Skip to main content

VIDEO. Billie Eilish, vedeta unei campanii internaţionale Deutsche Telekom. Tinerii şi tehnologia înainte de pandemie

 
VIDEO. Billie Eilish, vedeta unei campanii internaţionale Deutsche Telekom. Tinerii şi tehnologia înainte de pandemie

VIDEO. Cântăreaţa Billie Eilish este în centrul celei mai recente campanii internaţionale Deutsche Telekom. Proiectul vine la pachet cu un spot video, cu Billie Eilish în prim plan.

Publicitate

Sub titlul #WHATWEDONEXT, campania îşi propune să transmită „un mesaj de optimism în mediul digital, într-o lume afectată de criza COVID-19”, spun reprezentanţii companiei.

Spotul este regizat de Vincent Haycock şi vine cu poveşti ale tinerilor din generaţia Z, prin „vocea” Billie Eilish. Lansarea a fost astăzi, de Ziua Internaţională a Tineretului.

„Această generaţie contestă percepţiile negative create în jurul folosirii tehnologiei de către tineri, arătând cum o folosesc pentru a susţine lucrurile de care le pasă cu adevărat, de la campanii pentru schimbările climatice, promovarea egalităţii, creativităţii şi chiar securitatea cibernetică”, spun oficialii Telekom.

Întregul demers a pornit de la un studiu demarat de Deutsche Telekom, care arată relaţia tinerilor cu tehnologia înainte de pandemie.

De creaţie s-a ocupat agenţia Saatchi & Saatchi din Londra.

VIDEO. Billie Eilish x Telekom: What We Do Next

Telekom România vine, în acest context, cu o campanie promoţională pentru tineri: nelimitat net 4G, minute şi SMS-uri naţionale.

Câteva detalii din studiul Deutsche Telekom, în Germania

  • Înainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 şi 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potenţialul pe care îl poate oferi tehnologia.
  • În Germania, 84% dintre tinerii chestionaţi au spus că tehnologia conectată le permite să interacţioneze cu comunităţile online cu care împărtăşesc pasiuni comune
  • 83% au declarat că social media joacă un rol important în opozitia faţă de nedreptate
  • Chiar înainte ca şcolile şi universităţile să fie obligate să se mute online, 90% au declarat că au simţit că tehnologia conectată poate fi un instrument util pentru învăţare şi educare
  • În acelaşi timp, 72% au simţit că utilizarea tehnologiei conectate a contribuit la o neînţelegere a generaţiei lor

Sursa studiu

Cercetarea a fost realizată în noiembrie / decembrie 2019 de Kantar, Munchen, pentru Deutsche Telekom pe tineri cu vârste cuprinse între 16 şi 26 de ani

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus