Jurnalista Oana Dobre Dimofte şi site-ul său educaţieprivată.ro intră în regia de vânzări Thinkdigital, anunţă compania. Ce spune Oana Dobre despre decizie?
Câţi vizitatori are site-ul? Cum a evoluat în pandemie?
Platforma educaţieprivată.ro care acoperă subiecte din zona educaţională, a fost lansată în anul 2018 de jurnalista Oana Dobre Dimofte (ex - Digi24, Realitatea TV sau Evz) şi Dan Dimofte (specialist în marketing şi comunicare).
Portalul cu ştiri şi analize din educaţie adună lunar peste 400.000 de clienţi unici, potrivit datelor furnizate de regia Thinkdigital.
Compania condusă de Dragoş Stanca preia, concret, vânzările pentru spaţiile de publicitate de pe educaţieprivată.ro.
Interes crescut pentru educaţie în perioada pandemiei
Contactată de Paginademedia.ro, Oana Dimofte a declarat:
„Avem încredere în Dragoş Stanca şi în regia de vânzări Thinkdigital. Am apelat la vânzarea prin regie pentru că toată lumea trebuie să facă lucruile la care se pricepe, iar pe această zonă ei se pricep mai bine decât noi”, a spus jurnalista.
De asemenea, a dat şi câteva detalii despre felul în care s-a simţit criza pe site-ul său:
„A crescut foarte bine site-ul în perioada de pandemie. A urcat mult în trafic şi cred că s-a întâmplat acest lucru şi pentru că educaţia a fost unul dintre subiectele centrale în perioada de criză”, a mai spus ea.
Printre numele care mai semnează articole pe site-ul educaţieprivată.ro sunt Marcel Bartic, Marian Staş, Corina Popa, Toma Pătraşcu, Miruna Pătraşcu, Alexandra Bărbulescu, dar şi mulţi profesori şi manageri din învăţământul public şi privat.
Nu este singura platformă de educaţie care îşi vinde publicitatea prin regia condusă de Stanca. Site-ul EduPedu.ro, fondat de Raluza Pantazi, îşi vinde spaţiile publicitare tot prin Thinkdigital.
Dragoş Stanca, managing partner Thinkdigital:
„În peisajul digital media actual, unde vedem tot mai mulţi specialişti în producerea de trafic la kilogram, noi ne propunem să încercăm să susţinem cât mai multe proiecte editoriale independente, care pun accentul pe calitatea conţinutului şi expunerea unor subiecte importante pentru interesul public.
Veţi vedea, consultând oferta noastră în materie de ad-netwok, că această direcţie prinde un contur tot mai clar: cred că pentru un advertiser inteligent, azi, e mult mai valoroasă o audienţă de 1 milion de vizitatori unici lunar adunaţi corect, de 3-4 siteuri de calitate decât 2 milioane de unici obţinuţi prin titluri înşelătoare”, a punctat Stanca.
OANA DOBRE, Carte de vizită:
Oana Dobre Dimofte a intrat în presă ca reporter pe domeniul politic la Curentul. După patru ani, a devenit reporter special la Evenimentul zilei, unde a avut şi cinci deplasări în zona de război precum Irak şi Afganistan.
După Evz, jurnalista a intrat în televiziune şi a lucrat la Realitatea TV şi, ulterior, la Antena 3, unde a fost colaborator. În 2014, a fost la Digi24, unde a lucrat la proiectul România furată.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu