AUDIENŢE. Imperiul leilor, de pe Pro TV, a mai consumat o ediţie. A stat mai bine decât săptămâna trecută, reuşind să bifeze locul întâi şi în mediul urban (la egalitate cu Kanal D), pe lângă primul loc la tineri.
Emisiunea a pus Pro TV, în continuare, pe locul trei în toată ţara, sub Antena 1 şi Kanal D.
S-a simţit o creştere uşoară în cifrele show-ului de la Pro TV, de la o săptămână la alta.
Poftiţi la Circ s-a intersectat aproape perfect cu Imperiul Leilor. Emisiunea lui Nea Marin a pus Antena 1 pe locul doi în toată ţara şi pe segmentul tânăr, însă a ocupat locul trei în mediul urban.
Kanal D, cu serialul turcesc Hercai pe interval, a fost lider la nivel naţional, a ocupat locul doi la oraşe (la egalitate cu Pro TV), dar s-a clasat pe poziţia a treia la tineri.
Citeşte şi: Debut Imperiul Leilor. Tinerii au salvat leii. Imperiul Leilor, lider doar pe comercial. În ţară, şi Nea Marin a depăşit Pro TV
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (intervalul 20.30-22.30):
Naţional. Imperiul leilor a pus Pro TV pe locul trei în toată ţara, cu a doua ediţie din acest sezon. Aproape 1,2 milioane de telespectatori (în creştere faţă de săptămâna trecută) au urmărit show-ul, în fiecare minut.
Lider pe interval a fost Kanal D, cu peste 1,4 milioane de persoane în fiecare minut, pe interval.
Antena 1 a ocupat locul doi, de unde a înregistrat o medie de aproape 1,3 milioane de privitori.
Urban. Meciul a fost strâns în mediul urban. Pro TV şi Kanal D au fost primele staţii clasate, cu audienţe egale. Aproximativ 632.000 de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, Imperiul Leilor aseară. În acelaşi timp, Kanal D înregistra o medie de 632.000 de telespectatori pe interval.
Ambele posturi au fost pe plus faţă de săptămâna trecută.
Podiumul a fost completat de Antena 1, cu audienţe de aproximativ 574.000 de telespectatori pe minut.
Comercial. Pro TV a câştigat detaşat bătălia pe publicul tânăr, cu o medie de 340.000 de persoane pe minut.
Antena 1 a ocupat locul doi, cu 278.000 de persoane. Kanal D a fost pe trei, de unde a înregistrat o medie de 173.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV miercuri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.418.000 | 8.0 | 16.6 |
2 | Antena 1 | 1.263.000 | 7.1 | 14.7 |
3 | Pro TV | 1.189.000 | 6.7 | 13.9 |
4 | Romania TV | 590.000 | 3.3 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 503.000 | 2.8 | 5.9 |
6 | National TV | 286.000 | 1.6 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 265.000 | 1.5 | 3.1 |
8 | Prima TV | 200.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | TVR 2 | 166.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | Pro Cinema | 164.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 632.000 | 6.6 | 14.0 |
2 | Kanal D | 632.000 | 6.6 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 574.000 | 6.0 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 318.000 | 3.3 | 7.1 |
5 | Romania TV | 284.000 | 3.0 | 6.3 |
6 | Happy Channel | 168.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | National TV | 144.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | Prima TV | 108.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 90.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | TVR 2 | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 339.000 | 8.0 | 21.4 |
2 | Antena 1 | 278.000 | 6.6 | 17.6 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 11.0 |
4 | Romania TV | 46.000 | 1.1 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | Happy Channel | 39.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | DigiSport 2 | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | National TV | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Si cand Pro TV termina cu emisiunile peste cateva luni si ramane doar Antenuta cu Bucatarii, nu o sa zici ca ati furat finishul ?