AUDIENŢE. FCSB a ratat calificarea în grupele Europa League, dar meciul a adus un câştig de audienţă pentru Prima TV, postul care a televizat partida. Staţia TV, recent achiziţionată de grupul Look TV, nu s-a bătut la vârful clasamentului, dar şi-a găsit loc în primele şase cele mai urmărite televiziuni aseară.
Aproape 400.000 de români au urmărit meciul celor de la FCSB contra celor e Slovan Liberec (0-2), mult mai mulţi decât la precedenta partidă difuzată de Prima TV: FCSB - FC Shirak, când prima TV aduna aproape 250.000. De menţionat că meciul respectiv era şi pe Look Plus.
Prima TV s-a clasat pe locul şase la nivel naţional, pe cinci la oraşe şi pe patru pe publicul tânăr.
Meciul a avut concurenţă seriosă, aseară. Pro TV (liderul pe interval) a difuzat Las Fierbinţi şi Ferma, Antena 1 a dat filmul O poveste încâlcită, iar Kanal D a avut serialul turcesc Preţul fericirii.
Partida FCSB, de pe Prima TV, s-a intersectat şi cu meciul CFR-ului, contra Djurgarden, dat de DigiSport 1 şi Look Plus (20:00 - 22:00). De notat că Look Plus s-a clasat în primele zece, pe intervalul partidei FCSB, doar pe segmentul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul meciului FCSB (20:30-22:30):
Naţional. Cum s-a văzut înfrângerea FCSB-ului din Europa League? Prima TV a dat partida, iar reţeta s-a dovedit câştigătoare (comparativ cu o seară obişnuită). S-a clasat pe locul şase, cu o medie de 375.000 de telespectatori în fiecare minut.
A avut, în faţă, posturi ca Pro TV, liderul serii, care a înregistrat pe interval o medie de 1,5 milioane de privitori.
Locurile doi şi trei au aparţinut posturilor Kanal D (un milion de urmăritori) şi Antena 1, cu 750.000 de persoane.
Prima TV a fost urmată, pe interval, de DigiSport 1, cu 333.000 de privitori.
Urban. La oraşe, meciul s-a văzut şi mai bine. Prima TV a urcat în clasament (locul cinci), cu o medie de 238.000 de persoane, în medie.
Liderul, în mediul urban, a fost Pro TV, cu o medie de 660.000 de persoane, pe interval. A fost urmat de Kanal D, care a scos 584.000 de privitori. Antena 1 a fost pe trei, cu 389.000.
DigiSport 1 a fost peste Prima TV, la oraşe, dar cu cifre apropiate. Aproximativ 238.000 de telespectatori a scos DigiSport 1 pe intervalul meciului FCSB.
Comercial. Prima TV a ocupat locul patru pe segmentul comercial, cu meciul echipei lui Becali. Aproape 100.000 de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la înfrângerea FCSB-ului.
Liderul a rămas neschimbat şi pe acest target: Pro TV, cu aproape 300.000 de tineri. Locul doi a fost al Antenei 1 - aproape 200.000 de oameni, iar Kanal D a fost pe trei, cu 170.000.
DigiSport 1 a fost pe cinci, pe intervalul meciului de la Prima TV, cu 81.000 de privitori pe minut.
Look Plus a reuşit să prindă locul opt pe comercial, pe intervalul FCSB-Liberec, cu o medie de 33.000 de tineri.
Audienta posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului FCSB-Slovan Liberec (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.503.000 | 8.55 | 19.4 |
2 | Kanal D | 1.068.000 | 6.07 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 755.000 | 4.29 | 9.7 |
4 | Romania TV | 471.000 | 2.68 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 419.000 | 2.38 | 5.4 |
6 | Prima TV | 375.000 | 2.13 | 4.8 |
7 | DigiSport 1 | 333.000 | 1.9 | 4.3 |
8 | National TV | 322.000 | 1.83 | 4.2 |
9 | Digi 24 | 154.000 | 0.87 | 2 |
10 | TVR 1 | 128.000 | 0.73 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului FCSB-Slovan Liberec (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 661.000 | 6.93 | 16.1 |
2 | Kanal D | 584.000 | 6.12 | 14.2 |
3 | Antena 1 | 389.000 | 4.08 | 9.4 |
4 | DigiSport 1 | 241.000 | 2.52 | 5.8 |
5 | Prima TV | 238.000 | 2.49 | 5.8 |
6 | Antena 3 | 233.000 | 2.44 | 5.7 |
7 | Romania TV | 223.000 | 2.34 | 5.4 |
8 | National TV | 150.000 | 1.58 | 3.6 |
9 | Digi 24 | 88.000 | 0.92 | 2.1 |
10 | Happy Channel | 80.000 | 0.84 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului FCSB-Slovan Liberec (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 288.000 | 6.86 | 20.9 |
2 | Antena 1 | 191.000 | 4.55 | 13.9 |
3 | Kanal D | 171.000 | 4.08 | 12.4 |
4 | Prima TV | 97.000 | 2.31 | 7 |
5 | DigiSport 1 | 81.000 | 1.93 | 5.9 |
6 | National TV | 36.000 | 0.85 | 2.6 |
7 | Digi 24 | 33.000 | 0.79 | 2.4 |
8 | Look Plus | 33.000 | 0.78 | 2.4 |
9 | Romania TV | 24.000 | 0.57 | 1.8 |
10 | Antena 3 | 22.000 | 0.52 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Postacule, dar pe intervalul serialului de marti cine a fost lider? Nu Fierbintenii? Hhahaha, umilinta!
Dar marti cine a fost lider cap sec? A sters pe jos Fierbintenii cu Chefii tai,ahahha
Dar de Sacrificiul nu zici nimic? Umilinta , haahhaha