Skip to main content

S-a încheiat înţelegerea dintre Telekom şi Federaţia de Fotbal, după cinci ani. Penny, noul sponsor principal al Tricolorilor

 
S-a încheiat înţelegerea dintre Telekom şi Federaţia de Fotbal, după cinci ani. Penny, noul sponsor principal al Tricolorilor

Telekom nu va mai fi sponsorul principal al Echipelor Naţionale de Fotbal, după cinci ani de zile. Federaţia Română Fotbal anunţă că noul sponsor principal va fi retailerul geman Penny.

Publicitate

Înţelegerea dintre Telekom şi FRF a început în iunie 2015.

Penny va fi sponsor principal al Naţionalei de Seniori (antrenată de Mirel Rădoi), dar şi a al Naţionalei de Tineret, cu Adi Mutu antrenor. Astfel, atât Nationala Mare, cât şi cea U-21 vor avea acelaşi sponsor principal.

Federaţia Română de Fotbal şi lanţul de supermarketuri au semnat o înţelegere valabilă până la finalul lui 2024.

Vor fi vândute în continuare, în magazinele Penny, echipamentele oficiale ale echipelor naţionale de Fotbal şi accesorii pentru suporteri.

Retailerul german se număra, deja, printre sponsorii Federaţiei Române de Fotbal.

Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, despre înţelegerea cu Penny:

„Este o zi foarte importantă pentru fotbalul românesc, în mod cert. Pentru că, într-un context de mari provocări pe care îl resimţim fiecare, în toate domeniile de activitate, am reuşit să confirmăm încrederea acordată de un brand de sucess în industria de retail.

Mai mult decât atât, acest parteneriat ne permite să continuăm la un alt nivel, să finanţăm şi să implementăm proiectele noi pentru anii următori şi să le consolidăm pe cele deja începute. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundaţie sustenabilă.

Totodată, să nu uităm că România U21 abia exista pe radarul suporterilor acum un deceniu, dar am reuşit împreună ca prin rezultatele sportive şi strategia de promovare să o transformăm într-un brand de mare interes pentru partenerii comerciali. Şi, nu în ultimul rând, am încredere că noul parteneriat cu PENNY, având în vedere dezvoltarea de produse sub egida echipei naţionale, va reprezenta un model pentru industria sportului din România”, spune acesta.


Citeşte şi: Penny, sponsorul Naţionalei pentru încă patru ani. Parteneriatul se extinde în premieră şi la echipele de juniori şi tineret


Citeşte şi: Telekom, sponsor principal al Echipei de Fotbal a României


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Barbarici Barbarici
    Si cand erau la pro nu iti placeau postac , acum la antenuta ii adori , vai de tine postacule , ha ha ha
    La fel ca marinica , la pro ziceai ca e o prostie de emisiune , acum o adori , vai de postacul antenist
  • Mile Mile
    Păi nu era la tine atunci postac
  • Berbecarul Berbecarul
    Care bucătari, te referi la master chef

    Nu , la bucatarii tai cu cutite , vai de ei , exact pentru cei cu 5 clase
  • Berbecarul Berbecarul
    nici nu are la ce ca publicul are venituri

    Se vede ce venituri au , canu au bani de netflix , hi hi
  • Mile Mile
    Care bucătari, te referi la master chef
  • Ciudatica Ciudatica
    cum sa stai in fiecare seara la asemenea filme chiar asa ati coborat

    Exact ca Antenuta ta , cum sa stai in fiecare seara la bucatarii care injura , care isi baga , mai ales cu grasutul , se intinde cu burta pe masa pe care prepari alimentele , chiar asa ati coborat
  • mile mile
    cum sa stai in fiecare seara la asemenea filme chiar asa ati coborat
  • mile mile
    nici nu are la ce ca publicul are venituri
  • Ferefica Ferefica
    Nu vrea nimeni sa se uite la antenuta luna asta , locul 3 comercial zi de zi , ha
  • mile mile
    nu vrea nimeni sa fie sponsor ha
  • Maximilian Luca Maximilian Luca
    Ar mai fi de adăugat că PENNY a trecut recent printr-un rebranding, și are toate motivele să caute să fie prezent atât pe TV, cât și ca sponsor al unor activități sportive și al unor proiecte sociale.

    Am arătat în mesajul de mai devreme că ar fi existat și alți candidați pentru poziția de sponsor principal.

    De asemenea, cred că mai este loc pentru câțiva sponsori, acum câțiva ani pe echipamentele de antrenament ale naționalei scria DACIA, și, de asemenea, era și o bancă printre sponsori.
  • Cris Cris
    TELEKLOKO VA DEVENI ORANJADA....si ca un ADIO,DAR RAMAN CU TINE..ne da lovitura sub centura,cu o noua scumpire..asa ca,FUGITI,PANA NU E PREA TARZIU.
  • Maximilian Luca Maximilian Luca
    FRF are mai mulți sponsori,
    - Penny este acum sponsorul principal,
    - Joma este în continuare sponsorul tehnic,
    Alți sponsori:
    - Băuturile: Timișoreana, Tymbark și Bucovina,
    - Casele de pariuri Fortuna și Casa Pariurilor,
    - Dealerul auto: Autoklass,
    - Pambac,
    - Kaufland (una din rețelele concurente ale actualului sponsor principal),
    - Cis GAZ, Regina Maria, Viggo,
    - Există și un parteneriat cu UNICEF.
  • DODO DODO
    orice sponsor isi asociaza numele cu echipa aleasa Daca asta e catastrofa si numele sponsorului se sifoneaza Acum fotbalul romanesc nu aduce nimic onorabil De ce ? stim !
  • Marian Marian
    Se scumpeste iar Telekom au trimis instintari deja cu 0,60 euro pentru fiecare serviciu voce internet si tv

Trimite un comentariu

sus