Audienţe. Chefi la Cuţite, emisiunea de pe Antena 1, a mai recuperat din bătălia cu Las Fierbinţi de pe Pro TV. Cele două emisiuni au fost aproape la egalitate pe publicul tânăr.
Cum s-a descurcat emisiunea de pe Antena 1 la nivelul întregii ţări?
Potrivit audienţelor de marţi seară, pe intervalul dintre Chefi şi Las Fierbinţi, bucătarii au recuperat faţă de săptămâna trecută. Diferenţele au scăzut pe naţional şi urban, însă tot Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider. Pe publicul comercial, însă, a fost, practic egalitate (chiar un mic avantaj de 1.000 de persoane pentru Chefii de pe Antena 1).
Lucrurile s-au simplificat după ce s-a încheiat Las Fierbinţi şi a început Ferma, când Antena 1 a mai recuperat din diferenţă. Astfe, pe tot intervalul Chefilor (care s-au mai întins timp de o oră după finalul Las Fierbinţi, concurându cu Ferma) , Antena 1 a fost lider pe publicul urban şi pe cel comercial, pierzând prima poziţie doar la nivelul întregii ţări.
Kanal D, al treilea cel mai urmărit post din ţară, a propus, din nou, un nou episod din serialul turcesc „Preţul fericirii”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Chefi la cuţite şi lupta cu Las Fierbinţi: au egalat comercialul, dar au fost în spate pe naţional
Naţional. La nivelul întregii ţări, serialul de comedie de Pro TV a câştigat cel mai clar bătălia audienţelor. Pe postul din Pache Protopopescu s-au uitat aseară, în medie, 1.616.000 de telespectatori. Antena 1, cu Chefi la Cuţite, s-a clasat pe doi la o distanţă mare, cu 1.025.000 de urmăritori.
Kanal D a completat podiumul, fiind practic la egalitate cu postul Intact. Pe postul Dogan se uitau la episodul din „Preţul fericirii” aproximativ 1.016.000 de privitori.
Urban. Diferenţa s-a compactat la oraşe. Pro TV a rămas prima cu Las Fierbinţi, având o audienţă de 766.000 de telespectatori. Chefii de pe Antenă au recuperat şi au avut, în medie, 619.000 de privitori.
Kanal D şi-a rezervat confortabil poziţia a treia, cu 549.000 de urmăritori.
Comercial. Bătălia acerbă în rândul tinerilor. Pe postul Intact s-au uitat la show-ul culinar de pe Antena 1, 301.00 de telespectatori tineri, cu o mie mai mulţi decât pe Pro TV. Practic, este egalitate, dar este de notat performanţa emisiunii pe acest public.
Kanal D a fost pe trei, dar la o diferenţă mare - 146.000 de privitori tineri.
Între primele cinci s-a clasat şi Digi Sport 1, cu 31.000 de urmăritori tineri. Postul RCS-RDS difuza pe intervalul Las Fierbinţi un meci din Liga a 2-a: Petrolul-Ripensia Timişoara.
Audienta posturilor TV marţi, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.616.000 | 9.2 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 1.025.000 | 5.8 | 13.9 |
3 | Kanal D | 1.016.000 | 5.8 | 13.8 |
4 | Romania TV | 441.000 | 2.5 | 6 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 766.000 | 8 | 19.6 |
2 | Antena 1 | 619.000 | 6.5 | 15.8 |
3 | Kanal D | 549.000 | 5.8 | 14 |
4 | Romania TV | 233.000 | 2.4 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 193.000 | 2 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 301.000 | 7.2 | 25.2 |
2 | Pro TV | 300.000 | 7.2 | 25.1 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 12.2 |
4 | DigiSport 1 | 31.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Chefii, primii pe tot intervalul
Naţional. Pe tot intervalul (adică între 20.30 şi 23.20), Chefii au stat mai bine în audienţe. La Pro TV a scăzut audienţa după terminarea episodului din Las Fierbinţi, de la 21:30 fiind difuzat un nou episod din „Ferma: Orăşeni versus săteni”.
Pro TV s-a menţinut pe primul loc la nivel naţional, cu 1.159.000 de telespectatori. Antena 1 a terminat pe doi, la mică distanţă, cu 1.067.000 de urmăritori. Kanal D s-a clasat, ca de obicei, pe locul trei cu 1.006.000 de privitori.
Urban. Antena 1 a avut o creştere semnificativă la oraşe. S-a clasat pe prima poziţie cu show-ul culinar prezentat de Gina Pistol. Chefii au strâns 638.000 de telespectatori, faţă de 558.000 câţi au fost pe Pro TV.
Kanal D închide şi aici podiumul, fiind practic la egalitate cu Pro TV. Postul Dogan a strâns 549.000 de urmăritori.
Comercial. Chefi la Cuţite a păstrat poziţia fruntaşă în rândul tinerilor. Diferenţa a crescut faţă de Pro TV. Pe Antena 1 s-au uitat 325.000 de telespectatori tineri, iar pe Pro TV 266.000.
Kanal D se îndepărtează în acest clasament, ocupând locul al treilea cu 153.000 de urmăritori tineri. Şi în acest top a pătruns Digi Sport 1, fiind pe locul 5, cu 35.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV marţi, 15 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:30-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.159.000 | 6.6 | 16.8 |
2 | Antena 1 | 1.067.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 1.006.000 | 5.7 | 14.6 |
4 | Romania TV | 408.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 345.000 | 2 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:30-23:20), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 638.000 | 6.7 | 17.3 |
2 | Pro TV | 558.000 | 5.8 | 15.1 |
3 | Kanal D | 549.000 | 5.8 | 14.9 |
4 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 5.7 |
5 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 15 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:30-23:20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 325.000 | 7.7 | 26.3 |
2 | Pro TV | 266.000 | 6.3 | 21.5 |
3 | Kanal D | 153.000 | 3.7 | 12.4 |
4 | Romania TV | 36.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii