Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul României pune Pro TV pe primul loc. Detaşat. Ferma cu Mihaela Rădulescu, învinsă de Chefi la Cuţite

 
Foto: ProSport
Foto: ProSport

Audienţe. Meciurile României continuă să pună Pro TV pe primul loc pe toate segmentele. Şi nu oricum, ci detaşat. Aseară, de la 21.45, cei mai mulţi români se uitau la meciul în care România a pierdut cu Austria.

Publicitate

Înainte de meci însă, la ce s-au uitat?

Pro TV a mai avut în grilă aseară, chiar înainte de partida de fotbal, emisiunea Ferma, cu Mihaela Rădulescu. Producţia a fost sub Chefi la Cuţite de pe Antena 1, iar pe urban chiar s-a regăsit pe locul al treilea, sub Kanal D.

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost pe primul loc în audienţe cu meciul România-Austria (0-1) pe intervalul 21:45-23:40. Puţin peste 1,8 milioane de români urmăreau a treia înfrângere la rând a naţionalei antrenate de Mirel Rădoi.

Antena 1 şi Kanal D erau mult în spate cu ceea ce aveau pe acel interval. Postul Intact miza pe ultima oră din Chefi la Cuţite (21:45-22:45) şi serialul Sacrificiul (22:45-23:45), în timp ce Kanal D avea un episod din „Nemilosul Istanbul” (20:00-23:00) şi producţia „Bravo, ai stil!” de la 23:00.

Alta a fost situaţie pentru Pro TV cât a rulat episodul nou din Ferma. Producţia prezentată de Mihaela Rădulescu a fost pe doi pe naţional şi comercial, iar pe urban a coborât chiar pe locul trei. Chefii de pe Antenă au stat pe primul loc, cu puţin peste 1,4 milioane de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

România, o nouă înfrângere pe teren, Pro TV încă un succes în audienţe

Naţional. În ciuda înfrângerilor din Islanda şi Norvegia, naţionala României continuă să fie susţinută din faţa micilor ecrane. Asta se vede în audienţe. Pro TV a înregistrat 1.812.000 de telespectatori, în medie, cu duelul tricolorilor de aseară.

Antena 1, cu Chefii şi cu Sacrificiul, a rămas pe locul doi, dar la o diferenţă considerabilă. Aproximativ 1.133.000 de urmăritori se uitau pe postul Intact. Podiumul este completat de Kanal D, cu 917.000 de privitori.

Urban. Situaţia la oraşe a stat la fel ca pe naţional. Pro TV a condus detaşat topul şi a avut, în medie, 989.000 de privitori. Antena 1 a rămas pe locul secund, cu 595.000 de urmăritori.

Kanal D a urcat bine pe acest segment şi s-a apropiat de Antena 1 în audienţe. Pe postul Dogan se uitau pe intervalul meciului 511.000 de privitori, în medie.

Comercial. Tinerii au susţinut şi ei naţionala lui Rădoi. Faţă de celelalte două intervale, diferenţa faţă de Antena 1 s-a mai micşorat puţin. Pe Pro se uitau 418.000 de telespectatori tineri, pe Antena 1 erau 270.000.

Podiumul este completat tot de Kanal D, cu 151.000 de privitori tineri. Între primele cinci mai sunt Antena 3 şi Naţional TV.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.812.000 10.3 27.2
2 Antena 1 1.133.000 6.4 17
3 Kanal D 917.000 5.2 13.8
4 Antena 3 357.000 2 5.4
5 Romania TV 280.000 1.6 4.2
6 Prima TV 166.000 0.9 2.5
7 National TV 165.000 0.9 2.5
8 Digi 24 111.000 0.6 1.7
9 Pro Cinema 94.000 0.5 1.4
10 Happy Channel 90.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 989.000 10.4 26.8
2 Antena 1 595.000 6.2 16.1
3 Kanal D 511.000 5.4 13.8
4 Antena 3 226.000 2.4 6.1
5 Romania TV 148.000 1.5 4
6 Prima TV 87.000 0.9 2.3
7 National TV 79.000 0.8 2.1
8 Digi 24 70.000 0.7 1.9
9 AXN 65.000 0.7 1.8
10 TVR 2 64.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 418.000 10 32
2 Antena 1 270.000 6.4 20.7
3 Kanal D 151.000 3.6 11.6
4 Antena 3 34.000 0.8 2.6
5 National TV 28.000 0.7 2.1
6 TVR 2 25.000 0.6 1.9
7 AXN 20.000 0.5 1.5
8 Prima TV 18.000 0.4 1.3
9 Pro Cinema 18.000 0.4 1.4
10 Romania TV 17.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ferma, doar pe trei pe urban. Chefii au condus topul până la startul meciului

Naţional. Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 până să înceapă meciul. Postul din Pache Protopopescu avea un episod din Ferma, iar pe postul Intact rula Chefi la Cuţite. Producţia Antenei a stat pe primul loc, după ce a înregistrat o audienţă de 1.450.000 de privitori.

Pe locul doi a fost Pro, cu 1.220.000 de telespectatori, în medie. Cifre bune şi pentru Kanal D, care avea 1.152.000 de privitori.

Urban. La oraşe s-a schimbat uşor clasamentul. Ferma scade şi mai mult pe acest interval. S-a regăsit pe locul al treilea, cu 532.000 de privitori.

Antena 1 a condus şi acest top, cu 758.000 de urmăritori. Între cele două s-a clasat Kanal D, cu 602.000 de telespectatori. Postul Dogan are cifre excelente pe acest segment.

Comercial. Tinerii au ales să se uite tot la producţia culinară de pe Antenă. Pe intervalul cu Ferma se uitau la Chefi la Cuţite 316.000 de privitori tineri.

Pe Pro TV erau 286.000 de urmăritori tineri, iar pe Kanal D 148.000. Prima TV s-a regăsit pe locul al patrulea, cu 51.000 de urmăritori tineri. Postul deţinut de Adrian Tomşa (patronul Clever) avea emisiunea „Cronica Cârcotaşilor”, de la 20 la 22.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.450.000 8.2 17.4
2 Pro TV 1.220.000 6.9 14.6
3 Kanal D 1.152.000 6.5 13.8
4 Romania TV 496.000 2.8 5.9
5 Antena 3 466.000 2.6 5.6
6 National TV 387.000 2.2 4.6
7 Prima TV 230.000 1.3 2.8
8 TVR 1 229.000 1.3 2.7
9 Pro Cinema 222.000 1.3 2.7
10 Digi 24 170.000 1 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 768.000 8.1 18.2
2 Kanal D 602.000 6.3 14.3
3 Pro TV 532.000 5.6 12.6
4 Antena 3 259.000 2.7 6.1
5 Romania TV 245.000 2.6 5.8
6 National TV 170.000 1.8 4
7 Digi 24 127.000 1.3 3
8 Prima TV 115.000 1.2 2.7
9 TVR 1 98.000 1 2.3
10 TVR 2 79.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 316.000 7.5 23.1
2 Pro TV 286.000 6.8 20.9
3 Kanal D 148.000 3.5 10.8
4 Prima TV 51.000 1.2 3.7
5 Digi 24 46.000 1.1 3.4
6 National TV 35.000 0.8 2.5
7 Pro Cinema 33.000 0.8 2.4
8 Antena 3 30.000 0.7 2.2
9 Nickelodeon 29.000 0.7 2.1
10 Romania TV 26.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Roberica Roberica
    Radule , nu intereseaza pe nimeni , Ferma are audiente foarte bune cap sec
  • Radu Radu
    pro tv sa elimine *** gen fratii Stoica , Ana Lesko,Anda Adam ,Agustin Viziru si sa aduca oameni simpli care vor sa munceasca si sa faca ceva in emisiune
  • Mel Mel
    Numele Mihaela Radulescu nu este o garantie pentru ratinguri mari.
  • Sabina Sabina
    Va multumesc ,Marian si Derapica .
  • Derapica Derapica
    Sabina, sunt pe site-ul radardmedia si pe site-ul protv
  • Marian Marian
    Sabina sunt pe site-ul pro -ului
  • Viziren Viziren
    Plang postacii cap seci mile Mile Mihai si Razvan R (acum Specialistu).
    Aseara Pro cu Fierbinti (11.2) plus Ferma (6.9) a avut media de 9.05 rating comercial. Iar Antenuta doar 4,2 rating. Deci Pro a avut dublu. Ha ha ha ha umilinta maxima!
  • Dorelica Dorelica
    @Sabina esti fix ca Geanina din Las prajiti ,esti prajita rau, pe cine intereseaza ce ai scris tu acolo? Esti prajita!

    Ce visezi Aberantule? Toata lumea de aici pe site stie ca tu esti Razvanel Razvan R Putina. A disparut R si a aparut Specialistu
    Pro a sters pe jos cu Antenuta ta aseara, vai va vai
  • Obreth Obreth
    Pupa postul ca te da afara

    Tu vorbesti postacule care apari pe aici sa lauzi Antenuta cand o duce bine. Cand e dezastru , esti ascuns. Ca saptamana trecuta cand Pro lider 5 zile din 7.
  • Sabina Sabina
    Marian ,unde ai vazut audientele?
  • Marian Marian
    Normal ca nu vor da audientele de aseara va supara clanul voiculescu , Las Fierbinti a avut pe comercial 11,2 reting si 34,2 share dublu fata de locul 2
  • Marian Marian
    Speacialistul lui peste zis si Razvan treci la izolare , prajit esti Dorel din Las Fierbinti ,
  • Specialistu Specialistu
    @Sabina esti fix ca Geanina din Las prajiti ,esti prajita rau, pe cine intereseaza ce ai scris tu acolo? Esti prajita!
  • Sabina Sabina
    Milioane de telespectatori urmăresc Las Fierbinți. De la debut, sezonul 17 a fost urmărit, în medie, de peste 1.9 milioane de români la nivel național. În rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, cele 13 episoade noi, difuzate în această toamnă, au înregistrat o medie de 9.1 puncte de rating și 28.6% share.
  • Mile Mile
    Pupa postul ca te da afara

Trimite un comentariu

sus