Publicitatea la muzeu. Muzeul de publicitate şi branduri româneşti revine cu ediţia a treia.
Expoziţia debutează pe 2 octombrie şi va ţine până pe 18 octombrie, la Mega Mall. Intrarea va fi gratuită.
Muzeul va aduce decorul şi conţinutul autentic al unui magazin universal, de acum poate 50 sau 100 de ani, într-un centru comercial ultra-modern, spun organizatorii.
Vor fi expuse peste 500 de obiecte autentice precum ambalaje, afişe, materiale grafice, propagandă politică, postere, machete, ziare şi reviste cu reclame, produse casnice de larg consum, cosmetice, jucării, textile, electronice şi electrocasnice, produse alimentare, clipuri TV cu reclame sau transmise la Radio, studii de caz pe campanii de publicitate şi antreprenori români şi reclame din arhive.
Subiectele expoziţiei:
Cum a apărut publicitatea ca activitate în România, ce cumpărau românii în trecut, dar şi poveştile din spatele reclamelor şi ale brandurilor naţionale de altădată.
Selecţia cuprinde piese autentice din patru perioade de timp distincte: antebelic, interbelic, perioada comunistă şi întoarcerea la capitalismul din perioada contemporană – conţinând atât printuri (afişe, ziare, reviste), cât şi obiecte reprezentative pentru designul de produs de larg consum al acestor vremuri.
Ediţia a treia a muzeului de publicitate şi branduri Made in RO va continua în luna noiembrie, la Arcub, prin expoziţii, conferinţe, tururi ghidate, podcast-uri şi ateliere creative, masterclass-uri şi spaţii experienţiale.
Evenimentul de anul acesta va marca, de asemenea, şi construirea primului muzeu virtual de publicitate şi branduri româneşti, care reprezintă o cronică digitală a industriilor creative din România: Tururi virtuale, articole, analize, fotografii de arhivă, fragmente din presa din ţară, dar mai ales digitizarea unei părţi din colecţiile expuse din expoziţie pe site-ul proiectului.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu