Audienţe. Meciurile României continuă să pună Pro TV pe primul loc pe toate segmentele. Şi nu oricum, ci detaşat. Aseară, de la 21.45, cei mai mulţi români se uitau la meciul în care România a pierdut cu Austria.
Înainte de meci însă, la ce s-au uitat?
Pro TV a mai avut în grilă aseară, chiar înainte de partida de fotbal, emisiunea Ferma, cu Mihaela Rădulescu. Producţia a fost sub Chefi la Cuţite de pe Antena 1, iar pe urban chiar s-a regăsit pe locul al treilea, sub Kanal D.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost pe primul loc în audienţe cu meciul România-Austria (0-1) pe intervalul 21:45-23:40. Puţin peste 1,8 milioane de români urmăreau a treia înfrângere la rând a naţionalei antrenate de Mirel Rădoi.
Antena 1 şi Kanal D erau mult în spate cu ceea ce aveau pe acel interval. Postul Intact miza pe ultima oră din Chefi la Cuţite (21:45-22:45) şi serialul Sacrificiul (22:45-23:45), în timp ce Kanal D avea un episod din „Nemilosul Istanbul” (20:00-23:00) şi producţia „Bravo, ai stil!” de la 23:00.
Alta a fost situaţie pentru Pro TV cât a rulat episodul nou din Ferma. Producţia prezentată de Mihaela Rădulescu a fost pe doi pe naţional şi comercial, iar pe urban a coborât chiar pe locul trei. Chefii de pe Antenă au stat pe primul loc, cu puţin peste 1,4 milioane de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
România, o nouă înfrângere pe teren, Pro TV încă un succes în audienţe
Naţional. În ciuda înfrângerilor din Islanda şi Norvegia, naţionala României continuă să fie susţinută din faţa micilor ecrane. Asta se vede în audienţe. Pro TV a înregistrat 1.812.000 de telespectatori, în medie, cu duelul tricolorilor de aseară.
Antena 1, cu Chefii şi cu Sacrificiul, a rămas pe locul doi, dar la o diferenţă considerabilă. Aproximativ 1.133.000 de urmăritori se uitau pe postul Intact. Podiumul este completat de Kanal D, cu 917.000 de privitori.
Urban. Situaţia la oraşe a stat la fel ca pe naţional. Pro TV a condus detaşat topul şi a avut, în medie, 989.000 de privitori. Antena 1 a rămas pe locul secund, cu 595.000 de urmăritori.
Kanal D a urcat bine pe acest segment şi s-a apropiat de Antena 1 în audienţe. Pe postul Dogan se uitau pe intervalul meciului 511.000 de privitori, în medie.
Comercial. Tinerii au susţinut şi ei naţionala lui Rădoi. Faţă de celelalte două intervale, diferenţa faţă de Antena 1 s-a mai micşorat puţin. Pe Pro se uitau 418.000 de telespectatori tineri, pe Antena 1 erau 270.000.
Podiumul este completat tot de Kanal D, cu 151.000 de privitori tineri. Între primele cinci mai sunt Antena 3 şi Naţional TV.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.812.000 | 10.3 | 27.2 |
2 | Antena 1 | 1.133.000 | 6.4 | 17 |
3 | Kanal D | 917.000 | 5.2 | 13.8 |
4 | Antena 3 | 357.000 | 2 | 5.4 |
5 | Romania TV | 280.000 | 1.6 | 4.2 |
6 | Prima TV | 166.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | National TV | 165.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 111.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Pro Cinema | 94.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Happy Channel | 90.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 989.000 | 10.4 | 26.8 |
2 | Antena 1 | 595.000 | 6.2 | 16.1 |
3 | Kanal D | 511.000 | 5.4 | 13.8 |
4 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 6.1 |
5 | Romania TV | 148.000 | 1.5 | 4 |
6 | Prima TV | 87.000 | 0.9 | 2.3 |
7 | National TV | 79.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Digi 24 | 70.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | AXN | 65.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 2 | 64.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul meciului România-Austria (21.45-23.40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 418.000 | 10 | 32 |
2 | Antena 1 | 270.000 | 6.4 | 20.7 |
3 | Kanal D | 151.000 | 3.6 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 34.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | National TV | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | TVR 2 | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | AXN | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Prima TV | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ferma, doar pe trei pe urban. Chefii au condus topul până la startul meciului
Naţional. Pro TV a pierdut lupta cu Antena 1 până să înceapă meciul. Postul din Pache Protopopescu avea un episod din Ferma, iar pe postul Intact rula Chefi la Cuţite. Producţia Antenei a stat pe primul loc, după ce a înregistrat o audienţă de 1.450.000 de privitori.
Pe locul doi a fost Pro, cu 1.220.000 de telespectatori, în medie. Cifre bune şi pentru Kanal D, care avea 1.152.000 de privitori.
Urban. La oraşe s-a schimbat uşor clasamentul. Ferma scade şi mai mult pe acest interval. S-a regăsit pe locul al treilea, cu 532.000 de privitori.
Antena 1 a condus şi acest top, cu 758.000 de urmăritori. Între cele două s-a clasat Kanal D, cu 602.000 de telespectatori. Postul Dogan are cifre excelente pe acest segment.
Comercial. Tinerii au ales să se uite tot la producţia culinară de pe Antenă. Pe intervalul cu Ferma se uitau la Chefi la Cuţite 316.000 de privitori tineri.
Pe Pro TV erau 286.000 de urmăritori tineri, iar pe Kanal D 148.000. Prima TV s-a regăsit pe locul al patrulea, cu 51.000 de urmăritori tineri. Postul deţinut de Adrian Tomşa (patronul Clever) avea emisiunea „Cronica Cârcotaşilor”, de la 20 la 22.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.450.000 | 8.2 | 17.4 |
2 | Pro TV | 1.220.000 | 6.9 | 14.6 |
3 | Kanal D | 1.152.000 | 6.5 | 13.8 |
4 | Romania TV | 496.000 | 2.8 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 466.000 | 2.6 | 5.6 |
6 | National TV | 387.000 | 2.2 | 4.6 |
7 | Prima TV | 230.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | TVR 1 | 229.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | Pro Cinema | 222.000 | 1.3 | 2.7 |
10 | Digi 24 | 170.000 | 1 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 768.000 | 8.1 | 18.2 |
2 | Kanal D | 602.000 | 6.3 | 14.3 |
3 | Pro TV | 532.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 259.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Romania TV | 245.000 | 2.6 | 5.8 |
6 | National TV | 170.000 | 1.8 | 4 |
7 | Digi 24 | 127.000 | 1.3 | 3 |
8 | Prima TV | 115.000 | 1.2 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 98.000 | 1 | 2.3 |
10 | TVR 2 | 79.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 14 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 316.000 | 7.5 | 23.1 |
2 | Pro TV | 286.000 | 6.8 | 20.9 |
3 | Kanal D | 148.000 | 3.5 | 10.8 |
4 | Prima TV | 51.000 | 1.2 | 3.7 |
5 | Digi 24 | 46.000 | 1.1 | 3.4 |
6 | National TV | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Pro Cinema | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Nickelodeon | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Aseara Pro cu Fierbinti (11.2) plus Ferma (6.9) a avut media de 9.05 rating comercial. Iar Antenuta doar 4,2 rating. Deci Pro a avut dublu. Ha ha ha ha umilinta maxima!
Ce visezi Aberantule? Toata lumea de aici pe site stie ca tu esti Razvanel Razvan R Putina. A disparut R si a aparut Specialistu
Pro a sters pe jos cu Antenuta ta aseara, vai va vai
Tu vorbesti postacule care apari pe aici sa lauzi Antenuta cand o duce bine. Cand e dezastru , esti ascuns. Ca saptamana trecuta cand Pro lider 5 zile din 7.