IAA Global Conference, eveniment la care Paginademedia.ro este partener media, anunţă participarea în premieră a brand-ului Heineken.
Din partea Heineken va fi prezent Bram Westenbrink, Global Head Heineken Brand, acesta urmând să aibă o conversaţie cu Bruno Bertelli, Global Chief Creative Officer, Publicis Worldwide.
Cei doi vor discuta despre creativitate, consistenţă, relevanţă, puterea dar şi responsabilităţile unui brand atât de cunoscut.
Evenimentul va avea loc pe 27 şi 28 octombrie. Cei doi vor avea şi o sesiune de întrebări şi răspunsuri. Biletele se pot achiziţiona de aici: https://creativity4better.com/#tickets-embed
Despre Bram Westbrink:
În perioada petrecută în Brazilia, Bram a dezvoltat o strategie de portofoliu personalizată pentru 16 branduri, şi a construit o nouă echipă de marketing împreună cu care a accelerat creşterea, făcând din Brazilia teritoriul cu cea mai rapidă creştere a brandurilor Heineken.
Despre Bruno Bertelli:
Mai mult de 80 de Cannes Lions, colaborări cu mărci globale precum Diesel, Heineken, Coca-Cola, Renault, Nestle şi multe altele.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu