Audienţe. X Factor, show-ul muzical de pe Antena 1, a reuşit într-un final să depăşească Pro TV pe propriul interval (20:30-23:00). S-a întâmplat în a patra ediţie, când a fost lider detaşat la nivel naţional şi la oraşe, dar a câştigat şi publicul comercial, o premieră în acest sezon (şi nu numai). La X Factor se uitau aseară, în fiecare minut, puţin peste 1,2 milioane de telespectatori.
Ce s-a întâmplat pe intersecţia cu Masked Singer?
Talent show-ul cu Bănică, Delia, Loredana şi Ristei a fost cel mai urmărit în toată ţara şi la oraşe pe intersecţia cu Masked Singer (20:30-22:30), dar a pierdut "la mustaţă" pe segmentul comercial, la fel cum s-a întâmplat şi săptămâna trecută. Doar câteva mii de tineri a avut în plus Masked Singer.
Pe intersecţia cu cele două show-uri Kanal D a propus un nou episod din serialul „Preţul Fericirii”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Antena 1 a avut factorul X în audienţe. A depăşit, într-un final, Pro TV-ul
Naţional. X Factor a fost cel mai urmărit show pe propriul interval de două ore şi jumătate. A strâns 1.224.000 de telespectatori, cu peste 200.000 în plus faţă de Pro TV. Pe postul din Pache Protopopescu erau 1.040.000 de privitori.
Kanal D s-a apropiat de locul doi şi a avut o audienţă de 954.000 de urmăritori, în medie. România TV şi Antena 3 au completat clasamentul.
Urban. Şi la oraşe a câştigat X Factor. Emisiunea prezentată de Răzvan şi Dani a avut o audienţă de 638.000 de telespectatori, faţă de 517.000 câţi erau în acelaşi timp pe Pro TV.
Practic, Pro TV a fost la egalitate cu Kanal D, care avea 515.000 de privitori. Săptămâna trecută, spre exemplu, postul Dogan depăşise Pro TV-ul după terminarea Masked Singer.
Comercial. Tinerii au pus X Factor pe primul loc abia la a patra ediţie. Pe Antena 1 s-au uitat, în medie, 268.000 de telespectatori tineri. În acelaşi timp se uitau pe Pro TV 257.000 de privitori tineri.
Kanal D vine şi aici pe poziţia a treia, dar la mare diferenţă, cu 124.000 de urmăritori tineri. În top urmează Digi Sport 1, cu 55.000 de privitori tineri. Postul RCS-RDS a transmis în intervalul 21:00-22:50 meciul de fotbal Universitatea Craiova-Poli Iaşi.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.224.000 | 7 | 16.5 |
2 | Pro TV | 1.040.000 | 5.9 | 14 |
3 | Kanal D | 954.000 | 5.4 | 12.9 |
4 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 337.000 | 1.9 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 638.000 | 6.7 | 16.8 |
2 | Pro TV | 517.000 | 5.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 515.000 | 5.4 | 13.6 |
4 | Romania TV | 222.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 193.000 | 2 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 268.000 | 6.4 | 21 |
2 | Pro TV | 257.000 | 6.1 | 20.1 |
3 | Kanal D | 124.000 | 3 | 9.7 |
4 | DigiSport 1 | 55.000 | 1.3 | 4.3 |
5 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. X Factor, ediţia a 4-a în imagini
X Factor, mai urmărit decât Masked Singer în ţară şi la oraşe. Aproape egalitate pe comercial
Naţional. Pe intersecţia cu Masked Singer, X Factor a rămas cel mai vizionat show în toată ţara. Pe Antena 1 se uitau 1.238.000 de telespectatori, faţă de 1.134.000 câţi erau pe Pro TV. De notat că postul din Pache Protopopescu a avut o audienţă mai bună cât timp era Masked Singer difuzat, faţă de tot intervalul X Factor.
Kanal D îşi menţine locul trei cu 977.000 de privitori. A pus o distanţă considerabilă faţă de România TV şi Antena 3, cele mai urmăritori posturi de ştiri.
Urban. La oraşe situaţia a stat la fel. Antena 1 s-a clasat prima cu X Factor şi a avut o audienţă de 641.000 de telespectatori, în medie. Urmează Pro TV cu 567.000 de privitori.
Interesant este că şi pe acest interval a mai crescut Kanal D, ajungând aproape de Pro TV. Postul Dogan a înregistrat o audienţă de 526.000 de urmăritori.
Comercial. Pe publicul tânăr a fost aproape egalitate. Un foarte mic avantaj a ajut Pro TV. La Masked Singer se uitau 276.000 de tineri între 18 şi 49 de ani, la X Factor se uitau 267.000.
Kanal D a încheiat pe locul trei cu 127.000, iar Prima TV a completat locul 4 - 41.000 de urmăritori tineri. Postul deţinut de Clever a difuzat un film românesc de la 20:00 - „Asfalt Tango”.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.238.000 | 7 | 16 |
2 | Pro TV | 1.134.000 | 6.5 | 14.7 |
3 | Kanal D | 977.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Romania TV | 492.000 | 2.8 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 357.000 | 2 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 641.000 | 6.7 | 16.3 |
2 | Pro TV | 567.000 | 5.9 | 14.4 |
3 | Kanal D | 526.000 | 5.5 | 13.4 |
4 | Romania TV | 235.000 | 2.5 | 6 |
5 | Antena 3 | 204.000 | 2.1 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 276.000 | 6.6 | 21.1 |
2 | Antena 1 | 267.000 | 6.4 | 20.4 |
3 | Kanal D | 127.000 | 3 | 9.7 |
4 | Prima TV | 41.000 | 1 | 3.2 |
5 | Digi 24 | 40.000 | 1 | 3.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Cum era normal , Antenuta cu pensionarii , Pro TV cu tineretul.
Antenuta 7 pe national , 6.7 pe urban si doar 6.4 pe comercial urban. Pro TV 5.9, 5.4 si 6.1 pe comercial urban. mile luat cu ambulanta...
Si pe intersectia Mascatilor tot Pro sta foarte bine la tineri. Deci Antenuta doar cu batraneii a ramas , ha ha ha