VIDEO. Cântăreaţa Billie Eilish este în centrul celei mai recente campanii internaţionale Deutsche Telekom. Proiectul vine la pachet cu un spot video, cu Billie Eilish în prim plan.
Sub titlul #WHATWEDONEXT, campania îşi propune să transmită „un mesaj de optimism în mediul digital, într-o lume afectată de criza COVID-19”, spun reprezentanţii companiei.
Spotul este regizat de Vincent Haycock şi vine cu poveşti ale tinerilor din generaţia Z, prin „vocea” Billie Eilish. Lansarea a fost astăzi, de Ziua Internaţională a Tineretului.
„Această generaţie contestă percepţiile negative create în jurul folosirii tehnologiei de către tineri, arătând cum o folosesc pentru a susţine lucrurile de care le pasă cu adevărat, de la campanii pentru schimbările climatice, promovarea egalităţii, creativităţii şi chiar securitatea cibernetică”, spun oficialii Telekom.
Întregul demers a pornit de la un studiu demarat de Deutsche Telekom, care arată relaţia tinerilor cu tehnologia înainte de pandemie.
De creaţie s-a ocupat agenţia Saatchi & Saatchi din Londra.
VIDEO. Billie Eilish x Telekom: What We Do Next
Telekom România vine, în acest context, cu o campanie promoţională pentru tineri: nelimitat net 4G, minute şi SMS-uri naţionale.
Câteva detalii din studiul Deutsche Telekom, în Germania
- Înainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 şi 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potenţialul pe care îl poate oferi tehnologia.
- În Germania, 84% dintre tinerii chestionaţi au spus că tehnologia conectată le permite să interacţioneze cu comunităţile online cu care împărtăşesc pasiuni comune
- 83% au declarat că social media joacă un rol important în opozitia faţă de nedreptate
- Chiar înainte ca şcolile şi universităţile să fie obligate să se mute online, 90% au declarat că au simţit că tehnologia conectată poate fi un instrument util pentru învăţare şi educare
- În acelaşi timp, 72% au simţit că utilizarea tehnologiei conectate a contribuit la o neînţelegere a generaţiei lor
Sursa studiu
Cercetarea a fost realizată în noiembrie / decembrie 2019 de Kantar, Munchen, pentru Deutsche Telekom pe tineri cu vârste cuprinse între 16 şi 26 de ani
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu