Audienţe. iUmor, emisiunea cu Delia, Mihai Bendeac şi Cheloo în juriu, a avut un debut modest. Noul sezon al producţiei de pe Antena 1 s-a intersectat cu un film vechi de şase ani de pe Pro TV.
Câţi oameni s-au uitat la show-ul Antenei 1?
Potrivit audienţelor de duminică seară, în jur de 890.000 de oameni se uitau, în medie, la show-ul prezentat de Şerban Copoţ şi Dan Badea. În acelaşi timp, filmul „Equalizer” din 2014 de pe Pro TV a strâns o audienţă de peste 1 milion de telespectatori, în medie.
De menţionat că iUmor a început la 20:00 şi s-a încheiat la 22:52. Filmul de pe Pro a durat tot trei ore.
Între cele două posturi principale s-a intersectat şi Kanal D, dar doar pe naţional. Postul Dogan a avut de la 20:00 un nou sezon din „Roata Norocului”, iar de la 22:00 un film - „Cel mai îndrăgostit bărbat”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:52):
Naţional. Pro TV, cu producţia Equalizer din 2014, a avut cea mai bună audienţă în seara trecută. În medie, 1.164.000 de telespectatori s-au uitat la filmul de acţiune în regia lui Antoine Fuqua.
iUmor a debutat abia pe locul al treilea, cu 898.000 de privitori, în medie. Show-ul ce îi are în juriu pe Bendeac, Delia şi Cheloo a fost depăşit şi de Kanal D, care a avut 932.000 de urmăritori.
În clasament au urmat posturile de ştiri, Prima TV, dar şi Digi Sport 1. Postul RCS-RDS a transmis pe intervalul iUmor finalul meciului Astra-Sepsi, o emisiune de analiză şi de la 21:30 o altă partidă din Liga 1, CFR Cluj-Hermannstadt. Audienţa a fost de 282.000 de telespectatori.
Urban. Şi la oraşe tot Pro TV a condus topul. Diferenţa s-a mai micşorat faţă de Antena 1. Pe filmul de pe Pro s-au uitat 647.000 de telespectatori, iar pe postul Intact erau 515.000 de privitori.
Kanal D completează podiumul, cu 356.000 de urmăritori. Imediat se clasează România TV, Antena 3, iar Digi Sport 1 este pe 6, cu 186.000 de privitori.
Comercial. Clasament strâns în rândul tinerilor. Totuşi, blockbuster-ul de a pe prima poziţie, cu 289.000 de telespectatori tineri.
Antena 1 s-a clasat pe doi cu iUmor, cu 258.000 de urmăritori tineri. Podiumul îl încheie, la mare distanţă, Kanal D, cu 89.000 de privitori tineri. Imediat urmează Digi Sport 1, cu 46.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV duminică, 13 septembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:52), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.164.000 | 6.6 | 16.5 |
2 | Kanal D | 932.000 | 5.3 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 898.000 | 5.1 | 12.8 |
4 | Romania TV | 481.000 | 2.7 | 6.8 |
5 | Prima TV | 346.000 | 2 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 334.000 | 1.9 | 4.7 |
7 | DigiSport 1 | 282.000 | 1.6 | 4 |
8 | TVR 1 | 239.000 | 1.4 | 3.4 |
9 | TVR 2 | 153.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 151.000 | 0.9 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 13 septembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:52), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 647.000 | 6.8 | 17.2 |
2 | Antena 1 | 515.000 | 5.4 | 13.7 |
3 | Kanal D | 356.000 | 3.7 | 9.5 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2.6 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 223.000 | 2.3 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 186.000 | 2 | 5 |
7 | TVR 1 | 127.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | Prima TV | 115.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | Digi 24 | 83.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Diva | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 13 septembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:52), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 289.000 | 6.9 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 258.000 | 6.2 | 21.6 |
3 | Kanal D | 89.000 | 2.1 | 7.5 |
4 | DigiSport 1 | 46.000 | 1.1 | 3.8 |
5 | Prima TV | 36.000 | 0.9 | 3 |
6 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 21.000 | 0.5 | 1.8 |
9 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Diva | 20.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. Prima ediţie din noul sezon iUmor în imagini:
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Uite postacul antenist cap sec Razvanel imediat lauda Antenuta
Un film a sters pe jos duminica seara cu umorul de 2 parale , ha ha ha
Doar 4 rating la debutului noului sezon, dezastru.
1. Se vede de la o posta ca folosesc acelasi decor pentru X Factor, Next Star si iUmor. Eu inteleg ca vor sa aiba costuri mici, dar nici asa. Asa se pierde din unicitatea show-urilor. Toate par a fi facut la indigo. E ca la telefoane, toate arata azi aproape la fel. "Not the same, but siimilar", cum zicea odata un chinez destept.
2. Cand au adus-o pe Mona Segall cu toata "armata de vedete" de la Pro, au crezut ca au facut "transferul secolului" in televiziune si ca vor rupe in 2 Pro TV. Au luat si un format puternic al statiei - Dansez pentru Tine si l-au facut, sub alt nume, la Antena. Multa lume a zis ca "magia" Pro, va functiona si la Antena, daca "magiciana" Mona Segall este acolo.
M-am uitat la prima emisiune si mi s-a parut ca e o productie mult peste ce facuse pana atunci Antena 1, dar era clar ca era sub Pro TV din toate punctele de vedere. Problema e ca un om, nu poate fi si platou mare ca in Buftea, nu poate fi si luminile din studio, camerele, si corectiile de culoare si nici emisia HD. E doar un om si lucreaza cu ce are. Tin minte ca se vorbea atunci pe la colturi, ca Mona Segall i-ar fi reprosat Cameliei Voiculescu aparatura si luminile din Antena 1.
Dupa cum stiti, rezultatul a fost jalnic, iar emisiunea a iesit pe repede-inainte de pe post. Am vazut in 2017 si incercarea Pro, care a fost la ani-lumina. Un decor imens, aducerea celor doua "dive" Radulescu si Marin in aceiasi emisiune pentru deliciul publicului. Chiar daca emisiunea a avut tot un sezon ca la A1, a facut audiente un pic mai bune, dar sub standardele Pro se pare, sau sub costurile de productie, cine stie.
Dupa esecul cu emisiunea de dans, Hell's Kitchen, Ham Talent si mai era o emisiune cu Razvan si Dani in juriu, au venit Chefi la Cutite si Asia Express care au reusit sa mai ridice audienta. Si asta este un lucru bun, pentru ca exista concurenta. Asa si trebuie sa fie. Cumva, Monna a reusit ceva la Antena, cu un buget clar mai mic. Bravo ei! Totusi, "magia" nu revine.
3. iUmor, ca idee, e ceva bun. Problema e ca show-ul asta nu are acel "ceva" care te face sa te uiti la el. Pare facut, ca sa fie facut. Nu e nimic special si nu te face sa il astepti. Si nu e doar faptul ca au doua sezoane pe an, ci si faptul ca formatul pare a fi facut in "joaca" mai mult. Poate e doar opinia mea.
Cat despre TCDU. Cand ai vedete care au participat la nspe mii de sezoane, greu cu audienta. Show-ul nu mai are acelasi vibe din primele sezoane. Stiu ca e mai ieftin sa "reciclezi" concurenti, dar ideea e ca ar putea sa aduca si unii noi. Si eventual sa faca un decor mai mare, cum aveau cand erau la Sema Park.
Luni Pro lider peste Antenuta , marti lider Antenuta (dar Fierbintenii peste), miercuri pro lider peste Chefii lui Putina, joi lider detasat Pro, vineri Mascatii peste Factorati, miercuri Antenuta lider la pensionari, pe comercial la tineri egalitate cu Pro. Iar aseara, duminica, Pro lider. Umilinta pe postac , ha ha ha
Au reușit să creeze o adevărată emulație cu show-ul ăla. Ce-i drept, și personajele au fost foarte bune. Pentru Antena 1 urmează o primăvară agitată fără Asia Express. Să vedem cu ce vor veni. Poate ediții cu „Poftiți la Nea Mărin”, pentru că tot filmau în toamna asta.
iUmor devine o emisiune expirată, TCDU văd că mai face audiență, dar show-ul deja cam devine anost. În afară de Chefi, care încă mai prind, nu mai au ce scoate în perioada asta care să aducă și audiență.
Productia scartaie rau. Din punct de vedere al productiei, Masked Singer este cu 2 clase peste iUmor si X Factor. Nu vorbim de content, vorbim de productie. Din pacate, Antena 1 inca nu intelege ca trebuie sa ai, pe langa jurati si concurenti, o impachetare misto a show-ului.
Oricum, audienta a fost slaba. Formatul a "obosit". Era mai bine daca il alternau cu TCDU, nu sa faca 2 sezoane pe an. Oricum, nu m-a dat pe spate inceputul de sezon, m-am uitat un pic. Emisiunea nu mai e la fel de dinamica, pare prafuita, cum a fost si X Factor, din pacate.