Skip to main content

Primul meci al sezonului: Las Fierbinţi şi Austria-România contra Chefi la cuţite. Rezultatele „partidei"

 
Foto meci (Raed Krishan / Gazeta Sporturilor) | Antena 1 | Pro TV
Foto meci (Raed Krishan / Gazeta Sporturilor) | Antena 1 | Pro TV

AUDIENŢE. Victorie „pe linie” pentru Pro TV. A fost cel mai urmărit post seara trecută, peste Antena 1, cu Las Fierbinţi (debut de sezon) şi cu meciul Austria - România. Cele două producţii au devansat debutul de sezon al cooking show-ului Chefi la cuţite, cu care s-au intersectat pe interval.

Publicitate

Telespectatorii au stat cu ochii lipiţi de televizoare şi când a fost vorba de serialul Las Fierbinţi, dar şi după ce a început meciul (care s-a întins până aproape de miezul nopţii).

Media de audienţă a Pro TV-ului a fost constantă pe parcursul celor aproape patru ore: 1,8 milioane de români din toată ţara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi şi la victoria României.

De notat că cifrele Pro TV au crescut uşor când a început meciul (în special la oraşe şi pe publicul tânăr).

Pe de altă parte, postul s-a clasat la o diferenţă destul de mare de principalele posturi concurente: Antena 1 (locul doi, cu 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional) şi Kanal D (locul trei, cu 930.000 de privitori din toată ţara). Kanal D chiar a pierdut masiv din audienţă, după startul meciului.

De notat că emisiunea Antenei a început la 20:30, la fel ca Las Fierbinţi şi s-a terminat la 23:30.

Pe interval Las Fierbinţi şi Austria - România, Kanal D a avut serialul turcesc - „Preţul Fericirii”, iar de la 22:00 a avut Patria mea eşti tu.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Las Fierbinţi - Primul episod, prima „victorie"

Naţional. Celentano, Firicel şi Bobiţă au adunat, din nou, oamenii în faţa televizoarelor. Au fost lideri de audienţă, pe interval, cu debutul noului sezon, peste Chefi la Cuţite, programul pus la bătaie de Antena 1.

Peste 1,81 milioane de români au urmărit în fiecare minut primul episod Las Fierbinţi, din acest sezon. Pro TV a ocupat primul loc în top, pe intervalul 20:30-21:30, urmat de Antena 1 pe locul doi.

Pe intervalul Las Fierbinţii, Chefii au adunat 1,15 milioane de urmăritori în medie, cu prima ediţie din acest sezon.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de audienţe de 930.000 de privitori pe interval.

Urban. Pro TV a ocupat primul loc şi la oraşe, cu Fierbinţenii. Episodul a fost urmărit, în medie la oraşe, de aproximativ 840.000 de persoane.

Pe acelaşi interval, aproximativ 650.000 de români din mediul urban se uitau la Chefi la cuţite.

Locul trei a aparţinut postului Kanal D, cu o medie de aproape jumătate de milion de privitori, când la TV era primul episod din Las Fierbinţi.

Comercial. Tinerii au preferat, de asemenea, comedia de pe Pro TV. Postul de televiziune a adunat o medie de 330.000 de privitori tineri, în medie, cu primul episod al sezonului din Las Fierbinţi.

Cu o medie apropiată pe interval, Antena 1 s-a clasat pe locul doi. A aduna 300.000 de telespectatori, când pe Pro TV se vedea Las Fierbinţi.

Kanal D a rămas şi pe comercial pe locul trei, cu 130.000 de telespectatori în medie, pe interval.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.815.000 10.3 24.7
2 Antena 1 1.158.000 6.6 15.8
3 Kanal D 933.000 5.3 12.7
4 Romania TV 485.000 2.8 6.6
5 Antena 3 273.000 1.6 3.7
6 National TV 248.000 1.4 3.4
7 Happy Channel 186.000 1.1 2.5
8 Pro Cinema 121.000 0.7 1.6
9 Digi 24 108.000 0.6 1.5
10 Diva 104.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 840.000 8.8 21.6
2 Antena 1 652.000 6.8 16.7
3 Kanal D 489.000 5.1 12.6
4 Romania TV 225.000 2.4 5.8
5 Antena 3 189.000 2 4.8
6 National TV 124.000 1.3 3.2
7 Happy Channel 114.000 1.2 2.9
8 Digi 24 90.000 0.9 2.3
9 Diva 85.000 0.9 2.2
10 Eurosport 1 69.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 331.000 7.9 26.7
2 Antena 1 307.000 7.4 24.8
3 Kanal D 129.000 3.1 10.4
4 Digi 24 30.000 0.7 2.5
5 National TV 29.000 0.7 2.4
6 Happy Channel 26.000 0.6 2.1
7 DigiSport 1 25.000 0.6 2
8 Antena 3 23.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 20.000 0.5 1.6
10 Diva 15.000 0.4 1.2

Meciul Austria - România. Ai noştri au bătut pe teren, Pro TV în audienţe

Naţional. Victorie pe teren, victorie şi în audienţă. Audienţa a rămas pe Pro TV şi după Las Fierbinţi, când a început meciul Austria - România (2-3). Cifrele au crescut uşor, faţă de intervalul Las Fierbinţi.

În medie, 1,86 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la partida câştigată de România. Locul doi, după Pro TV, a fost ocupat de Antena 1, cu 1,17 milioane de telespectatori pe interval. Când pe Pro TV a fost meciul de fotbal, pe Antena 1 a continuat ediţia Chefi la cuţite (cu cifre care au crescut uşor).

Pe de altă parte, Kanal D a pierdut masiv din audienţă, după ce a început meciul. Deşi a rămas tot pe locul trei, postul Dogan a numărat aproximativ 644.000 de privitori pe intervalul meciului.

Urban. Meciul a stârnit interes şi la oraşe. Audienţa Pro TV a crescut destul de mult în mediul urban, după ce a început meciul. Aproximativ un milion de români de la oraşe s-au uiat, în fiecare minut, la meciul Austria - România.

Pe locul secund s-a clasat Antena 1. Postul Intact a înregistrat o medie de audienţă de aproximativ 623.000 de privitori, pe interval, cu câteva mii mai puţin decât avea pe intervalul Las Fierbinţi.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a înregistrat şi aici cifre mai mici. După începerea meciului, Kanal D a adunat 357.000 de privitori pe minut.

Comercial. Şi tinerii au urmărit, în număr mare, golurile româniei. Audienţa Pro TV-ului a crescut şi pe segmentul comercial, după începerea meciului. Aproximativ 400.000 de privitori, s-au uitat în fiecare minut, la meciul din Austria.

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, care a numărat o medie de 324.000 de tineri, pe intervalul meciului de fotbal.

Kanal D a ocupat locul trei, cu 100.000 de persoane, în medie, pe interval.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.869.000 10.6 27.8
2 Antena 1 1.179.000 6.7 17.5
3 Kanal D 644.000 3.7 9.6
4 Romania TV 417.000 2.4 6.2
5 Antena 3 264.000 1.5 3.9
6 Prima TV 190.000 1.1 2.8
7 Happy Channel 152.000 0.9 2.3
8 National TV 122.000 0.7 1.8
9 Realitatea Plus 115.000 0.7 1.7
10 Nickelodeon 104.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.007.000 10.6 27.8
2 Antena 1 623.000 6.5 17.2
3 Kanal D 357.000 3.7 9.8
4 Romania TV 213.000 2.2 5.9
5 Antena 3 190.000 2 5.2
6 Prima TV 93.000 1 2.6
7 Diva 77.000 0.8 2.1
8 Realitatea Plus 73.000 0.8 2
9 Happy Channel 65.000 0.7 1.8
10 National TV 58.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 416.000 10 32.2
2 Antena 1 324.000 7.7 25.1
3 Kanal D 103.000 2.5 8
4 Romania TV 40.000 1 3.1
5 Antena 3 38.000 0.9 2.9
6 Paramount 25.000 0.6 2
7 Prima TV 24.000 0.6 1.9
8 National TV 21.000 0.5 1.6
9 Comedy Central 16.000 0.4 1.3
10 Happy Channel 14.000 0.3 1.1

