Audienţe. Premieră în acest sezon. Chefi la Cuţite a reuşit să depăşească pe toate segmentele emisiunea Visuri la Cheie de pe Pro TV.
Detalii, în continuare:
Chefii prind din ce în ce mai mult la public. Şi a treia ediţie din această săptămână a avut multă audienţă, dar a reuşit ceea ce nu a putut acum: să învingă Visuri la cheie, una din producţiile de bază de la Pro TV şi care plasa postul din Pache Protopopescu pe prima poziţie în fiecare miercuri.
La emisiunea culinară de pe Antena 1 s-au uitat, în medie, puţin peste 1,5 milioane de telespectatori, cu 100.000 mai mulţi decât erau pe Pro TV.
Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe, dar şi pe segmentul comercial, acolo unde bătălia cea mai strânsă.
De menţionat că emisiunea de pe Antena 1 a durat puţin mai mult şi s-a încheiat la 22:40. Cifrele de pe interval au fost asemănătoare cu cele de pe intervalul comun cu Visuri la Cheie.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Chefii au găsit cheia audienţelor
Naţional. Cea mai urmărită emisiune de aseară a fost Chefi la Cuţite. Producţia cu Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu a pus Antena 1 pe primul loc, cu 1.513.000 de telespectatori, find pentru prima dată peste Visuri la Cheie în audienţe.
Pro TV a fost pe locul doi la mică distanţă, cu 1.399.000 de urmăritori. Kanal D a urmat în top cu 968.000 de privitori. Postul Dogan a difuzat un nou episod din serialul „Preţul fericirii”.
În ceea ce priveşte posturile de ştiri, Antena 3 a depăşit România TV şi s-a clasat pe locul patru.
Urban. Şi la nivel de oraşe au fost Chefii pe primul loc. Emisiunea culinară a strâns 842.000 de urmăritori, faţă de 668.000 câţi se uitau la producţia prezentată de Dragoş Bucur de pe Pro TV.
Kanal D s-a apropiat puţin pe acest interval, dar a rămas pe clasicul loc trei - cu 523.000 de privitori. Şi aici Antena 3 s-a clasat pe patru, apoi România TV.
Comercial. Luptă strânsă pe segmentul tinerilor. Antena 1 a câştigat şi aici bătălia cu Pro TV. La Chefi se uitau 386.000 de telespectatori de tineri, în timp ce la Pro erau 353.000 de privitori tineri.
Kanal D a încheiat pe podium, cu 140.000 de urmăritori tineri. Naţional TV, cu filmul din 2014 „Patru asasini” s-a clasat pe locul patru, cu 52.000 de privitori tineri. Prima TV a completat topul, cu 35.000 de urmăritori tineri.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuţite (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.513.000 | 8.6 | 18.9 |
2 | Pro TV | 1.399.000 | 8 | 17.5 |
3 | Kanal D | 968.000 | 5.5 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 414.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | Romania TV | 375.000 | 2.1 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuţite (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 842.000 | 8.8 | 20.3 |
2 | Pro TV | 668.000 | 7 | 16.1 |
3 | Kanal D | 523.000 | 5.5 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 277.000 | 2.9 | 6.7 |
5 | Romania TV | 188.000 | 2 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuţite (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 386.000 | 9.2 | 26.6 |
2 | Pro TV | 353.000 | 8.4 | 24.3 |
3 | Kanal D | 140.000 | 3.3 | 9.6 |
4 | National TV | 52.000 | 1.2 | 3.6 |
5 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Emisiunea a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 7 puncte de rating și 22.8% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 4.8 puncte de rating și 15.7% share.