AUDIENŢE. România-Irlanda de Nord, meci din Liga Naţiunilor încheiat la egalitate, 1-1, a pus postul Pro TV pe primul loc în audienţe.
Câţi oameni s-au uitat la meciul echipei lui Mirel Rădoi?
Postul din Pache Protopopescu nu a avut rival în intervalul 21:45-23:35. Partida de fotbal a strâns o medie de audienţă de aproximativ 2 milioane de telespectatori pe naţional. Şi pe urban sau comercial cifrele au fost uriaşe, în comparaţie cu rivalele directe.
Cu ce emisiuni a concurat meciul România-Irlanda de Nord?
Antena 1 - A avut finalul fimului de animaţie „Pinocchio”, urmat de o altă producţie - „Prinţesa îndăratnică” de la 22:15.
Kanal D - Un serial turcesc - „Preţul Fericirii”, iar de la 22:00 o nouă ediţie din „Bravo, ai stil! Celebrities”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele meciului România-Irlanda de Nord (1-1), difuzat vineri, 4 septembrie, în intervalul 21:45-23:35:
Naţional. Meciul de fotbal al României nu a avut rival pe acest segment. Egalul naţionalei lui Mirel Rădoi a strâns, în medie, 1.903.000 de telespectatori pe Pro TV. Cota de share este una impresionantă - 30%. Audienţa a fost de trei ori mai bună decât a celor de la Antena 1. Postul celor de la Intact s-a clasat pe locul doi, cu 627.000 de urmăritori.
Podiumul de pe naţional a fost completat de Kanal D. Postul Dogan a strâns în faţa televizoarelor doar 475.000 de privitori. În spatele lor sunt cei de la România TV, iar în top 10 mai regăsim şi posturi precum Happy Channel, Antena Stars sau Diva.
Urban. Şi la oraşe Pro TV nu a avut rival pe intervalul meciului. Duelul României a fost vizionat, în medie, de peste 1 milion de oameni. La fel ca pe naţional, la o diferenţă serioasă, s-a clasat Antena 1, cu 331.000 de urmăritori.
Podiumul pe acest segment l-a ocupat tot Kanal D, cu 226.000 de privitori. Postul Dogan a terminat pe trei cu o diferenţă mică faţă de România TV, postul de ştiri înregistrând o audienţă mai mică cu doar 4.000 de telespectatori mai puţin decât Kanal D.
Comercial. Şi publicul tânăr a preferat meciul de pe Pro TV. Nu mai puţin de 409.000 de tineri au susţinut în faţa televizoarelor naţionala pregătită de Mirel Rădoi. Pe locul secund s-a menţinut Antena 1, cu 207.000 de privitori tineri.
Surprinzător, locul trei de pe comercial a fost acontat de Naţional TV, cu 55.000 de urmăritori. Pe timpul difuzării partidei, Naţional TV a transmis două filme: „Supravieţuirea” (de la 21:00) şi „Sanctuarul” (de la 23:00).
Kanal D a terminat pe patru, cu 47.000 de urmăritori. În top 10 mai regăsim şi alte canale de filme - Diva, Film Cafe sau AMC.
Audienta posturilor TV vineri, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Irlanda de Nord (21.45-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.903.000 | 10.8 | 30 |
2 | Antena 1 | 627.000 | 3.6 | 9.9 |
3 | Kanal D | 475.000 | 2.7 | 7.5 |
4 | Romania TV | 449.000 | 2.6 | 7.1 |
5 | National TV | 298.000 | 1.7 | 4.7 |
6 | Antena 3 | 263.000 | 1.5 | 4.2 |
7 | Prima TV | 162.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | Happy Channel | 117.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 93.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Diva | 92.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Irlanda de Nord (21.45-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.021.000 | 10.7 | 30.2 |
2 | Antena 1 | 331.000 | 3.5 | 9.8 |
3 | Kanal D | 226.000 | 2.4 | 6.7 |
4 | Romania TV | 222.000 | 2.3 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 147.000 | 1.5 | 4.4 |
6 | National TV | 125.000 | 1.3 | 3.7 |
7 | Digi 24 | 69.000 | 0.7 | 2 |
8 | Diva | 64.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Prima TV | 60.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Happy Channel | 55.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 septembrie, pe intervalul meciului România - Irlanda de Nord (21.45-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 9.8 | 34.4 |
2 | Antena 1 | 207.000 | 5 | 17.4 |
3 | National TV | 55.000 | 1.3 | 4.6 |
4 | Kanal D | 47.000 | 1.1 | 3.9 |
5 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.3 |
6 | Diva | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Film Cafe | 23.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Prima TV | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
9 | AMC | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
Comentarii