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miu Miu Miu Miu
    Bogdy,o parte s a filmat si in februarie-martie,inainte de a se intrerupe tot,probabil sunt filmate de atunci
  • Marian Marian
    Cum de nu a iesit mile sa ne spuna unde sunt pensionarii ? cred ca a intrat in depresie dupa plecarea iubiri vietii lui vulpita .
  • Pro2 > Happy Pro2 > Happy
    Poate că Happy are acum o situaţie mai bună în audienţe faţă de Pro2, dar nu cred că va reuşi niciodată să-l întreacă din punct de vedere calitativ. Chiar dacă acum Pro2 difuzează serialele reluate, sunt producţii de succes şi să nu uităm că Happy Channel e doar o copie a ceea ce a fost cândva AcasăTV, dar ca de obicei, copia nu se ridică la nivelul originalului. Sunt sigur că anul viitor, situaţia se va schimba şi Pro2 îşi va reveni în audienţe, mai ales că vor redifuza "În ritmul vieţii", turcescul cu care au avut aproape patru puncte de rating la premieră. Am văzut şi pe Facebook că sunt multi care pupă undeva acest post şi pe de altă parte pe celălalt şi nu înţeleg de ce lumea pur şi simplu nu se poate bucura de un serial cum trebuie. Chiar, cu audientele serialelor ce se petrece? Sunt curios cu câte seriale e în top Pro2 şi cu câte Happy
  • Marian Marian
    Razvan postac antenist revansa la ce ? emisiunea voastra de birjari este mediocra facuta pe repede inainte cu vedete de carton si neamurile antenutei nici cu ferma de la pro nu mi-e rusine preferam un film nou , toate emisiunile voastre se duc de frica audientei pana la miezul nopti , sa ai o noapte cu visurile Ginei
  • Folbelica Folbelica
    Postacul antenist cap sec Razvan Putina R acum ne zice de share? Lasa postacule share.
    Zi de rating. Meciul a avut 10, iar antenuta doar 7 , ha ha ha , 3 puncte diferenta , umilinta
  • Brontorica Brontorica
    Diferenta mica in capul tau sec de postac antenist Razvan Putina R.
    Meciul Romaniei a spulberat Antenuta, ha ha ha. 32.2 share fata de 25.1 share. Unde vezi tu diferenta mica postacule ?
  • Parlave Parlave
    Razvan Putina Ru, nu mai fi obsedat ,se vede ce public are Antenuta, cei de la tara si pensionarii
    Uite aici postacule, aici nu comentezi de pensionarii Antenutei?
    https://www.paginademedia.ro/2020/08/audiente-acces-direct-revine-vulpita/

    850.000 national si doar 79.000 pe comercial. Hai, zi ceva de pensionari. Hai, curaj. E frica prea mare?
  • Tomnaticul Tomnaticul
    Ba postacule antenist Anonimule2020 cu capul sec. Zici de Pro cu diferenta intre national si comercial? Dar de Antenuta nu zici nimic aici?
    https://www.paginademedia.ro/2020/08/audiente-acces-direct-revine-vulpita/

    850.000 pe national si doar 79.000 pe comercial. Hai, curaj, nu comentezi postacule antenist?
  • Razvan Razvan
    În această seară Chefii își vor lua revanșa,oricum aseara în prime fime pe comercial diferenta a fost mica între cele doua posturi ,Pro tv 27,4 share ,Antena 1 23,7 share
  • Bogdy1947 Bogdy1947
    @Paginademedia: Cand au fost filmarile de la Chefi la cutite? Inainte de pandemie sau dupa ce au inceput relaxarea? in editia de aseara nu sunt masti sau distantari fizice, insa sunt scene iin care se vede cum folosesc dezinfectant si un comentariu al unui chef "Nu a venit din Italia pt ca este blocata tara" si Gina vorbeste ragusit (?!!!!?!!) dar sunt si promo-uri cu imagini din emisiunile viitoare in care chefii au parul mai lung si fosti concurenti Asia express (Adda cu sotul) care au viziere. Semn ca filmarile au fost in 2 etape, poate?
  • Iuli Iuli
    @Celentica, Las fierbinți a fost vara asta de luni până vineri, in jur de 2 luni de zile.
  • Răzvan Răzvan
    Doru,*** nu mai fi obsedat ,se vede ce public are Las Fierbiniti, cei de la tara si pensionarii
  • Anonim2020 Anonim2020
    @Tomnaticul. A fost pe primul loc la national si comercial, dar daca te-ai uitat mai bine Pro a avut 331.000 pe comercial la 1, 8milioane, iar Antena la 1,1 milioane a avut 307.000 pe comercial. Si sa iti revizuiesti limbajul draga, eu nu te-am facut ,,postac", nici macar nu stii ce inseamna. Se vede ca va este ciuda pe Antena.
  • Valentin Valentin
    Mă surprinde Happy Channel că în sfârșit a întrecut PRO 2 cu o audiență mare !
  • Celentica Celentica
    Era normal ca Las Fierbinti sa faca audienta mica luni. Pentru ca telespectatorii Pro TV stiu ca serialul este difuzat mereu DOAR marti si joi. Nu si luni.
    Seara asta vedem daca Fierbintii au audienta mai mare, sau mai mica.

Trimite un comentariu

sus