AUDIENŢE. Finalul sezonului trei din Vlad a pus Pro TV doar pe locul doi. Duelul a fost câştigat de Chefi la cuţite, de pe Antena 1, care a fost şi programul serii.
Audienţele înregistrate de Vlad au fost mai bune decât săptămâna trecută, când a fost chiar şi pe locul trei.
De notat că Antena 1 a fost lider cu Chefi la cuţite şi pe întreg intervalul emisiunii culinare, care s-a întins până aproape de miezul nopţii.
Citeşte şi: Vlad, un nou duel pierdut cu Chefi la cuţite. A fost şi sub serialul turcesc de la Kanal D, în toată ţara şi la oraşe
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (20:30-22:35):
NAŢIONAL. Duelul dintre Vlad şi Chefi la cuţite a fost câştigat, din nou, de emisiunea Antenei. Serialul de la Pro TV a crescut în audienţe cu finalul de sezon, comparativ cu săptămâna trecută.
Peste 1,4 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la pelicula cu Adrian Nartea în rol principal.
Antena 1, de pe primul loc, a adunat o medie de 1,6 milioane de persoane, pe intervalul Vlad.
Kanal D a completat podiumul, pe interval, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori.
URBAN. La oraşe s-a repetat scenariul. Pro TV a ocupat locul secund cu Vlad. Aproximativ 750.000 de persoane din mediul urban se uitat, în fiecare minut, la Vlad.
Pe de altă parte, liderul Antena 1 a stat ceva mai bine. Pe interval, a adunat o medie de 950.000 de urmăritori pe minut.
Kanal D a fost al treilea post clasat - 690.000 de privitori.
COMERCIAL. Pe publicul tânăr lupta a fost ceva mai strânsă, în sensul că diferenţa dintre cele două posturi, Pro TV şi Antena 1, nu a mai fost atât de mare. Totuşi, Vlad a clasat Pro TV tot pe doi, cu o medie de 433.000 de tineri pe minut.
Antena 1, de pe primul loc, a scos o medie de 477.000 de urmăritori.
Locul trei i-a aparţinut postului Kanal D, care a fost la distanţă ceva mai mare de cele două rivale. A scos, pe interval, o medie de 188.000 de persoane.
Audienta posturilor TV luni, 9 noiembrie, pe intervalul Vlad (20:30-22:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.689.000 | 9.6 | 19.8 |
2 | Pro TV | 1.489.000 | 8.5 | 17.4 |
3 | Kanal D | 1.368.000 | 7.8 | 16 |
4 | Romania TV | 521.000 | 3 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 324.000 | 1.8 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 9 noiembrie, pe intervalul Vlad (20:30-22:35), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 952.000 | 10 | 21.1 |
2 | Pro TV | 749.000 | 7.9 | 16.6 |
3 | Kanal D | 690.000 | 7.2 | 15.3 |
4 | Romania TV | 270.000 | 2.8 | 6 |
5 | Antena 3 | 205.000 | 2.2 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 9 noiembrie, pe intervalul Vlad (20:30-22:35), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 477.000 | 11.4 | 28.2 |
2 | Pro TV | 433.000 | 10.3 | 25.6 |
3 | Kanal D | 188.000 | 4.5 | 11.1 |
4 | Pro Cinema | 55.000 | 1.3 | 3.2 |
5 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Iar Fierbintenii si meciurile de fotbal le stau in cat la postaci. Plangi cap de guma !