Skip to main content

AUDIENŢE. Cifre mai mari decât miercurea trecută. O nouă confruntare Visuri la cheie - Chefi la cuţite. Pro TV are ţara şi tinerii. A pierdut oraşele, în favoarea Antenei 1

 
AUDIENŢE. Cifre mai mari decât miercurea trecută. O nouă confruntare Visuri la cheie - Chefi la cuţite. Pro TV are ţara şi tinerii. A pierdut oraşele, în favoarea Antenei 1

AUDIENŢE. Pro TV, cu Visuri la cheie, şi Antena 1, cu Chefi la cuţite, şi-au împărţit seara de miercuri. Pro TV a strâns cei mai mulţi privitori la nivel naţional şi pe segmentul comercial, iar Antena 1 a câştigat oraşele.

Publicitate

S-a repetat scenariul de săptămâna trecută, dar cifrele au fost mai mari pentru ambele posturi de la vârful clasamentului. Cea mai mică diferenţă dintre cele două a fost pe publicul comercial, unde lupta a fost strânsă.

De notat că cele două emisiuni s-au intersectat aproape perfect, pe intervalul 20:30-22:30. Pe acelaşi interval, Kanal D a avut serialul turcesc Preţul fericirii.

Vezi şi cifrele de săptămâna trecută, AICI

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV aseară, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:30):

NAŢIONAL. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, la nivelul întregii ţări, cu Visuri la cheie. A adunat o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut, cu 300.000 mai mult ca miercurea trecută.

Antena 1, de pe locul secund, a bifat creştere de asemenea. A înregistrat o medie de 1,3 milioane de privitori, aseară, pe interval, faţă de 1,1 milioane cât avea acum o săptămână.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu un milion de persoane în medie, pe intervalul Visuri la cheie.

România TV - 485.000 de privitori şi Antena 3 - 386.000 s-au clasat pe locurile patru şi cinci.

URBAN. La oraşe lucrurile s-au schimbat. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1. Cu emisiunea prezentată de Dragoş Bucur, Pro TV a scos o medie de 681.000 de telespectatori. A avut în plus aproximativ 50.000 de persoane faţă de acum o săptămână.

La fel s-a întâmplat şi în cazul Antenei 1, postul de pe primul loc, care a crescut de la 700.000, la 800.000 de persoane.

Kanal D, de pe locul trei, a scos o audienţă de peste jumătate de milion de persoane.

România TV a fost pe patru (244.000) şi Antena 3 s-a clasat pe cinci, cu 213.000.

COMERCIAL. Bătălia a fost foarte strânsă pe comercial. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV şi emisiunea Visuri la cheie, dar Antena 1 i-a suflat în ceafă postului din Pache Protopopescu.

De pe primul loc, Pro TV a avut audienţe de 363.000 de privitori tineri. Antena 1, pe doi, a fost aproape, cu 343.000 de tineri, pe interval.

Locul trei i-a aparţinut Kanal D, cu 113.000 de telespectatori pe minut, pe interval.

Naţional TV a fost pe patru, iar România TV pe cinci, cu 35.000 şi 33.000 de privitori.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.511.000 8.6 19.7
2 Antena 1 1.351.000 7.7 17.6
3 Kanal D 1.024.000 5.8 13.4
4 Romania TV 485.000 2.8 6.3
5 Antena 3 386.000 2.2 5
6 National TV 271.000 1.5 3.5
7 Prima TV 163.000 0.9 2.1
8 Pro Cinema 144.000 0.8 1.9
9 Realitatea Plus 127.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 124.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 810.000 8.5 20.2
2 Pro TV 681.000 7.1 17
3 Kanal D 535.000 5.6 13.3
4 Romania TV 244.000 2.6 6.1
5 Antena 3 213.000 2.2 5.3
6 National TV 122.000 1.3 3
7 Prima TV 75.000 0.8 1.9
8 Happy Channel 72.000 0.8 1.8
9 Digi 24 66.000 0.7 1.7
10 DigiSport 1 62.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 363.000 8.6 27.6
2 Antena 1 343.000 8.2 26
3 Kanal D 113.000 2.7 8.5
4 National TV 35.000 0.8 2.6
5 Romania TV 33.000 0.8 2.5
6 Digi 24 28.000 0.7 2.1
7 Paramount 27.000 0.6 2
8 DigiSport 1 25.000 0.6 1.9
9 Prima TV 23.000 0.6 1.8
10 AXN 20.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mihail Mihail
    @Mile: Să spui ca Masked Singer este sub Chefi la cuțite, e puțin necinstit. Pentru că X Factor este vineri și Chefi la cuțite nu. Atât vineri, cât și Miercuri, Antena 1 a fost pe locul 2. Ăsta e adevărul gol-goluț. DACĂ, Antena 1 punea Chefii vinerea, sau Pro Masked Singer miercurea, ai prins ideea, atunci era o comparație corectă. Altfel, compari merele cu perele.

    P.S.: Eu nu înțeleg ce ești așa de disperat cu audiențele, pe bune. Trece viața pe lângă tine și tu tot cu audiențele rămâi. Ieși afară, fă o plimbare, bucură-te de natură. Nu de faptul că nu știu ce emisiune de la Antena a fost nu știu cum și invers. Aste-as lucruri care trec și se duc. Și la un moment dat, devin irelevante.
  • Mile Mile
    Era bun când îi lăudai inainte
  • Marin Marin
    @Mile. Ai dreptate! Ceva ieftin si de prost gust.
  • Mile Mile
    Cum se poate asa ceva , să fie mascatii sub chefi , kanal d a încurcat rău sezonul asta s-a dus vremea lor
  • Mile Mile
    Creșteri mari la chefi , buna idee să pui 3 zile emisiuni, totusi fără să fie plictiseala , ceva ieftin de facut postacii devastati
  • Razvan Razvan
    Dati si audientele Sacrificiul sau Ferma,diferenta a fost foarte mica pe comercial între cele doua

Trimite un comentariu

sus