Vorbeşte cu Moş Crăciun. Telekom a lansat o campanie de sărbători, în care copiii pot vorbi prin apel video cu Moş Crăciun. Mai mult "Moş Crăciunii" online sunt chiar cei care în anii trecuţi erau Moş Crăciun pentru familiile lor şi numai.
Se numeşte Sună Moşu', iar la pachet cu aceasta a fost lansat şi un spot video, cu actorul Ştefan Velniciuc (Nea Puiu din serialul Umbre).
Telekom a creat proiectul Sună Mosu` - un program de Work from Home pentru mai mulţi Moşi Crăciuni, unde a angajat vârstnici care în alţi ani au îmbrăcat haina Moşului şi care acum au rămas fără ocupaţie, spun oficialii companiei despre proiect.
Campania a plecat de un studiu, spun cei de la Telekom, din care au reieşit două concluzii: românii consideră că sărbătorile vor fi mai triste în acest din cauza pandemiei, iar vârstnicii se simt mai singuri.
„Sună Moşu` readuce copiilor bucuria întâlnirii cu Moş Crăciun de sărbători, având în acelaşi timp şi o componentă specială, aceea de a-i ajuta pe vârstnicii care aveau această meserie şi care datorită contextului pe care îl traversăm nu o mai pot practica, simţindu-se abandonaţi şi inutili”, menţionează aceeaşi sursă.
Înainte de mecanismul campaniei, spotul video
Cum funcţionează?
Părinţii pot programa video un video call în perioada 18-24 decembrie 2020. Aceştia trebuie să aleagă o dată şi o oră pe website-ul sunamosu.ro, de astăzi până în 24 decembrie, în limita locurilor disponibile.
După efectuarea programării online, rezervarea se finalizează prin trimiterea unui SMS cu tarif normal la numărul 1206 cu textul MOSCRACIUN, urmată de primirea unui SMS taxabil cu costul de 1 euro plus TVA.
Suma rezultată din SMS-uri va fi donată de Telekom Fundaţiei Regale Margareta a României, pentru a contribui la programele dedicate ajutorării vârstnicilor.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu