AUDIENŢE. Românii au şi talent, şi audienţă. Show-ul de la Pro TV a fost, din nou, programul serii. A avut şi cea mai mare cotă de piaţă din acest sezon, pe segmentul tânăr.
În timp ce Pro TV era lider detaşat, Kanal D şi Antena 1 se luptau pentru locul doi. Faţă de primul loc, cele două posturi au avut cifre la jumătate şi chiar de trei ori mai mici, pe alocuri.
Când show-ul de talente era la televizor, Kanal D a fost al doilea post în toată ţara şi în mediul urban. Pe acelaşi interval, Antena 1 ocupa locul secund pe segmentul tânăr.
Cifrele Pro TV au crescut faţă de lunea trecută. Faţă de ziua de vineri, show-ul a fost într-o uşoară scădere.
Staţiile rivale au contraatacat cu următoarele producţii, luni seară:
- Antena 1 - Poftiţi la Circ cu Nea Marin (20:20-22:45)
- Kanal D - serialul turcesc Hercai (20:00-23:30)
Citeşte şi: Românii au talent şi lunea? Da! Show-ul a pus Pro TV pe primul loc, cu cifre aproape duble faţă de Kanal D şi triple faţă de Antena 1
Citeşte şi: Românii au talent şi public! Mult public: aproape 3 milioane. Pro TV, lider detaşat cu ediţia de vineri
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05):
Naţional. Peste 2,6 milioane de români s-au uitat aseară, în medie, la Românii au talent. Show-ul a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, cu cifre de două ori mai mari decât Kanal D şi de aproape trei ori mai mari decât Antena 1.
Kanal D, de pe locul secund, a atras aproximativ 1,3 milioane de telespectatori în medie, pe interval. Locul trei a fost ocupat de Antena 1, cu o medie de 960.000 de persoane pe minut audienţă.
Urban. Primul loc în mediul urban, luni seara, a aparţinut Pro TV. Show-ul Românii au talent a fost urmărit de aproape 1,4 milioane de telespectatori pe minut.
Locul secund a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 565.000 de telespectatori pe interval.
De pe trei, Antena 1 a adunat o audienţă medie de aproximativ 412.000 de privitori.
Comercial. Aproape 600.000 de tineri au urmărit aseară talent show-ul de la Pro TV. Postul TV a fost lider detaşat şi pe segmentul comercial, bifând cea mai mare cotă de piaţă din acest sezon - 37,6%.
Antena 1 a depăşit Kanal D, cu aproximativ 200.000 de tineri în medie. Kanal D a completat podiumul, cu aproape 150.000 de telespectatori tineri pe minut.
Audienta posturilor TV luni, 15 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.642.000 | 15.0 | 29.9 |
2 | Kanal D | 1.298.000 | 7.3 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 960.000 | 5.4 | 10.9 |
4 | Romania TV | 495.000 | 2.8 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 317.000 | 1.8 | 3.6 |
6 | DigiSport 1 | 314.000 | 1.8 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 230.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | Prima TV | 159.000 | 0.9 | 1.8 |
9 | Pro 2 | 141.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Pro Cinema | 114.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.368.000 | 14.3 | 30.8 |
2 | Kanal D | 565.000 | 5.9 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 412.000 | 4.3 | 9.3 |
4 | Romania TV | 241.000 | 2.5 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 191.000 | 2.0 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 170.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 138.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | Diva | 75.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | Prima TV | 73.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 70.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 580.000 | 13.7 | 37.6 |
2 | Antena 1 | 210.000 | 5.0 | 13.6 |
3 | Kanal D | 143.000 | 3.4 | 9.3 |
4 | DigiSport 1 | 45.000 | 1.1 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
6 | Pro 2 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
7 | Comedy Central | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Happy Channel | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 23.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Romania TV | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii