Agenţiile de media parte a GroupM au câştigat clienţi în acest an care însumează bugete de câteva zeci de milioane de dolari. 22 de milioane, mai exact, valoarea licitaţiilor câştigate în primele luni din 2020 de agenţiile MindShare, Wavemaker şi MediaCom.
Cu această valoare - punctată în studiul global de media COMvergence, Group M, susţin oficialii companiei, este pe prima poziţie în România la capitolul new business, în rândul agenţiilor de media.
Din cele 22 de milioane de dolari - totalul noilor clienţi din 2020, 12 milioane a fost valoarea licitaţiilor numai pe primele şase luni ale acestui an câtigate de agenţiile GroupM România.
Cifrele includ atât pitch-urile clienţilor noi câştigate, dar şi licitaţiile lansate de clienţi din GroupM şi care au decis să rămână în companie (retenţia).
Despre cum au câştigat bugetele din 2020:
"Ne-am străduit să rămânem consultanţi activi, lucizi şi atenţi la fiecare pas care trebuie făcut. Am sprijinit cu studii necesare în moment, am căutat şi reinventat soluţii, atât pentru retenţie, cât şi pentru new business", spune Marian Petcu, Growth Lead GroupM.
Şi la nivel internaţional, Group M este agenţia de pe prima poziţie ca New Business - cu aproape 5 miliarde de dolari totalitatea bugetelor de la clienţii noi în urma licitaţiilor de media.
La nivel global, clasamentul pe segmentul new business, conform COMvergence, este:
1. Group M - 4,6 miliarde dolari din clienţi noi. Valoarea clienţilor pierduţi: 590 milioane dolari
2. Omnicom Media (OMG) - 2 miliarde din clienţi câştigaţi. Pierduţi de agenţiile reţelei: 1,5 miliarde
3. Publicis - Câştigaţi: 2,5 miliarde dolari Pierduţi: peste un miliard
4. Dentsu - Câştigaţi: 1,5 miliarde. Pierduţi: 659 de milioane
5. MediaBrands - Câştigaţi: 1,3 miliarde. Pierduţi: 480 de milioane
6. Havas Media - Câştigaţi: 837 milioane dolari. Pierduţi: 300 de milioane
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu