AUDIENŢE. S-a aflat „Mireasa” şi lumea s-a uitat. Mireasa, emisiunea prezentată de Diana Dumitrescu, a ajuns la final. Show-ul a pus postul Antena 1 pe primul loc în audienţe sâmbătă, după-amiază.
Peste jumătate de milion de telespectatori a stat cu ochii pe TV când s-au decis câştigătorii de la Mireasa: Andra şi Armando, cei care au făcut nuntă în direct şi au plecat acasă cu premiul de 40.000 de euro.
Postul Intact a fost lider detaşat la nivel naţional şi în mediul urban, însă pe comercial Pro TV i-a suflat în ceafă.
Ediţia de sâmbătă a fost finala primului sezon Mireasa, show care a mai fost la televizor cu titlul Mireasa pentru fiul meu. Reamintim că postul Antena 1 a reluat formatul Mireasă pentru fiul meu, după trei ani de pauză. Emisiunea a revenit cu un nume nou - Mireasa, dar şi cu o gazdă nouă - Diana Dumitrescu.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00):
NAŢIONAL. Finala show-ului Mireasa a pus Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor, sâmbătă după-amiaza. Peste jumătate de milion de oameni, din toată ţara, au urmărit nunţile făcute în direct (în afară de câştigători, alţi doi concurenţi s-au căsătorit în direct).
Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu 430.000 de privitori pe minut, în medie.
Postul de ştiri România TV a fost locul trei, la distanţa considerabilă de lider - 320.000 de telespectatori, în medie.
Pro TV, cu cifre la jumătate faţă de primul loc, s-a regăsit în clasament pe locul patru. A înregistrat, pe intervalul Mireasa, o medie de 277.000 de telespectatori pe minut.
Antena 3 a completat topul primelor cinci posturi din clasament sâmbătă după-masa, cu o medie de 236.000 de urmăritori.
URBAN. Show-ul matrimonial a fost urmărit şi la oraşe. Mireasa a pus Antena 1 pe primul loc şi în mediul urban, cu o medie de 232.000 de persoane pe minut.
România TV a ocupat locul doi, cu doar 2.000 de telespectatori peste Kanal D. Diferenţa înregistrată la nivel naţional între primele două clasate s-a mai diminuat la oraşe. RTV a adunat o audienţă medie de 172.000 de persoane.
Kanal D a completat podiumul, cu o medie de 170.000 de telespectatori, pe minut, pe intervalul emisiunii de la Antena 1.
Pro TV a fost tot pe patru şi tot cu audienţe aproape la jumătate faţă de Antena 1, pe interval. A adunat 140.000 de oameni în faţa televizoarelor, pe intervalul Mireasa.
Antena 3 a completat şi la oraşe topul primelor cinci, cu o medie de 120.000 de persoane, în medie.
COMERCIAL. La ce s-au uitat tinerii sâmbătă după-amiază? Spre deosebire de celelalte targeturi, pe segmentul comercial primele două locuri au fost apropiate, iar diferenţa a fost destul de mică.
Primul loc a fost ocupat tot de Antena 1 şi finala Mireasa, care a adunat o medie de 70.000 de privitori pe minut.
Pro TV a urcat pe locul doi, peste Kanal D şi Antena 3. A adunat, pe intervalul Mireasa, o medie de 60.000 de telespectatori în fiecare minut.
Kanal D a completat podiumul - 52.000 de persoane. Antena 3 a fost pe patru, cu o medie de 27.000 de urmăritori, urmat imediat de Digi24 - 25.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 553.000 | 3.1 | 14.5 |
2 | Kanal D | 429.000 | 2.4 | 11.3 |
3 | Romania TV | 317.000 | 1.8 | 8.3 |
4 | Pro TV | 277.000 | 1.6 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 236.000 | 1.3 | 6.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 232.000 | 2.4 | 12 |
2 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 8.9 |
3 | Kanal D | 170.000 | 1.8 | 8.8 |
4 | Pro TV | 139.000 | 1.5 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 120.000 | 1.3 | 6.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 11 iulie, pe intervalul Mireasa (13.45 - 16.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 69.000 | 1.6 | 13.3 |
2 | Pro TV | 59.000 | 1.4 | 11.3 |
3 | Kanal D | 52.000 | 1.2 | 10 |
4 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 5.1 |
5 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 4.8 |
Comentarii