.
Show-ul are şi invitaţi, iar printre aceştia au fost: Ioana Chişiu, Bob Rădulescu, Andreea Remeţan, Iulian Tănase şi Adrian POV.
Trimite un comentariu