„Haine” noi pentru Vivre. Retailer-ul online de mobilier şi decoraţiuni are o nouă identitate vizuală.
Cea mai importantă schimbare s-a produs la nivelul logo-ului, care s-a simplicat mult.
Modificările nu vor fi vizibile doar în România, ci şi în celelalte opt ţări în care e prezent brandul (Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia).
„Noua imagine pune accent pe întregul limbaj vizual, prin intermediul unui logo versatil şi al unui sistem de culori care oferă o abordare dinamică pe toate palierele de comunicare”, explică reprezentanţii companiei.
Aceştia au mai adăugat:
„Scopul întregului upgrade vizual este să ofere consumatorului o nouă experienţă în fiecare punct de interacţiune, diferită de cea anterioară.”
Proiectul a fost realizat în colaborare cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care a oferit consultanţă.
Monica Cadogan (CEO şi Co-fondator Vivre), despre schimbări:
„Vivre face demersuri constante pentru a-şi consolida viziunea modernă, de referinţă în piaţa online de home & decor. Actualizarea identităţii vizuale este un demers firesc, pe care toată echipa îl îmbrăţişează cu interes şi deschidere. Sunt bucuroasă că după eforturi comune şi luni bune de lucru, vedem astăzi o nouă identitate de brand mai puternică şi mai concisă”, spune aceasta.
Logo înainte
Logo acum
VIDEO. Clip postat pe contul de Instagram Vivre
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii