Skip to main content

AUDIENŢE. Serialul Vlad, încă un episod pe locul doi. Chefi la Cuţite, la distanţă în faţa Pro TV

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. O nouă seară de luni, o nouă victorie pentru Chefi la Cuţite. Emisiunea culinară de pe Antena 1 a învins încă o dată serialul Vlad de pe Pro TV. Cifrele sunt în creştere faţă de săptămâna trecută.

Publicitate

Producţia Antenei prezentată de Gina Pistol a fost pe primul loc pe toate segmentele de public, pe intervalul comun cu Vlad (20:30-22:30). Emisiunea produsă de Mona Segall a avut, în medie, puţin peste 1,6 milioane de privitori.

Serialul de pe Pro s-a clasat pe locul secund, dar cu cifre mai bune faţă de lunea trecută. Pe comercial s-a apropiat de Chefi, dar totuşi a rămas pe poziţia secundă.

Kanal D a propus aseară ultimul episod al sezonului 3 din „Preţul Fericirii”. Nu a reuşit mai mult de un loc trei.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul comun Chefi la Cuţite-Vlad (20:30-22:30):

Naţional. Chefii au gătit cu gust şi cu audienţe. Emisiunea culinară a Antenei 1 a fost urmărită, în medie, de 1,664,000 de privitori în toată ţara. Serialul Vlad s-a clasat pe locul secund, dar la mare distanţă - 1,247,000 de urmăritori.

Podiumul îl încheie Kanal D. Aproximativ 1,022,00 se uitau la finalul sezonului trei din „Preţul Fercirii”. În top urmează România TV, Antena 3, dar şi Digi Sport 1. Postul de sport al RCS-RDS avea de la 21:00 meciul de fotbal Academica Clinceni-FCSB.

Urban. Şi la oraşe au fost pe primul loc Chefii. La Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu se uitau, în medie, 873.000 de privitori. Urmează Pro TV pe locul secund. La serialul Vlad erau în acelaşi timp 650.000 de urmăritori.

Kanal D câştigă public pe acest segment, dar rămâne pe locul al treilea. Pe postul Dogan urmăreau episodul serialului turcesc aproximativ 606.000 de telespectatori. Urmează o rocadă între posturile de ştiri, Antena 3 fiind pe patru, iar România TV pe locul cinci.

Comercial. Tinerii au ales şi ei episodul din Chefi la Cuţite. La emisiunea prezentată de Gina Pistol se uitau 388.000 de urmăritori tineri. Vlad recuperează pe acest segment, dar Pro TV rămâne pe doi cu 344.000 de privitori tineri.

Kanal D completează şi aici podiumul - 166.000 de telespectatori tineri. Digi Sport 1 urcă spectaculos pe poziţia a patra, cu 48.000 de privitori tineri. Top cinci este completat de Digi24 - 41.000 de urmăritori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 19 octombrie, pe intervalul comun Chefi la Cuţite - Vlad (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.664.000 9.5 20.5
2 Pro TV 1.247.000 7.1 15.3
3 Kanal D 1.022.000 5.8 12.6
4 Romania TV 426.000 2.4 5.2
5 Antena 3 415.000 2.4 5.1
6 DigiSport 1 294.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 213.000 1.2 2.6
8 National TV 192.000 1.1 2.4
9 TVR 1 185.000 1.1 2.3
10 TVR 2 142.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 19 octombrie, pe intervalul comun Chefi la Cuţite - Vlad (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 873.000 9.2 20.2
2 Pro TV 650.000 6.8 15
3 Kanal D 606.000 6.4 14
4 Antena 3 259.000 2.7 6
5 Romania TV 220.000 2.3 5.1
6 DigiSport 1 179.000 1.9 4.1
7 Happy Channel 106.000 1.1 2.4
8 Digi 24 98.000 1 2.3
9 National TV 77.000 0.8 1.8
10 Prima TV 66.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 19 octombrie, pe intervalul comun Chefi la Cuţite - Vlad (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 388.000 9.2 25.3
2 Pro TV 344.000 8.2 22.5
3 Kanal D 166.000 3.9 10.9
4 DigiSport 1 48.000 1.1 3.1
5 Digi 24 41.000 1 2.6
6 Romania TV 34.000 0.8 2.2
7 Paramount 29.000 0.7 1.9
8 Antena 3 25.000 0.6 1.7
9 TVR 1 23.000 0.5 1.5
10 Nickelodeon 23.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Sa scoti 8,2 pe comercial e cava, un serial din ce in ce mai bun decat serialele produse de mare regizoare de la antena ,ma bucur ca a crescut pe comercial unde diferenta nu este mare cum spune acest D.S
  • R R
    A tocat pentru a nustiu câta oară Vlad ,Chefii audiente foarte bune, mai sunt 5 jurizari pe nevăzute si dupa începe bootcamp-ul
  • R R
    Ce te priveste pe tine
  • Eu Eu
    Tu esti angajat A1
  • R R
    Trebuia sa dati si pe intervalul Chefi la cutite ,unde Pro tv a fost sub Kanal D pe urban

Trimite un comentariu

sus