Skip to main content

VIDEO. „Să gândim liber indiferent de bariere” - Pro FM, primul rebranding important de când a trecut la RCS. Staţia îşi schimbă sigla şi sloganul

 
VIDEO. „Să gândim liber indiferent de bariere” - Pro FM, primul rebranding important de când a trecut la RCS. Staţia îşi schimbă sigla şi sloganul

Postul de radio Pro FM a trecut printr-un proces de rebranding. Este primul rebranding important de când staţia a trecut de la grupul Pro, la RCS.

Publicitate

„E cel mai mare rebranding din ultimii 23 de ani”, spun reprezentanţii RCS-RDS. Are o siglă nouă, dar şi un slogan nou.

Noul slogan este „OPEN RADIO”, iar logo-ul este derivat din cel vechi.

Noul logo „a luat naştere din vechiul logo, în echilibrul dintre moştenire şi modernizare”, explică reprezentanţii postului. Culorile au rămas, dar steaua a devenit asimetrică. Şi numele e puţin schimbat: „E scris dintr-o bucată: PROFM”, menţionează tot ei.

Agenţia de creaţie ontheroof a gândit un spot de promovare al rebranding-ului, regizat de Khaled Mokhtar. În clip apar nume cunocute precum The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra şi Eva Măruţă, Smiley şi Ana Maria Brânză Popescu.

Unul dintre mesajele spotului este „Să gândim liber indiferent de bariere”, care se asemănă destul de mult cu un slogan Pro TV de pe vremuri „Gândeşte liber”

Ce spun oficialii Pro FM, despre rebranding:

„Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esenţa a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului şi sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou şi provocator alături de ascultători.

E vorba de dialog şi puterea de a fi deschis. Învăţăm zilnic unii de alţii, ne distrăm împreună şi ne binedispune aceeaşi muzică bună. Ne-am dat seama că relaţia pe care o avem cu aceştia şi spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost şi este cel mai puternic imbold pentru schimbare şi, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toţii”.

ProFM a fost lansat pe 15 aprilie 1993 de către Adrian Sârbu cu sloganul „un radio care te ascultă”. Cele mai importante nume de la începuturile Pro FM sunt Andrei Gheorghe, Andi Moisescu, George Vintilă, Teo Trandafir, Florin Călinescu, Marius Vintilă, Răzvan Exarhu şi Vali Bărbulescu.

Postul de radio a fost operat de grupul Pro până în anul 2015, când proprietarul CME a decis să renunţe la operaţiunile care nu aveau legatură cu televiziunea şi a vândut ProFM, Info Pro, Music FM şi Dance FM grupului Digi.

VIDEO. Clipul de prezentare pentru PROFM-OPEN RADIO:

Vechiul logo ProFM

Noul logo ProFM

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Radu Radu
    Pro Fm a ajuns la cel mai de jos nivel din istoria sa. Dintr-un radio ascultat si respectat a ajuns un soi de ghiveci fara sare si piper, cu realizatori incredibili de slabi, fara cultura generala, fara voce, fara charisma, tortionari ai limbii romane.
  • Iepurașul care zburdă Iepurașul care zburdă
    Au luat un pic praful de pe vechea siglă și au făcut una fără elementel 3D, mai prietenoasă cu telefoanele și tabletele.
    Steluța simbolizează o persoană, ambele mâini ale acesteia arătând aceeași direcție, la fel ca în salutul folosit acum de mulți tineri împătimiți ai muzicilor moderne.
  • Dragos Dragos
    Cuvinte impachetate altfel, dar esenta ramane aceeasi. Aceeasi muzica repetata obsesiv la toate radiourile, indiferent ca e veche sau noua. De ce trebuie sa repeti o melodie de 8-10 ori pe zi cand e atata muzica buna in lumea asta, nebagata in seama de niciun radio, fie el AC sau CHR? Nu o sa inteleg asta niciodata. Oricum, posturile de radio de la noi traiesc doar din concursuri gen "Fii cu urechea pe noi ca sa auzi ce premii poti castiga!" Sa ne mai miram ca tinerii (din ce in ce mai multi) isi aleg muzica de pe Spotify sau Youtube?

Trimite un comentariu

sus