AUDIENŢE. Primul sezon al show-ului Survivor, de la Kanal D, s-a încheiat. Marea finală, de sâmbătă, a adus postului Dogan poziţia de lider de audienţă la nivel naţional şi în mediul urban. Totuşi, ediţia a fost devansată de Pro TV şi Antena 1 pe segmentul comercial.
Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea în care Marele Premiu, de 50.000 de euro (250.000 de lei), a mers la cântăreaţa Elena Ionescu (fosta solistă a trupei Mandinga).
Posturile concurente, Pro TV şi Antena 1, s-au clasat la diferenţă considerabilă pe interval. Distanţa dintre lider şi următoarele două staţii a fost mare atât la nivel naţional, cât şi la oraşe. Lucrurile au stat diferit în cazul publicului tânăr.
Înainte de cifrele prezentate pe larg, câteva detalii despre concurenţa pe care a avut-o Survivor, sâmbătă:
- Pro TV - Thor (20:00) şi Identităţi furate (22:00)
- Antena 1 - iUmor (20:00) şi iUmor (reluare - 22:30)
De notat că cifrele finalei au fost sub cele ale ediţiei de debut, din 18 ianuarie, când aproape 1,7 milioane de oameni se uitau la Survivor.
Reamintim că la începutul acestui an Kanal D a readus Survivor pe TV, show ce mai fusese produs de Pro TV în 2016. Mutarea postului Dogan venea după trei sezoane de Exatlon, un show bine primit de public la primul sezon. Show-ul şi-a mai pierdut din popularitate în sezoanele doi şi trei.
Practic, Survivor a fost continuatorul Exatlon.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50):
NAŢIONAL. Primul sezon Survivor s-a încheiat. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat, în medie, la ediţia care a desemnat-o pe Elena Ionescu câştigătoare.
Locul secund a fost adjudecat de Pro TV. Cu două filme pe interval, a adunat o medie de aproape 900.000 de privitori.
Podiumul a fost completat de Antena 1, iUmor pe interval (două ore şi jumătate a ţinut semifinala). Aproximativ 760.000 de telespectatori a înregistrat postul Intact, când la TV era finala Survivor.
Locurile patru şi cinci au fost ocupat de România TV (480.000) şi Antena 3 (380.000).
URBAN. Kanal D a stat bine şi la oraşe, unde a ocupat primul loc. Aproximativ 600.000 de români, din mediul urban, au urmărit ultima ediţie Survivor, câştigată de fost solistă de la Mandinga.
Următorul post din top a fost Pro TV. De pe locul doi, a scos o medie de jumătate de milion de telespectatori pe minut.
Pe trei, cu cifre la jumătate faţă de Kanal D, s-a clasat Antena 1. Postul Intact a adunat o medie de 380.000 de privitori, în medie, pe intervalul finalei Survivor.
România TV, cu 256.000 de privitori, şi Antena 3, cu 220.000 de telespectatori, au ocupat locurile patru şi cinci.
COMERCIAL. Tinerii nu s-au adunat în număr atât de mare la finala Survivor. Astfel, Kanal D a coborât pe locul trei pe segmentul comercial, sub Pro TV (primul loc) şi Antena 1 (locul doi).
Survivor a înregistrat, sâmbătă, aproape 180.000 de telespectatori tineri, în medie, pe minut.
Pro TV, de pe primul loc, a adunat o medie de 250.000 de urmăritori pe interval. De asemenea, Antena 1 a scos audienţe de aproximativ 200.000 de privitori, pe interval.
Locul patru a fost ocupat de postul Diva, cu 37.000 de persoane. Antena 3 a fost pe cinci (29.000), iar România TV s-a clasat pe şase (28.000).
Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 mai, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.420.000 | 8.1 | 21.9 |
2 | Pro TV | 897.000 | 5.1 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 761.000 | 4.3 | 11.7 |
4 | Romania TV | 479.000 | 2.7 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 381.000 | 2.2 | 5.9 |
6 | National TV | 228.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Prima TV | 165.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | TVR 2 | 150.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 135.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 108.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 mai, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 604.000 | 6.3 | 18.2 |
2 | Pro TV | 499.000 | 5.2 | 15 |
3 | Antena 1 | 376.000 | 4 | 11.3 |
4 | Romania TV | 256.000 | 2.7 | 7.7 |
5 | Antena 3 | 220.000 | 2.3 | 6.6 |
6 | Diva | 92.000 | 1 | 2.8 |
7 | TVR 2 | 81.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | National TV | 80.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Prima TV | 70.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 62.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 mai, pe intervalul Survivor (20.00 - 00.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 252.000 | 6 | 22.2 |
2 | Antena 1 | 201.000 | 4.8 | 17.7 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.2 | 15.6 |
4 | Diva | 37.000 | 0.9 | 3.3 |
5 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.6 |
6 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | National TV | 27.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Bollywood TV | 18.000 | 0.4 | 1.6 |
9 | Paramount | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
Si statul ,noi, dăm sute de milioane la TVR?? Iar TVR nu e nici măcar în primele 10!! Il votez cu ambele mâini pe cel care va reuși să facă ordine la această instituție mamut unde acum se aruncă atâția bani pe fereastră.