Skip to main content

VIDEO. Engie România, amplă campanie, centrată pe clipuri de tipul „home made”. „Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator şi experienţele lui acasă”

 
VIDEO. Engie România, amplă campanie, centrată pe clipuri de tipul „home made”. „Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator şi experienţele lui acasă”

Viaţa de zi cu zi, cu mici glume, gafe, imperfecţiuni, este suprinsă în cea mai nouă platformă de comunicare a Engie, companie ce oferă gaze naturale şi energie electircă, campanie semnată de agenţia Cheil | Centrade.

Publicitate

Platforma de comunicare derulată sub mesajul „Creează cu Engie un nou început” vine cu o serie de spoturi realizate în stilul home videos, dedicate diferitelor targeturi de consumatori – tineri şi familie, seniori, pasionaţi de noi tehnologii şi celor implicaţi în comunitate, anunţă agenţia Cheil | Centrade.

„Am imaginat o campanie cât mai apropiată ca look&feel de universul UGC (user generated content), aşa că am experimentat la filmare cu tot felul de camere, de la GoPros la smartphones de diverse tipuri şi chiar un DVCAM mai vintage şi am intervenit foarte atent în post-producţie pentru a păstra acel aspect genuine de care aveam nevoie”, povestesc Alina Zaharescu şi Alex Roşca, Group Creative Directors la Cheil | Centrade.

„Insight-ul campaniei porneşte de la faptul că, pentru Engie, oamenii nu sunt simpli consumatori de energie, ci, cu fiecare gest, gând bun sau zâmbet, sunt creatori de energie pentru cei din jurul lor”, mai spun reprezentanţii agenţiei.

„Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator şi experienţele lui “acasă”, un spaţiu predilect, mai ales în contextul actual, pentru energia convenţională, dar şi pentru cea creatoare. Consumatorul devine astfel protagonistul, cameramanul, regizorul unor experienţe cotidiene, pe care le ignorăm de multe ori, în ciuda încărcăturii lor simbolice.

El este creatorul de energie ale cărui poveşti actuale, autentice şi savuroase ne inspiră să ne reinventăm şi să creăm un nou început al modului în care concepem relaţia cu clienţii noştri”, menţionează Amalia Anghel, responsabilă cu viziunea strategică şi de CSR a brandului Engie în România.

Mihai Gongu, ECD Cheil | Centrade Centrade, explică demersul creativ:

„Încă din faza de pitch, ne-am dorit o platformă de comunicare care iese complet din clişeele categoriei şi care face brandul Engie cât mai vibrant şi mai relevant. Mai ales în acest an cu totul aparte, anul pandemiei, dar şi cel în care clienţii iau decizii importante privind furnizorul de energie, am ales să vorbim despre calitatea românilor de a fi creatori de energie pentru cei dragi şi despre cum ENGIE le încurajează creativitatea cu produse de ultimă generaţie şi cele mai potrivite oferte integrate”.

Campania va debuta etapizat pe TV şi online şi include execuţii dedicate pentru social media şi activări în parteneriat cu influencerii brandului, precum şi o campanie de comunicare internă.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus