AUDIENŢE. Pro TV, cu Visuri la cheie, şi Antena 1, cu Chefi la cuţite, şi-au împărţit seara de miercuri. Pro TV a strâns cei mai mulţi privitori la nivel naţional şi pe segmentul comercial, iar Antena 1 a câştigat oraşele.
S-a repetat scenariul de săptămâna trecută, dar cifrele au fost mai mari pentru ambele posturi de la vârful clasamentului. Cea mai mică diferenţă dintre cele două a fost pe publicul comercial, unde lupta a fost strânsă.
De notat că cele două emisiuni s-au intersectat aproape perfect, pe intervalul 20:30-22:30. Pe acelaşi interval, Kanal D a avut serialul turcesc Preţul fericirii.
Vezi şi cifrele de săptămâna trecută, AICI
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV aseară, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, la nivelul întregii ţări, cu Visuri la cheie. A adunat o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut, cu 300.000 mai mult ca miercurea trecută.
Antena 1, de pe locul secund, a bifat creştere de asemenea. A înregistrat o medie de 1,3 milioane de privitori, aseară, pe interval, faţă de 1,1 milioane cât avea acum o săptămână.
Podiumul a fost completat de Kanal D, cu un milion de persoane în medie, pe intervalul Visuri la cheie.
România TV - 485.000 de privitori şi Antena 3 - 386.000 s-au clasat pe locurile patru şi cinci.
URBAN. La oraşe lucrurile s-au schimbat. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1. Cu emisiunea prezentată de Dragoş Bucur, Pro TV a scos o medie de 681.000 de telespectatori. A avut în plus aproximativ 50.000 de persoane faţă de acum o săptămână.
La fel s-a întâmplat şi în cazul Antenei 1, postul de pe primul loc, care a crescut de la 700.000, la 800.000 de persoane.
Kanal D, de pe locul trei, a scos o audienţă de peste jumătate de milion de persoane.
România TV a fost pe patru (244.000) şi Antena 3 s-a clasat pe cinci, cu 213.000.
COMERCIAL. Bătălia a fost foarte strânsă pe comercial. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV şi emisiunea Visuri la cheie, dar Antena 1 i-a suflat în ceafă postului din Pache Protopopescu.
De pe primul loc, Pro TV a avut audienţe de 363.000 de privitori tineri. Antena 1, pe doi, a fost aproape, cu 343.000 de tineri, pe interval.
Locul trei i-a aparţinut Kanal D, cu 113.000 de telespectatori pe minut, pe interval.
Naţional TV a fost pe patru, iar România TV pe cinci, cu 35.000 şi 33.000 de privitori.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.511.000 | 8.6 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 1.351.000 | 7.7 | 17.6 |
3 | Kanal D | 1.024.000 | 5.8 | 13.4 |
4 | Romania TV | 485.000 | 2.8 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 5 |
6 | National TV | 271.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Prima TV | 163.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 144.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Realitatea Plus | 127.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 124.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 810.000 | 8.5 | 20.2 |
2 | Pro TV | 681.000 | 7.1 | 17 |
3 | Kanal D | 535.000 | 5.6 | 13.3 |
4 | Romania TV | 244.000 | 2.6 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 213.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | National TV | 122.000 | 1.3 | 3 |
7 | Prima TV | 75.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Happy Channel | 72.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 62.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 363.000 | 8.6 | 27.6 |
2 | Antena 1 | 343.000 | 8.2 | 26 |
3 | Kanal D | 113.000 | 2.7 | 8.5 |
4 | National TV | 35.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Paramount | 27.000 | 0.6 | 2 |
8 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Prima TV | 23.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | AXN | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
P.S.: Eu nu înțeleg ce ești așa de disperat cu audiențele, pe bune. Trece viața pe lângă tine și tu tot cu audiențele rămâi. Ieși afară, fă o plimbare, bucură-te de natură. Nu de faptul că nu știu ce emisiune de la Antena a fost nu știu cum și invers. Aste-as lucruri care trec și se duc. Și la un moment dat, devin irelevante.