Snapchat a intrat pe piaţa de publicitate din România. Cu alte cuvinte, brandurile din ţara noastră pot cumpăra spaţiu de reclamă pe celebra platformă socială.
Reclamele de pe Snapchat sunt vândute prin Httpool, regie de vânzări care se ocupă şi de reţele precum Facebook, Twitter, LinkedIn, TikTok sau Spotify.
Pe lângă formele „clasice” de publicitate, brandurile pot cumpăra şi „altfel” de reclame în aplicaţie, anunţă reprezentanţii companiei.
Despre ce este vorba?
Mai exact, este vorba despre forme de publicitate interactivă: filtre, lentile sau story ads.
Detalii pe larg, în continuare:
- Snap ads: Formate publicitare cu o singura imagine sau video în ecran complet, vizibil 100% cu sunet activat în mod implicit.
- Lentile: Foloseşte realitatea augmentată, iar utilizatorii pot aplica efecte şi sunete în timp real selfie-urilor. Brandurile pot personaliza aceste lentile.
- Filtrele: Suprapuneri artistice (overlayer) pe care utilizatorii le pot adăuga snap-urilor. Brandurile pot crea filtre personalizate.
- Story Ads: Mai multe detalii despre campanie, cu ajutorul unei serii de imagini (3-20 imagini).
Aplicaţia a fost lansată în anul 2011. A ajuns la peste 229 milioane de utilizatori activi zilnic.
Bianca Vlaston, country manager Httpool România, despre parteneriatul cu Snapchat:
„Suntem onoraţi de încrederea acordată şi încântaţi de oportunitatea de a lucra cu Snap.Inc. Piaţa de publicitate trece printr-o perioada plină de provocări, iar rolul nostru, al Httpool, este acela de a furniza Agenţiilor de Media şi Brandurilor uneltele necesare pentru a îşi atinge eficient publicurile ţintă.
Snapchat ocupă cu atât mai mult un rol important în mixul de media, cu cât utilizatorii folosesc acum telefoanele mobile mai mult ca niciodată”, spune Bianca Vlaston.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu