Festivalul Effie 2020 (ediţia cu numărul 17), care premiază eficienţa în publicitate, a dat startul înscrierilor pentru ediţia din acest an. Înscrierile se vor face online până în octombrie, în platforma internaţională Effie Worldwide.
Evenimentul era programat, iniţial, în luna iunie, însă pandemia a dat peste cap planurile, la fel cum s-a întâmplat şi în cazul altor evenimente.
Gala de premiere va avea loc în noiembrie, online. De notat că pot fi înscrise proiecte din 2019 (1 ianuarie - 31 decembrie 2019).
Calendarul de înscrieri Effie Awards România 2020:
- Early Bird: 24 August – 14 Septembrie
- On Time Deadline: 15 Septembrie – 6 Octombrie
- Last Chance Deadline: 7 Octombrie – 21 Octombrie
Organizatorii anunţă şi o serie de schimbări pentru ediţia din acest an:
„Mutarea în platforma online a adus o serie importantă de schimbări care vor oferi participanţilor noi tool-uri de a-şi prezenta proiectele, în structura formularelor de concurs şi a cerinţelor tehnice. Se schimbă de asemenea forma de prezentare a materialelor creative, totul pentru un proces de înscriere, dar şi de jurizare cât mai simplu, uşor de parcurs şi interactiv”, spun aceştia.
Schimbările, pe scurt:
- Participanţii vor putea înscrie acelaşi proiect sau părţi ale aceluiaşi proiect în maxim 4 categorii de concurs.
- Au fost introduse noi categorii, dar s-a renunţat la altele
- Competiţia este acum structurată în 17 categorii de bazǎ
- Au fost unite cele două categorii de „Alcoholic Beverages” sub una singură – „Beverages – Alcohol”
- În grupa de categorii speciale au intrat categoriile „Carpe Diem” şi „Marketing Innovation”
- A fost scoasă categoria „Use of Influencers” – tipurile de proiecte care intrau aici îşi vor regăsi locul în alte categorii din concurs
- „Marketing Innovation”, dedicată ideilor de business, produs sau serviciu, are un formular dedicat şi este singura categorie cu procentaje diferite de evaluare, având în vedere natura diferită a proiectelor care pot fi înscrise aici.
- Ȋn grupa de „Products & Service Categories” este permisă o singură înscriere ca şi până acum, în categoria care reprezintă zona de piaţă a brandului participant
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu