AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit seara de marţi. Ambele posturi au făcut audienţe bune. Pe de-o parte Antena 1 a fost lider cu Chefi la cuţite, iar Pro TV a dat cel mai urmărit program: Las Fierbinţi.
Cu o ediţie care s-a dus până la miezul nopţii, Antena 1 a fost pe primul loc în audienţe pe tot intervalul (20:25-23:50), unde s-a intersectat cu trei producţii Pro TV: Las Fierbinţi, Ferma şi Ştirile de Noapte.
Las Fierbinţi a bătut clar cooking show-ul (20:30-21:30), în acesta din urmă a trecut pe primul loc după ce s-a terminat serialul de comedie.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Chefi la Cuţite:
Naţional. Peste 1,6 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Chefi la Cuţite. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a pus Antena 1 pe primul loc în audienţă. De notat că ediţia de aseară s-a terminat la miezul nopţii.
Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, care a avut Nemilosul Instanbul şi 40 de întrebări cu Denise Rifai. Aproximativ 1,23 milioane de privitori a strâns postul Dogan.
Locul trei i-a aparţinut Pro TV-ului, care a fost foarte aproape de Kanal D pe intervalul Chefi la cuţite: 1,22 milioane de telespectatori a numărat.
Urban. În mediul urban situaţia a fost asemănătoare. Chefi la cuţite a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, cu o medie de 887.000 de privitori pe minut.
Kanal D s-a clasat pe locul secund, pe interval, de unde a adunat o medie de 619.000 de urmăritori.
Podiumul a fost completat de Pro TV, care a înregistrat pe interval aproape 600.000 de persoane pe minut.
Comercial. Tinerii au mai echilibrat balanţa. Lider a rămas tot Antena 1, cu Chefi la cuţite.
Emisiunea cu Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu a fost urmărită de 450.000 de tineri, în fiecare minut.
Pro TV a urcat pe locul secund, dar cu cifre mult mai mici. Aproximativ 300.000 de privitori a adunat postul din Pache Protopopescu pe intervalul Chefi la cuţite.
Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.631.000 | 9.3 | 21.8 |
2 | Kanal D | 1.231.000 | 7 | 16.5 |
3 | Pro TV | 1.223.000 | 7 | 16.3 |
4 | Romania TV | 446.000 | 2.5 | 6 |
5 | Antena 3 | 306.000 | 1.7 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 887.000 | 9.3 | 22.1 |
2 | Kanal D | 619.000 | 6.5 | 15.4 |
3 | Pro TV | 598.000 | 6.3 | 14.9 |
4 | Romania TV | 276.000 | 2.9 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 177.000 | 1.9 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:25-23:50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 449.000 | 10.7 | 29.5 |
2 | Pro TV | 297.000 | 7.1 | 19.5 |
3 | Kanal D | 217.000 | 5.2 | 14.3 |
4 | Romania TV | 59.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | Digi 24 | 41.000 | 1 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Las Fierbinţi a adunat peste două milioane de români la TV
Naţional. Deşi a fost mult mai scurt decât Chefi la cuţite, programul serii a fost Las Fierbinţi. Serialul de comedie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe (timp de o oră) şi a adunat peste 2,1 milioane de telespectatori în faţa televizoarelor.
Locul secund a fost ocupat de Antena 1, cu Chefi la cuţite pe interval. A adunat o medie de 1,5 milioane de privitori pe minut.
Kanal D a completat podiumul cu cifre bune. Pe interval a avut serialul Nemilosul Istanbul şi cifre bune: peste 1,4 milioane de telespectatori.
Urban. Serialul de comedie a prins şi la oraşe. Pro TV a fost lider, cu o audienţă medie de peste un milion de români.
Antena 1 a fost şi aici pe locul doi, de unde a înregistrat o medie de 818.000 de persoane. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproximativ 700.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare şi la Las Fierbinţi, dar şi la Chefi la cuţite. Pro TV a fost lider şi înregistrat, cu Las Fierbinţi, o audienţă medie de 475.000 de privitori.
Antena 1 a ocupat locul secund, pe interval, unde a scos audienţe de 420.000 de telespectatori pe minut.
Locul trei a aparţinut postului Kanal D, care a reuşit să urce puţin faţă de alte seri. A adunat o medie de 235.000 de urmăritori.
Digi24 şi România TV au fost cele mai urmărite posturi de ştiri pe segmentul tânăr, pe intervalul 20:30-21:30.
Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.112.000 | 12 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 1.580.000 | 9 | 17.8 |
3 | Kanal D | 1.439.000 | 8.2 | 16.2 |
4 | Romania TV | 462.000 | 2.6 | 5.2 |
5 | Prima TV | 303.000 | 1.7 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.062.000 | 11.1 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 818.000 | 8.6 | 17.8 |
3 | Kanal D | 707.000 | 7.4 | 15.3 |
4 | Romania TV | 286.000 | 3 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 151.000 | 1.6 | 3.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 10 noiembrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 475.000 | 11.3 | 28.4 |
2 | Antena 1 | 419.000 | 10 | 25 |
3 | Kanal D | 235.000 | 5.6 | 14 |
4 | Digi 24 | 56.000 | 1.3 | 3.3 |
5 | Romania TV | 54.000 | 1.3 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Mai scump sunt Chefii tai cap de guma. Dar de Cunoscutii Nimanui nu zici nimic, sau de Factoratii ? Asa de scump emisiunile si sub filme vechi de 1000 de ani ? Plange Mile !