AUDIENŢE. S-a mai consumat un duel în audienţe între Pro TV, cu Visuri la Cheie, Antena 1 şi Kanal D. Rezultatul?
Pro TV s-a clasat pe locurile doi şi trei, cu emisiunea prezentată de Dragoş Bucur. A fost al treilea post la nivel naţional şi la oraşe, sub Antena 1 şi Kanal D. A ocupat locul doi pe segmentul comercial, unde a reuşit să depăşească Kanal D.
De notat pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 a avut emisiunea Chefi la cuţite (care s-a terminat aproape de miezul nopţii), iar Kanal D a avut serialul turcesc Nemilosul Istanbul (care a început la 20:00 şi s-a terminat la 23:00).
Cu Visuri la Cheie, Pro TV a avut cifre sub cele de săptămâna trecută. Excepţie face publicul comercial, unde audienţele au fost constante.
Citeşte şi: Luptă strânsă în audienţe. Pro TV, lider la nivel naţional cu Visuri la cheie. A pierdut oraşele şi tinerii, în favoarea Antenei 1
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Visuri la cheie a pus Pro TV doar pe locul trei în audienţe, aseară. Cifrele au fost mai mici decât miercurea trecută. Aproximativ 1,39 milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea cu Dragoş Bucur.
Postul din Pache Protopopescu a fost depăşit de Kanal D (locul doi), care a adunat o medie de aprope 1,4 milioane de privitori, dar şi de Antena 1 (liderul serii).
Staţia Intact a înregistrat o medie de 1,5 milioane de români, pe intervalul de intersecţie cu Visuri la cheie.
URBAN. În mediul urban lucrurile nu au fost cu mult diferite. Pro TV s-a clasat, de asemenea, pe locul trei. Emisiunea Visuri la cheie a fost urmărită de 627.000 de telespectatori, în medie, pe minut.
A fost depăşită, dar nu cu mult, de Kanal D. De pe locul doi, postul Dogan a înregistrat o medie de 675.000 de oameni, pe interval.
Pe locul întâi a rămas Antena 1, cu aproximativ 880.000 de persoane pe interval.
COMERCIAL. Tinerii au schimbat puţin clasamentul, în sensul în care Pro TV a trecut pe doi, peste Kanal D, dar tot sub Antena 1. Visuri la cheie a fost urmărită, la fel ca şi săptămâna trecută, de aproximativ 341.000 de tineri pe minut.
De pe primul loc, Antena 1 a scos o medie de 417.000 de persoane tinere în medie.
Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproape 200.000 de privitori pe interval, în medie.
Audienta posturilor TV miercuri, 11 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.521.000 | 8.7 | 18.3 |
2 | Kanal D | 1.399.000 | 8 | 16.9 |
3 | Pro TV | 1.391.000 | 7.9 | 16.8 |
4 | Romania TV | 434.000 | 2.5 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 396.000 | 2.3 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 11 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 882.000 | 9.2 | 19.7 |
2 | Kanal D | 675.000 | 7.1 | 15.1 |
3 | Pro TV | 627.000 | 6.6 | 14 |
4 | Romania TV | 245.000 | 2.6 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 242.000 | 2.5 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 11 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 417.000 | 9.9 | 25 |
2 | Pro TV | 341.000 | 8.1 | 20.5 |
3 | Kanal D | 199.000 | 4.7 | 11.9 |
4 | Pro X | 64.000 | 1.5 | 3.9 |
5 | National TV | 58.000 | 1.4 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Hai curaj, comenteaza !