Skip to main content

IKEA ia o măsură radicală: opreşte varianta de print după 70 de ani

 
Foto: Reuters
Foto: Reuters

Decizie istorică pentru IKEA, gigantul mondial de mobilă din Suedia. Catalogul tradiţional în print nu se va mai face, după ce tot mai mulţi clienţi aleg să răsfoiască doar varianta online, notează rfi.ro, care citează Reuters.

Publicitate

Prima ediţie s-a făcut în 1951 de Ingvar Kamprad, creatorul IKEA, şi a avut 285.000 de exemplare vândute în sudul Suediei. Ultimul, din acest an, s-a ridicat la 40 de milioane de exemplare.

Reprezentanţii Ikea susţin că în ultimele 12 luni vânzările în mediul online au crescut cu 45%, dorind astfel o digitalizare.

Konrad Gruss, managing director la Inter Ikea Systems, pentru Reuters:

„Revistele în print au scăzut în ultima perioadă, dar am observat că oamenii au folosit tot mai mult site-ul nostru web, aplicaţiile şi canalele de social media. Catalogul în print a devenit din ce în ce mai puţin important.”

Catalogul reprezenta o mare parte din bugetul de marketing IKEA, iar banii economisiţi vor fi cheltuiţi pentru canalele de social media.

Potrivit Reuters, IKEA lucrează, de asemenea, la o publicaţie tipărită mai mică, axată pe furnizarea de inspiraţie pentru mobilierul de casă, care va fi disponibilă în magazine anul viitor.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus