Skip to main content

AUDIENŢE. Chefi la Cuţite, lider pe tot intervalul. Bucătarii, pe locul doi la bătaie cu Las Fierbinţi

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Chefi la Cuţite a rămas cea mai urmărită emisiune pe tot intervalul de difuzare, pe toate segmentele. Pe intersecţia cu Las Fierbinţi însă, a fost pe poziţia a doua.

Publicitate

Detalii, continuare:

Pe întreg intervalul de difuzare, (20:30-23:20), Chefi la Cuţite a fost cea mai urmărită emisiune. Aproximativ 1.300.000 de telespectatori au privit, în fiecare minut, show-ul culinar prezentat de Gina Pistol.

Prima oră din Chefi la cuţite s-a lovit însă de Las Fierbinţi, "hop" pe care Antena 1 nu l-a trecut. Show-ul culinar a fost pe poziţia a doua, pe toate segmentele.

De notat că, săptămâna trecută, Chefii egalaseră Las Fierbinţi pe publicul comercial, tânăr, chiar cu un foarte mic plus. Săptămâna aceasta au fost ceva mai în spate (diferenţa nu a fost mare).

Situaţia s-a schimbat după finalul Las Fierbinţi, când pe Pro TV a început emisiunea Ferma cu Mihaela Rădulescu, iar postul din Pache Protopopescu a început să scadă în audienţe.

A fost seara în care Chef Sorin Bontea a acordat cuţitul de aur. Ionuţ Belei (foto) este cel care l-a impresionat pe renumitul bucătar cu desertul pe care l-a gătit.

În spatele celor două canale s-a clasat Kanal D, care a pus la bătaie un nou episod din serialul Preţul Fericirii (de la 20:00).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Bucătarii, învinşi clar de actorii de comedie de pe Pro TV

Naţional. Cea mai mare diferenţă dintre cele două posturi principale a avut loc pe acest segment. În toată ţara, la serialul Las Fierbinţi s-au uitat, în medie, 1.830.000 de telespectatori, iar pe Antena 1 au fost 1.215.000.

Kanal D a terminat pe obişnuitul loc trei, cu 923.000 de privitori. În spatele lor s-au clasat cele două posturi de ştiri - România TV şi Antena 3.

Urban. Diferenţa s-a mai micşorat puţin la oraşe, dar Pro TV a rămas lider. La serialul cu Bobiţă, Firicel sau Celentano s-au uitat 826.000 de telespectatori. În schimb, la show-ul culinar cu Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au fost, în medie, 658.000 de privitori.

Kanal D s-a menţinut o diferenţă considerabilă în spate, având o audienţă de 450.000 de urmăritori.

Comercial. În rândul tinerilor a câştigat tot Las Fierbinţi, care şi-a luat revaşa faţă de săptămâna trecută. Nu a mai fost egalitate, iar Pro TV a strâns 330.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut 287.000 de privitori tineri cu show-ul prezentat de Gina Pistol.

Podiumul a fost completat tot de Kanal D, cu 96.000 de urmăritori tineri. Următoarea poziţie a fost ocupată, surprinzător, de postul de desene animate Boomerang, cu 44.000 de telespectatori tineri.

Topul este încheiat de Digi 24, cel mai urmărit post de ştiri pe acest segment.

Audienta posturilor TV marţi, 22 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.830.000 10.4 23.7
2 Antena 1 1.215.000 6.9 15.8
3 Kanal D 923.000 5.2 12
4 Romania TV 521.000 3 6.8
5 Antena 3 332.000 1.9 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 22 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 826.000 8.7 21
2 Antena 1 658.000 6.9 16.7
3 Kanal D 450.000 4.7 11.4
4 Romania TV 244.000 2.6 6.2
5 Antena 3 199.000 2.1 5.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 22 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 330.000 7.8 26.2
2 Antena 1 287.000 6.8 22.8
3 Kanal D 96.000 2.3 7.6
4 Boomerang 44.000 1.1 3.5
5 Digi 24 29.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Chefii, lideri pe tot segmentul de aseară

Naţional. Bucătarii de pe Antena 1 au gătit cu audienţă. Pe tot intervalul, show-ul culinar a fost primul în toată ţara, cu 1.294.000 de telespectatori. Diferenţa a fost mică faţă de Pro TV, care a avut 1.203.000 de privitori.

Kanal D a rămas tot pe poziţia a treia, cu 890.000 de urmăritori.

Urban. Şi la nivelul oraşelor postul Intact a câştigat bătălia cu Pro TV. La Chefi la Cuţite s-au uitat, în medie, 740.000 de telespectatori, faţă de 571.000, câţi erau pe postul rival.

Postul Dogan, Kanal D, a mai recuperat din audienţă şi a strâns 433.000 de privitori.

Comercial. Bucătarii au prins şi la tineri. Pe acest segment au strâns o audienţă de 350.000 de privitori tineri, cifre uşor mai bune decât ale serialului Las Fierbinţi. Pro TV a fost pe locul secund, cu 273.000 de privitori tineri.

Kanal D a strâns aproximativ 104.000 de urmăritori tineri, iar România TV a prins locul patru, cu 34.000 de telespectatori tineri. Boomerang a completat top 5.

Audienta posturilor TV marţi, 22 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:30-23:20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.294.000 7.4 18.4
2 Pro TV 1.203.000 6.8 17.1
3 Kanal D 890.000 5.1 12.6
4 Romania TV 471.000 2.7 6.7
5 Antena 3 413.000 2.4 5.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 22 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:30-23:20), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 740.000 7.8 19.8
2 Pro TV 571.000 6 15.3
3 Kanal D 433.000 4.5 11.6
4 Antena 3 243.000 2.5 6.5
5 Romania TV 237.000 2.5 6.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 22 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:30-23:20), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 350.000 8.3 26.4
2 Pro TV 273.000 6.5 20.6
3 Kanal D 104.000 2.5 7.8
4 Romania TV 34.000 0.8 2.6
5 Boomerang 33.000 0.8 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • anonim anonim
    eu nu sunt robi:)) sunt pumnul dreptatii:)) ce tari is astia bai frate! la cat mai multe sezoane! sa ii ajunga pe trasniti din urma!
  • Visatul Visatul
    eu vad ca sunt lideri detașați pe publicul comercial, nu fug nicăieri

    Dar miercuri ce sa intampla cap sec? Cine e lider detasat de 2 saptamnai? Oare si in seara asta la fel?
  • Colonescul Colonescul
    Postacule antenist cap sec Putina R Razvan, Chefii lider doar luni si marti.
    Miercuri, 2 saptamani la rand locul 2 ,ahahaha
  • Morocoves Morocoves
    Umilinta , iar plâng ***, de parcă sunt de la post , sunt disperați daca nu fac rating , slab fierbintenii sezonul asta

    Gresit postacule, Fierbintenii peste Chefi, deci inseamna ca slab chefii sezonul asta, iar plangi, hahahaa
  • Gargaunte Gargaunte
    Chefii audiente mai mari ca Las Fierbinți.Asta umilința!26,4 share

    Unde visezi cap sec ca Chefii peste Las Fierbinti? Stii sa citesti un text?
    Scrie clar ca serialul a fost peste emisiune postacule.
  • Razvan Razvan
    Cum de frica audientei ,Mariane,eu vad ca sunt lideri detașați pe publicul comercial, nu fug nicăieri, rămân la aceeiași ora ca și pana acum adica 20:30,taci din gura,nu mai debita aiura
  • Razvan Razvan
    @Marian cap de guma ,încep la 20:30 nu la 20:00 ,de unde stii tu?
  • Razvan Razvan
    @Mihail ,mulțumesc pentru explicație ,ai dreptate.
  • Marian Marian
    SOC,deseara antenuta muta birjari de la ora 20 00 la 22 45 de frica audientei , cineva este obsedat rau de tot la antenuta si joia programeaza desene animate rulate de 100 de ori sunt penibili .
  • Mile Mile
    Umilinta , iar plâng ***, de parcă sunt de la post , sunt disperați daca nu fac rating , slab fierbintenii sezonul asta
  • Mihail Mihail
    @Razvan, share-ul este irelevant, daca este doar el in propozitie. Tu cred ca faci confuzie in SHARE si RATING. Ambii termeni sunt explicati in finalul articolului. Ideea e ca nu conteaza cat SHARE ai, ci cat RATING ai (cati oameni s-au uitat la tine).

    Poate tu esti mai tanar, dar pe vremuri era un tip care aparea seara de seara la TV. Se numea Dan Diaconescu. Omul sustinea ca are 70% SHARE in minutul lui de aur. Eu stateam si ma gandeam ca minte, ca nu de adevarat. Dar omul nu mintea. De la 2 noaptea pana la 6 dimineata, el chiar avea 70% SHARE, dar... se uitau la el 100.000 de oameni. Adica 70% din cei care aveau IN ACEL MOMENT televizorul deschis.

    100% SHARE nu este egal cu 100% RATING. SHARE-ul variaza in functie de ora si de numarul de oameni care se uita CONCOMITENT la TV. Rating-ul este constant, la orice ora din zi si din noapte.

    Acum sa vorbim si despre "umilinta". "Umilinta" e atunci cand Pro TV facea 5M in minutul de aur si A1 400K. Dar poate nu era nici atunci chiar asa de "umilitor" pentru A1. Fix aici aici mai intervine un fapt. Care devine tot mai important, chiar si decat rating-ul. Si acelea sunt costurile de productie si difuzare pe un anumit interval orar.

    Cel mai cunoscut exemplu este cel al Pro TV. Post TV care a renuntat la programul de Revelion, pentru ca ei sunt foarte atenti la costuri. Vazand ca nu isi scot banii, au renuntat. Au un rating infim mai mic, dar cu siguranta isi scot costurile. Un alt exemplu sunt cei de la Kanal D cu telenovele turcesti.

    Revenind la seara de ieri. Cifrele nu trebuie analizate sec. Asta e mai mare, deci "Antena 1 a umilit Pro TV, sau invers". Totul trebuie privit din perspectiva economica. Ce costuri de productie are o editie de "Ferma" si ce costuri de productie are o editie de "Chefi...".

    Numerele astea sunt pentru a te lauda ca ai fost primul. Dar, cateodata, e mai bine sa fii pe locul 2. A se vedea duminica cand e iUmor. Cat costa un film redifuzat si cat costa o editie de iUmor?! Ghici ce... nu cred ca ca se supara Pro TV ca e "umilit", ba din contra, la cat mai multe "umilinte".
  • Miu Miu Miu Miu
    Boomerang pe 5!Asta da surpriza
    Si daca depasea (e)rt(e)v(e) era mai ceva
  • Razvan Razvan
    Chefii audiente mai mari ca Las Fierbinți.Asta umilința!26,4 share
  • Sabina Sabina
    Bravo ,Pro TV !Las Fierbinti lideri pe intervalul lor peste Chefi la cutite ,iar Ferma ,a mai crescut fata de saptamana trecuta !

Trimite un comentariu

sus