Tensiuni în Braşov legate de publicitatea electorală. George Scripcaru, actualul primar şi candidat PNL, blochează spoturile contracandidaţilor în autobuzele din oraş, scrie Libertatea.ro.
Cum, prin presiuni făcute la o companie de publicitate de către Regia de Transport Braşov, condusă de un alt om din PNL.
Primarul Scripcaru l-a numit pe George Cornea, în funcţia de director al Regiei de Transport Braşov. Acesta ar pune presiuni pe firma de publicitate să nu mai difuzeze şi clipurile contracandidaţilor pe televizioarele din autobuze. În schimb, locuitorii din Braşov ar primi doar ştiri pozitive cu realizările lui Scripcaru, mai notează cei de la Libertatea.
Cornea se află într-o dispută directă cu Melinda Ţuţuianu, şefa agenţiei de publicitate AD & GO Advertising, care se ocupă de publicitatea pentru transportul din Braşov. Ţuţuianu a încheiat mai multe contracte pentru a vinde publicitate cu mai multe partide politice, printre care şi cu Allen Coliban, vicepreşedinte şi senator USR, principalul contracandidat al lui Scripcaru.
„Cred că îmi iau ăştia gâtul dacă apare vreun USR în maşină, mă zboară cu totul de acolo, adică nu… nu am cum să le las!”, a spus George Cornea, directorul RATBV, într-o discuţie cu şefa agenţiei de publicitate.
Înregistrări. "Să fie ştiri pozitive despre Braşov. Neutre, adică administrative"
Potrivit libertatea.ro, Cornea, şeful regiei de transport, s-a întâlnit cu Ţuţuianu (de la agenţia de publicitate) prima dată pe 6 august, moment în care şeful RATBV i-a cerut şefei agenţiei să ruleze doar spoturi "pozitive", cu realizări "administrative", dar pe care să le camufleze în ştiri.
Ulterior, într-o a doua întâlnire, şeful regiei de transport a fost tranşant: fără spoturile USR în autobuze.
George Cornea: Eu venisem să vă rog să ne ajutaţi cu alte lucruri că (…) vrem acum să începem o campanie de comunicare, cu ştiri venite mai ales din zona primăriei, dar şi din partea Consiliului Judeţean, care să fie numai titluri. (…) Numai rugămintea e să ne ajutaţi să punem, dar alea nu o să fie politice.
O să fie nişte ştiri pozitive cu lucruri care s-au mai întâmplat în Braşov. (...)
George Cornea: O să fie nişte imagini, un fel de publicitate cu ce s-a întâmplat în Braşov. O să încercăm să fie aşa…, neutre, adică administrative, ca să nu apară discuţii ce şi cum. Am nişte titluri deja, dar să creăm cât de cât o grafică să nu fie… pe partea asta. Că, sincer, cred că îmi iau ăştia gâtul dacă apare vreun USR în maşină, mă zboară cu totul de acolo, adică nu… nu am cum să le las!
Şi atunci nu ne băgăm, noi ţinem cumva partea asta de comunicare, să zicem, instituţională. Nu ne ducem în zona politică ca să nu fie…
Melinda Ţuţuianu: Să nu bată la ochi!
George Cornea: Da, să nu bată la ochi.”
Scoateţi spoturile USR
Potrivit Libertatea, într-o a doua întâlnire, şeful regiei de transport a cerut agenţiei de publicitate, clar, scoaterea imediată a spoturilor USR.
Melinda Ţuţuianu, de la agenţia de publicitate a oferit şi o înregistrare telefonică pentru cei de la Libertatea, aceasta adresându-se primarului Scripcaru în legătura cu interzicerea spoturilor. El a negat acest „ordin”, dar doreşte ca toate clipurile electorale să nu mai fie prezente în autobuze.
„Eu am spus că niciun partid politic, nici măcar eu, nu îşi face campanie electorală în autobuze”, a spus primarul Scripcaru.
În acelaşi timp, Allen Coliban, candidatul USR la primăria Braşov, spune că este o ilegalitate interzicerea spoturilor pentru campania electorală în autobuze.
„Noi avem o relaţie contractuală cu operatorul de publicitate din autobuze, aştept să fie difuzate din nou clipurile”, susţine Coliban.
Materialul celor de la Libertatea, pe larg
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii